Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Pir Lie 23, 2018 2:19 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Kėbulas


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 17, 2009 7:19 pm
Pranešimai: 84

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 3:36 pm 
Į viršų  
Sveiki, noriu gauti patarimų iš profesionalų, kad po to nereikėtų gailėtis, ir perdarinėti antrą kartą. Automobilio dugnas buvo labai gero stovio, keletas smulkių išorės rūdelių kurios lengvai pasinaikino dratiniu šepečiu. Viską gerai nušveičiau kampiniu šlifuokliu su dratiniu antgaliu. Ištepiau rudžių surišėjų su cinku (dviem sluoksniais su 12val pertrauka), visą dugną nudažiau vienu sluoksnio hammerite, ir planuoju viską padengti bituku (gal turite patarimų kaip gražiau padengti dugną juo, nes tepimas teptuku nelabai tvarkingai atrodys, esu girdėjes apie kažkokį "kaitinamą" pulivizatorių. Kokia jūsų nuomonė? Ar protingai pasielgiau? Ką ištaisyti?

Taip pat noriu patarimų apie variklio skyrių. Variklio skyrių iššveičiau iki metalo, taip pat iššveičiau siūlių hermetiką prie taurių, nes po juo radau truputį rūdelių. Viską ištepiau rudžių surišėju su cinku, ir nugruntavau gruntu (šiuo metu negaliu pasakyti grunto pavadinimo. Rudas, skardinėje, parašyta, kad tinka lauko darbams, galima tepti ant rūdžių, skiedžiasi vaitspiritu). Toliau planuoju gruntą sušiaušti, užžpakliuoti menkas duobutes, ir gruntuoti normaliu gruntu, poto dažyti.

Laukiu Jūsų patarimų, nes į automobilį dedu daug kruopštaus darbo, noriu gauti gerą rezultatą, ir noriu ištaisyti klaidas, kad nebūtų pervėlu. Ačiū.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Rgs 28, 2008 2:22 pm
Pranešimai: 59
Miestas: Panevezys-Rokiskis
Auto/Moto: Jetta mk2 1.8l Doch 16v (for sale)
Jetta mk2 1.8l gti (crashed)
BMW e36 1991m (sold)
VW golf mk3 1.4 daily car

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 4:08 pm 
Į viršų  
Nutepus bituka teptuku ispradziu atrodo netvarkingai bet jis veliau siektiek issiligina. Tjgi dugnas nesimatys tj koks skirtumas, tepi kad negautu dregmes ir nerudytu ir vsio :wink:

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Lie 21, 2009 9:27 pm
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: sold: Moskvich 412 1.5 `75 m.
Darbinis: HP4

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 6:58 pm 
Į viršų  
as irgi norejau pasakyti ta pati, kas liecia dugna tikra teisybe, niekas juk nematys ir ten nelabai kas landzios svarbu nebutu rudziu

_________________
autodalys praktiskai visiems auto bei alyvos vilniuje +37068385087

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 7:54 pm 
Į viršų  
Ignas rašė:
Sveiki, noriu gauti patarimų iš profesionalų, kad po to nereikėtų gailėtis, ir perdarinėti antrą kartą. Automobilio dugnas buvo labai gero stovio, keletas smulkių išorės rūdelių kurios lengvai pasinaikino dratiniu šepečiu. Viską gerai nušveičiau kampiniu šlifuokliu su dratiniu antgaliu. Ištepiau rudžių surišėjų su cinku (dviem sluoksniais su 12val pertrauka), visą dugną nudažiau vienu sluoksnio hammerite, ir planuoju viską padengti bituku (gal turite patarimų kaip gražiau padengti dugną juo, nes tepimas teptuku nelabai tvarkingai atrodys, esu girdėjes apie kažkokį "kaitinamą" pulivizatorių. Kokia jūsų nuomonė? Ar protingai pasielgiau? Ką ištaisyti?

Taip pat noriu patarimų apie variklio skyrių. Variklio skyrių iššveičiau iki metalo, taip pat iššveičiau siūlių hermetiką prie taurių, nes po juo radau truputį rūdelių. Viską ištepiau rudžių surišėju su cinku, ir nugruntavau gruntu (šiuo metu negaliu pasakyti grunto pavadinimo. Rudas, skardinėje, parašyta, kad tinka lauko darbams, galima tepti ant rūdžių, skiedžiasi vaitspiritu). Toliau planuoju gruntą sušiaušti, užžpakliuoti menkas duobutes, ir gruntuoti normaliu gruntu, poto dažyti.

Laukiu Jūsų patarimų, nes į automobilį dedu daug kruopštaus darbo, noriu gauti gerą rezultatą, ir noriu ištaisyti klaidas, kad nebūtų pervėlu. Ačiū.



Surisejas su cinku tas lietuviskas raudonoj bankej plasmasinej? Jei jis tai nieko gero.

O dugna hemmerite dazais ar hammerite gruntu rudu nutepiai? Del dazu tai nezinau bet kai tepiau savo variklio skyriu gruntu tuo rudu hammerite tai jis toks minkstas isdziuves yra. Butinai dar reikia epo gruntu nupurkst kad sutvirtint viska.

Seip kiek mates tai auto restauratoriai nenaudoja hammerite dazu, tiesiog nupurskia viska epo gruntu. Dugna patarviau butinai juom nupusti.

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 17, 2009 7:19 pm
Pranešimai: 84

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 8:01 pm 
Į viršų  
Sausainiz rašė:
Ignas rašė:
Sveiki, noriu gauti patarimų iš profesionalų, kad po to nereikėtų gailėtis, ir perdarinėti antrą kartą. Automobilio dugnas buvo labai gero stovio, keletas smulkių išorės rūdelių kurios lengvai pasinaikino dratiniu šepečiu. Viską gerai nušveičiau kampiniu šlifuokliu su dratiniu antgaliu. Ištepiau rudžių surišėjų su cinku (dviem sluoksniais su 12val pertrauka), visą dugną nudažiau vienu sluoksnio hammerite, ir planuoju viską padengti bituku (gal turite patarimų kaip gražiau padengti dugną juo, nes tepimas teptuku nelabai tvarkingai atrodys, esu girdėjes apie kažkokį "kaitinamą" pulivizatorių. Kokia jūsų nuomonė? Ar protingai pasielgiau? Ką ištaisyti?

Taip pat noriu patarimų apie variklio skyrių. Variklio skyrių iššveičiau iki metalo, taip pat iššveičiau siūlių hermetiką prie taurių, nes po juo radau truputį rūdelių. Viską ištepiau rudžių surišėju su cinku, ir nugruntavau gruntu (šiuo metu negaliu pasakyti grunto pavadinimo. Rudas, skardinėje, parašyta, kad tinka lauko darbams, galima tepti ant rūdžių, skiedžiasi vaitspiritu). Toliau planuoju gruntą sušiaušti, užžpakliuoti menkas duobutes, ir gruntuoti normaliu gruntu, poto dažyti.

Laukiu Jūsų patarimų, nes į automobilį dedu daug kruopštaus darbo, noriu gauti gerą rezultatą, ir noriu ištaisyti klaidas, kad nebūtų pervėlu. Ačiū.



Surisejas su cinku tas lietuviskas raudonoj bankej plasmasinej? Jei jis tai nieko gero.

O dugna hemmerite dazais ar hammerite gruntu rudu nutepiai? Del dazu tai nezinau bet kai tepiau savo variklio skyriu gruntu tuo rudu hammerite tai jis toks minkstas isdziuves yra. Butinai dar reikia epo gruntu nupurkst kad sutvirtint viska.

Seip kiek mates tai auto restauratoriai nenaudoja hammerite dazu, tiesiog nupurskia viska epo gruntu. Dugna patarviau butinai juom nupusti.


Taip, lietuviškas rūdžių surišėjes su cinku. Dugną ištepiau sidabriniais hammerite dažais, ant viršaus planuoju tepti bituką. O variklio skyrių gruntavau ne hammerit'e gruntu, šiuo metu negaliu pasakyti tikslau pavadinimo, bet sprendžiant iš akies tas gruntas išdžiuves kietas, ir šiurkštus, teko ne su automobiliu susijusią dalį nugruntuoti tuo rudu gruntu, o ant viršaus normaliu, tai viskas kaip priklauso. Epo gruntu? Koke jo kaina? Juo variklio skyrių gruntuoti, ar ir saloną, ir dugną?

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 25, 2008 4:02 pm
Pranešimai: 445
Miestas: Kaunas
Auto/Moto: Audi

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 8:21 pm 
Į viršų  
Epo gruntas kainuoja apie 50lt už litra,prie jo dar priklauso litras kietiklio,tad sumaišius gaunas 2 l,gali naudot visur ant metalo,pūst arba tept teptuku.Labai storai nereik,nes gali pradėti trūkinėti.Ant epo gunto jam išdžiūvus ir pašiaušus reiktų užpūst paprasto grunto,filerio,kad geriau prikibtų dažai,o jei tepsis kokia smala ar bitukas,tai nežinau,gal nereik :)
Variklio skyrių gruntavai gruntu,kuris skiedžiasi vaitspiritu.Atsargiai pūsk fileri,nes gali sutraukti,jis gi skiedžias akriliniu skiedikliu,pasibandyk ant nedidelio ploto.

_________________
http://www.autodirbtuves.lt/

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 8:46 pm 
Į viršų  
Nuvaziuok i kokia autodazu parduotuve, tai ten kebulo darbams tau pasiulys tik hammerite (90ml - 17lt) arba dinitrol surisejus. Lietuvisko tau tikrai nepasiulys nes jis tinka tik tvoroms tept, plius ji reikia su vandeniu nuplauti pries dazant. Sitie lt surisejai daromi ruksties pagindu, jie eda rudis, o pvz hammerite dziudamas neutralizuoja ir uzblokuoja rudis savo "duobutese" tarsi lakas ir jo nereik nuplaut - tepi dazus ant virsaus.

Del epoksidinio grunto tai irgi autodazu parduotuvese ziurek. As naudojau RANAL epo grunta. Paduos dvi skarbonkes po 1 litra (gruntas ir kietiklis, apie 50lt kainuos). Maisyti reikia 1 ant 1, t.y. supili viska i viena ir gauni 2L grunto.Kokybe tai tikrai patiko ir nereikia ten jokiu skiedikliu naudoti.

edit: juom visa masina gruntuot gali

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 17, 2009 7:19 pm
Pranešimai: 84

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 9:07 pm 
Į viršų  
Tiek daug nuomonių, kad pasimečiau! :D Galite paaiškinti kaip elgtis mano situacijoje? Viską nušveisti, ir naudoti Jūsų minėtas priemones? Nes jei taip, tai "supyksiu" ir išsinuomosiu smėliasrovę! (think)

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 9:18 pm 
Į viršų  
Ignas rašė:
Tiek daug nuomonių, kad pasimečiau! :D Galite paaiškinti kaip elgtis mano situacijoje? Viską nušveisti, ir naudoti Jūsų minėtas priemones? Nes jei taip, tai "supyksiu" ir išsinuomosiu smėliasrovę! (think)


tiek darbo padaryta tai ir nesinori sakyt kad viska skusti vel is naujo :) Reikejo is pradziu pasiskitinet, nes apie surisejus ir gruntus daug prisneketa.
As turbut dabar pusciau epo grunta variklio skyriuje ir ant dugno - po kelis sliuoksnius. Tada pasispakliuok kur tau reikia, supusk fileri ir uzdazyk. Dugna irgi gali dazyt jei netingi, o galima ir nedazyt.

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 25, 2008 4:02 pm
Pranešimai: 445
Miestas: Kaunas
Auto/Moto: Audi

Standartinė Parašytas: Sek Lie 26, 2009 9:11 am 
Į viršų  
Ignas rašė:
Tiek daug nuomonių, kad pasimečiau! :D Galite paaiškinti kaip elgtis mano situacijoje? Viską nušveisti, ir naudoti Jūsų minėtas priemones? Nes jei taip, tai "supyksiu" ir išsinuomosiu smėliasrovę! (think)

Visada bus daug nuomonių,nes lietuviai mėgsta ekspermentuoti,yra nemažai firmų siūlančių savas medžiagas,bet retas kuris dirba pagal kažkurio gamintojo rekomendacijas(pvz reikia pašalinti senus dažus nuo ruošiamo paviršiaus,naudoti visas medžiagas tik vienos firmos pradedant nuo rūdžių surišėjo baigiant dažais ar poliroliu.)Parduotuvėj suku būtų rasti pardavėja,kuris papasakotų visa technologija ka po ko naudot ir pan.Be to gautusi didelė darbų savikaina naudojant tik rimtos firmos medžiagas pvz Sikkens,taip pat neuztenka tik gerų medžiagų,reik mokėt su jom dirbti,nes galima prisidirbti :) Yra špakliaus rūšys,kuriam negalima leist perdžiūt,nes pasidaro kaip akmeninis,yra tokių,kurį džiovint(sodint)reik pora mėnesių.
Gali pūst Ranal epo grunta,kaip ir siūlo Sausainiz,o jei trauktų variklio skyriuj,tai yra izoliacinis gruntas,populiariausias Barchoat(lyg taip rašos),jo būna pilstomo,200gr turėtų užtekt.

_________________
http://www.autodirbtuves.lt/

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007