Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Tre Geg 23, 2018 3:19 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Kėbulas


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Rgs 24, 2011 4:21 pm
Pranešimai: 11

Standartinė Parašytas: Šeš Lap 05, 2011 10:08 pm 
Į viršų  
Sveiki. Skaiciau nemazai temu sioje ir kitose autoklubu svetainese. Turiu pirichoda, parudijes minimaliai, planuose yra tokie punktai: uzkonservuoti kebula, kad neatsirastu nauji rudziu zidinai, paruosti dazymui. Noriu tikslios ir aiskios info, kaip pasalinti rudis, kuo geriau sveisti metala, koki rudziu suriseja naudoti, kaip naudoti ar isvis nenaudoti, koki grunta ir spakliu naudoti. Idomus virinimo darbai, kokiu budu virinama, kaip apdirbama virinimo siule, is vienos puses ar abieju, kokios priemones naudojamos siules hermetizavimui.

Man zinoma info apie kebulo remonta: rudziu surisejas yra blogis (tuo labiau lietuviskas), apie WURTH girdejau blogos nuomones, hammerite produkcija vertinu teigiamai, zinau, kad virinimo siule turi buti apdribta is abieju pusiu.

Automobilis bus savaitgalinis (islekimui i miesta), ziema nevazinejamas, daugiau kaip puosmena, laikomas muriniame garaze. Info noreciau ne is siaip kazka kazkur skaiciusiu, o is tu zmoniu, kurie turi patirties sioje srityje.

Dekingas uz pagalba!

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Sek Lap 06, 2011 4:07 am 
Į viršų  
Realybej, kiek meistru tiek ir abdirbimo budu, o forumuose taip pat tikslios ir koncentruotos informacijos praktiskai nebuna.
Tad ir cia viska atsirinksi savo nuoziura. Prisneketa "kebulo" skilty tokiomis temomis pakankamai. pvz cia: http://oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=18&t=3553. Taip pat perzvelk autoprojektu skilty- gal but ir vaizdiskos info surasi.

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Lap 06, 2011 11:52 am 
Į viršų  
Kaip jau Sausainis sakė, kiekvienas meistras turi savo "receptą" ir nuomonę. Aš Aprašysiu savo būdą, kaip darau, galbūt neviskas yra tikslinga, bet mano Receptas toks.
Taigi, išorinės skardos (tai kas yra matoma ir dažyta) yra apdirbamos kiek kitaip nei dugnas. Pradėsiu nuo išoriniu. Matai iškeltas rūdis, imi bulgarkę su vieliniu šepečiu ir valaisi pvz visą arką. Nusivalęs rasi arba prašveistas, prapuvusias skylutes, arba tiesiog nesmarkiai korozinos paveiktą skardą. Pjauni ispuvusią vietą ir taškiukais po truputi virini naują skardą, tada siūlę apdirbi ant bulgarkės uždėtu abrazyviniu šveitimo disku, apdirbi grubiai, tada kai lieka dar dalele siūlės imi bulgarei diskelį su švitrinio popieriaus lapeliais ir gražiai viską užbaigi. Tada iškarto tepu antikorozini "Dekoral" gruntą. Gruntą kiekvienas naudoja koki mėgsta, sau darant gal vertėtų naudot epoksidinį arba rugštinį gruntą. Tada seka Tos vietos špakliavimas.
Jeigu šveiti surudijusią vietą, paveiktą korozijos, bet dar neprapuvusią, tieisog pasidengusią rūdimis, tai nušveiti vieliniu, tuomet tepi kad ir lietuvišką rudžių surišėją. Jis puikiai išgrauš rūdis, tada vėl vieliniu praeni, jei dar likę kažkiek korozijos, vėl užtepi surišėjo ir vėl nušveiti. Pora kart padarius šį veiksmą gausi švarų gražų metalą, tada gali minimaliai apdirbt diskeliu su švitrinio popieriaus lapelais, bet nepersistenk, nesuplonink per smarkiai skardos, jei gerai išvalei rūdis, abrazyvo gali ir nenaudot. Tada tepi Rudžių modifikatorių Rimtesnių firmų. Dabar pradėjau naudot Dinitrol firmos, manau vardas rimtas, turėtų būt geras dalykas. Jo galima įsigyti automobilinių dažų parduotuvėse perkant gramais, na arba visa litrą. http://www.dinitrol.lt/details.php?part ... 3&pro_id=3 Juo nutepus, paviršių dengiu antikoroziniu gruntu, na o toliau špakliavimai, dažymai.
Vietas kurių nesimato, tai yra dugnas, posparniai, apdirbus ir suvirinmus, minimaliai apšveičiu abrazyvu, tada gruntuoju antikoroziniu gruntu, tada tepu Body 999 Siulių hermetiką. Juo Reikia užsandarinti kėbulo sujungimus, virinimo siūles... Jis išdžiūna per ~20 min, tada gali tept tavo paisrinktą antikorozinę dangą.
Blogiausia yra tai, kad dažniausiai skardos pradeda rudyti iš vidaus, ta prasme paėmus perichodus/ubages. Galinės arkos. Ten sueina 2 skardos išorine matoma, ir vidini posparnio, ji suvirinta kas kelis cm taškiukais ant kanto. Po daugelio metų ten prisikaupia pakankamai Š ir pradeda rūdyt viduje, išorėje rūdies nematai, bet iš vidaus jos buna aprdudijusios, tai gali pamatyt atsidaręs bagažinę ir nusiemęs kilimą. Ten priejimo nera kaip iššveist, vienintelis dalykas kas tau gali padėt tai smėliavimas. O šeip stengies kaip imanoma daugiau ir geriau išvalyti rūdis ir padengti jas antikorozinėm medžiagom.
Tai tiek :)

 Aprašymas WWW  


Standartinė Parašytas: Sek Lap 06, 2011 9:54 pm 
Į viršų  
Idesiu posta is savo archyvo. Deja, nebezinau nei kokiam forume, nei kas rase.

aišku, kai dugnas ir slenksčiai supuvę tai be virinimo nebeišsiversi, tačiau bet kokiu atveju norint važinėti per žiemos druską nepadės nei rudžių surišėjai nei juo labiau jokie bitukai. Buvo rašoma temoje, kad žmogus virintas vietas tepa rūdžių surišėju ir paskui užtepa bituku. Bitukas kiek jau mano išbandyta yra pati prasčiausia antikorozinė danga, kurią labai sėkmingai nuplauna vanduo ir net po vieno sezono net žymės nebelieka apie bituko buvimą ant dangos. Aišku yra medžiagų bemt kiek pristandančių korozijos procesa, bet naudojant labai kokybiškas medžiagas ir dangas mašinos restauracijos kaina šoktels labai ir labai ženkliai. O visiškai sustabdyti korozijos proceso neimanoma.
Pradėkim nuo to kas yra metalo korozija - tai metalo cheminės struktūros pasikeitimas, kurio nebeimanoma sustabdyt ar kitaip pakeisti tarpkristalinę struktūrą.
Toliau metalo virinimo metu metalo siūlėje išdega anglis, o be jos metalo korozija spartėja bent 10 kartų. Todėl virintos vietos maždaug po 3-4 metų vėl būna beviltiškai supuvę ir kiauros. Korozijos procesą spartina drėgmė ir ypač patenkantis deguonis į korozijos židinį. Jei metalas yra virinamas vadinamo "stik" būdu (kada išpjaunamas metalo gabalas ir ivirinamas lygiai toks pat gabalas nei kiek neužleidžiant ant kraštų) tai tada korozijos židinys bus tik pati siūlė ir po 1-2 cm į šonus nuo siūlių. Jeigu metalo lopas uždedamas ant viršaus ir dar jeigu virinama iš abiejų pusių, tai tada virinimo vietose padaroma dviguba metalo danga, tarp kurių lieka išdegęs metalas, kurio jokiomis priemonėmis nepadengsime jokiomis medžiagomis.
Mano yra daug atliktų bandymų su metalo virinimais mašinose ir kol kas siekiant mažiausių išlaidų esu pasiekęs geriausių rezultatų tik tokiu būdu:
Įvirinamo metalo lopas yra tokio pat dydžio kaip išpjauto. Kol dar neataušusi metalo siūlė ir pats lopas iškarto tepu rūdžių surišėją su kuo didesniu cinko kiekiu iš abiejų pusių. Ant karšto metalo rūdžių surišėjas išdžiūsta akimirksniu ir siūlė tampa beveik balta. Dar kartą tepu surišėju ir jam nudžiūvus jį nuplaunu skiedikliu 646 ir iškart storai tepu rusišku rudos spalvos gliftaliniu gruntu GF21, kuris turi gan geras antikorozines savybes. Visas procesas turi vykti ant šilto ir gerai išdžiovinto metalo ir jo siūlių. Grunto sluoksnis daromas kiek galima storesnis. Gruntui išdžiuvus vėl iš abiejų pusių tepu ne bituką, o movilį šiek tiek sumaišytą su transmisiniu tepalu (geriausia rusiškas nigrolas) arba galima ir visiškai neišdžiūnančiu dinitrolu ir jam apdžiūvus viskas užpurškiama storu gravitekso sluoksniu iš abiejų pusių.
Gaunasi toks savotiškas buterbrodas: cinkas, gruntas, nesutirštėjantis tepalas ir storas gravitekso sluoksnis, kuris nepraleidžia drėgmės ir oro ir kurio nenuplauna vanduo.
Jeigu suvirintą metalo vietą nors parai paliksime likimo valiai, tai jau rudys automatiškai isiveis toje vietoje.
Realiai taip pervirintas autobusiukas Ford Transit pas mane buvo eksploatuojamas 6 metus diena iš dienos ir tik po 6 metų buvo jau pradėję lysti vienur kitur rudys, nes gravitekso sluoksnis per tiek laiko jau buvo ganėtinai paaižėjęs, bet mašina per tą laikotarpį nuriedėjo per 200 tūks km. Savo prieš tai buvusį w124 mersą irgi buvau pora lopų nuo pirkimo taip idėjęs ir pardaviau po 5 metų su neišpuvusiomis tomis vietomis.
Aišku bituką galima naudoti ten, kur nėra tiesioginio kontakto su vandeniu ir smėliu, tačiau jei saloną po kilimais taip apdirbsime, tai salone smarvės neatsiginsime kol jis neišdūlės per kelis metus. Nors kas užsiima mašinų ertmių antikoroziniu išpurškimu tai naudojant biduką vidinėms ertmėms jį maišo su moviliu, su transmisiniu tepalu, skiedžia benzinu kad išpurškimo metu jis būtų skystesnis (paskui benzinas išgaruoja ir jo danga sutirštėja). Bet kokiu atveju tiesiogiai kontaktuojanti danga su metalu negali išdžiūti - priešingu atveju korozijai plintant ta išdžiūvusi danga nuo metalo pasikels ir bus puiki uždara ertmė rūdyms veistis. Todėl ir būna, kad atrodo danga gera, o kai ją pajudini tai po ja randi ko nesitikėjai.
O kad pjaustant ir virinant kebulą jis klaiposi ir prarandama geometrija čia niekam nepaslaptis, todėl pervirinta mašina niekada nebebus tokia kaip nevirinta.
Realiame gyvenime ir mūsų kelių sąlygomis pervirintą mašiną planuokime eksploatuoti ne daugiau kaip 5 metus važinėjant 365 dienas metuose.
O paviršiai, kurie bus dažomi apdirbami panašiai tik be movilio ir gravitekso iš dažomos pusės ir didžiausia bėda būna tada, kada špaklis šveičiamas šlapiuoju būdu. Špaklis yra kaip kempinė, kuri prisigeria drėgmės ir ją laiko savyje, o mes paskui ant viršaus užgruntuojame, uždažome ir laukiame išlendančių laukan rūdžių. Aišku šlapiuoju būdu gaunasi apdirbimas greitesnis nei sausuoju, bet yra taip kaip yra

  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Lap 06, 2011 11:59 pm 
Į viršų  
Skamba tai kaip briedas visiškas ta dalis kur po surišėjo nuvaloma 646 (kaip suprantu nuriebalinama), o po to tepamas tepalo mišinys (riebalas) ir ant viršaus purškiamas graviteksas.... Tai kaip jis ant to tepalo laikosi? Protu nesuvokiama :)
Manau tam forume iš kurio paimta žinutė po to buvo daug "fleimo" :)

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Pir Lap 07, 2011 7:58 pm 
Į viršų  
Jau vien pats graviteksas nieko vertas :-? Keli pažįstami meistrai apie jį nieko gero negali pasakyti - vietoj jo yra Dinitrol Universali dugno danga, kol kas pats ją naudojau visiškai neeksploatuojamai mašinai :D tai kol kas neturiu ką ir pasakyti apie savybes, bet ji visiškai nesudžiūsta, elastinga :)

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 16, 2010 2:48 pm
Pranešimai: 127
Miestas: Alytus
Auto/Moto: Volkswagen Golf Mk1

Standartinė Parašytas: Pir Lap 07, 2011 10:53 pm 
Į viršų  
Mix'az rašė:
Jau vien pats graviteksas nieko vertas :-? Keli pažįstami meistrai apie jį nieko gero negali pasakyti - vietoj jo yra Dinitrol Universali dugno danga, kol kas pats ją naudojau visiškai neeksploatuojamai mašinai :D tai kol kas neturiu ką ir pasakyti apie savybes, bet ji visiškai nesudžiūsta, elastinga :)



Ne Wurth firmos?(nežinau ar teisingai užrašiau pavadinimą, esmė aiški). Nes girdėjau ir aš apie panašią dangą, tai daug kas gyrė ir atsiliepimai tikrai geri, galima lyginti su originaliu graviteksu :)

_________________
http://public.fotki.com/lukis1993/volkswagen-golf-mk1/
-----------------------------------------------------

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Ant Lap 08, 2011 5:50 am 
Į viršų  
Graviteksas juk net ne dugnui skirtas, bet manau daug kas ir naudoja ji ne pagal paskirti.
Dugnui yra specialiu dangu - dazomu ir nedazomu. Dinitrolio nedazoma dugno danga UBS vadinasi.

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Ant Lap 08, 2011 12:52 pm 
Į viršų  
Lukis rašė:
Ne Wurth firmos?(nežinau ar teisingai užrašiau pavadinimą, esmė aiški). Nes girdėjau ir aš apie panašią dangą, tai daug kas gyrė ir atsiliepimai tikrai geri, galima lyginti su originaliu graviteksu :)


Dinitrol

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Ant Lap 08, 2011 7:28 pm 
Į viršų  
graviteksa pagal paskirti naudojant jis visai nieko, tik pasiskaityt instrukcija kur ir kaip jis naudojamas... kas del surisejo ir po to 646, tai pries kokius 6-7 metus buvo uzveztas, kuri pagal gamintojo reikalavimus reikejo su 646 nuvalinet, tik kad nelabai koks jis buvo ir seniai tokio nemaciau...

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007