Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ant Lie 17, 2018 7:23 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Kėbulas


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Lap 26, 2009 1:13 pm
Pranešimai: 34

Standartinė Parašytas: Sek Lap 28, 2010 11:23 pm 
Į viršų  
donciuz rašė:


Bet ar ne geriau tiesiog prasivesti varinius vamzdelius. Lengvai formuojami, lengvai valcuojami. Diametrų, antgalių ir įrankių galams formuoti pasirinkimas platus.

Na ateityje yra planu programuoti varikli tik ant etanolio ir kiek esu girdejas etanolis su variu nelabai bendrauja? Beto is kuro siurblio ateina 12mm jungtis ir varinio vamzdeliu tokio diametro ko gero nepavyktu rasti ? O kalbi apie irankius galams formuoti, tai turi omeny, kad galima paciam tarkim is senuku nusipirkus varinius vamzdelius uzsipresuoti kokius reikia antgalius? gali gal placiau apie tuos irankius?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 1:16 pm 
Į viršų  
Na pirmiausia reiketu atsirinkti gandus apie bioetanoli nuo teisybes. Nes mitu ir pasaku apie sita kura yra prikurta devynios galybes. Del saveikavimo su variu nezinau. Kas del suskystintu duju ka zinau tiksliai, tai jos tekedamos variniu vamzdeliu oksiduoja vidines sieneles, todel rekomanduojama statant naudota dujine iranga nenaudoti seno vamzdelio, nes ji lankstant atsipalaiduoja oksidai nuo sieneliu ir uzkemsa filtra. Bet jei statai nauja vamzdeli ir eksloatacijos metu jo nedeformuoji, nelankstai tai puikai laiko desimtis metu. Taigi skaitau kad "amzinai"...
Kas del bioetanolio tai manau del sventos ramybes tada galima butu pasistatyti papildoma filtra pries purkstukus. Bet velgi reikia issiaiskinti ar jis visgi reikalingas.
O kas del diametro varinio vamzdzio tai bent jau senukuose galima nusipirkti diametru nuo 6mm iki 35mm.... tik zinok ko nori. O ar visgi reikia to 12mm diametro tai vel klausimas, nes nezinau kas per auto ir kokios modifikacijos. Siaip originaliai nelabai maciau kad kur butu magistrale didesne nei 8mm. Visgi jei manai kad tau reikia 12mm vamzdelio tikrai rasi toki pirkt...
Del sujungimu, tai jei jungsi slangute, tai mano praktika rodo, kad pakanka sumauti atitinkamo diametro zarna su vamzdeliu, uzspausti "chamutu" ir pilnai laiko. Isbandyta su audi siurbliu (5-6 atm) ir 8mm variniu vamzdeliu.
Jei nori visgi formuoti gala tai pilna google, tereikia paieskoti. Didesnes irankiu parduotuves irgi visos turi. Net ir musu forume buvo imesta kazkur.
Dar variantas yra nusipirkti naudota visa kuro magistrale is kokio nors auto. Kai kuriose naudojamos netgi plastmasines...
Ir pabaigai vienas dalykas pasidomejimui. Yra firmu gaminanciu ivairias slangutes ir vamzdeliui kaip pvz "hanzaflex". Tikrai pasiulys varianta, padarys visus antgalius, sujungimus, ir kokio tik nori diametro is kokios tik nori medziagos. Tik pasakyk jiems ko nori ir jie pasakys ka gali ir kiek tai kainuoja.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Lap 26, 2009 1:13 pm
Pranešimai: 34

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 3:28 pm 
Į viršų  
donciuz rašė:
Na pirmiausia reiketu atsirinkti gandus apie bioetanoli nuo teisybes. Nes mitu ir pasaku apie sita kura yra prikurta devynios galybes. Del saveikavimo su variu nezinau. Kas del suskystintu duju ka zinau tiksliai, tai jos tekedamos variniu vamzdeliu oksiduoja vidines sieneles, todel rekomanduojama statant naudota dujine iranga nenaudoti seno vamzdelio, nes ji lankstant atsipalaiduoja oksidai nuo sieneliu ir uzkemsa filtra. Bet jei statai nauja vamzdeli ir eksloatacijos metu jo nedeformuoji, nelankstai tai puikai laiko desimtis metu. Taigi skaitau kad "amzinai"...
Kas del bioetanolio tai manau del sventos ramybes tada galima butu pasistatyti papildoma filtra pries purkstukus. Bet velgi reikia issiaiskinti ar jis visgi reikalingas.
O kas del diametro varinio vamzdzio tai bent jau senukuose galima nusipirkti diametru nuo 6mm iki 35mm.... tik zinok ko nori. O ar visgi reikia to 12mm diametro tai vel klausimas, nes nezinau kas per auto ir kokios modifikacijos. Siaip originaliai nelabai maciau kad kur butu magistrale didesne nei 8mm. Visgi jei manai kad tau reikia 12mm vamzdelio tikrai rasi toki pirkt...
Del sujungimu, tai jei jungsi slangute, tai mano praktika rodo, kad pakanka sumauti atitinkamo diametro zarna su vamzdeliu, uzspausti "chamutu" ir pilnai laiko. Isbandyta su audi siurbliu (5-6 atm) ir 8mm variniu vamzdeliu.
Jei nori visgi formuoti gala tai pilna google, tereikia paieskoti. Didesnes irankiu parduotuves irgi visos turi. Net ir musu forume buvo imesta kazkur.
Dar variantas yra nusipirkti naudota visa kuro magistrale is kokio nors auto. Kai kuriose naudojamos netgi plastmasines...
Ir pabaigai vienas dalykas pasidomejimui. Yra firmu gaminanciu ivairias slangutes ir vamzdeliui kaip pvz "hanzaflex". Tikrai pasiulys varianta, padarys visus antgalius, sujungimus, ir kokio tik nori diametro is kokios tik nori medziagos. Tik pasakyk jiems ko nori ir jie pasakys ka gali ir kiek tai kainuoja.

Del etanolio taip, pritariu gandu tikrai daug ir del sito nesu tikras ar tai tiesa, ar gandas. Bet vienas zmogus pakankamai suprantantis apie tuos dalykus, programuojant ant gryno etanolio, kazkodel paminejo, kad reikia ir vamzduku aliuminiu(del sito reikes pasigilinti labiau). Del filtro pries purkstukus gera mintis, reikes igyvendinti, nes buvo valyti ultragarsu purkstukai, tai nesinori, kad uzsikistu. Kas del diametro, tai cia tik mano samprotavimai, pamastymai. Auto: bmw e30, 2.0 turbo su programuojamu kompiuteriu ir t.t. Orginaliai yra 8mm pajungimas magistralei, bet purkstukai dvigubai nasesni, siurbliukas taip pat, aisku siuo metu ant benzino to kuro pilnai pakanka ir iki 300ag, bet i ateiti galvoju zaisti su etanoliu, o jo daug daugiau reikia. Tai yra minciu daryti ta padavima 12mm, perdaryti magistrale ant 12mm ir gal tada nereikes 600cc - 800cc purkstuku, gal dar pazaidus su kuro slegiu to etanolio uztektu ir su 400-500cc purkstukais, sakykim prie 4 baru kuro slegio. Del vamzduko ir slangutes dar siektiek kyla abejoniu, nes dabar buvau taip pasidares per sujungimus ir per juos kura leido, bet tai labiausia tiketina buvo del to, kad slangute ant vamzduko per daug lengvai uzsidedavo ir nusiimdavo(per didelis slangutes diametras). Taciau tai dabar nesvarbu, nes velgi ziurint i ateiti planu yra deti bosch 044 siurbli ir is naudojusiu su vamzdukais be eglutes ir pan atsiliepimai tokie, kad nuspjaudo tas slangas. Bet dabar jeigu sakai, kad su audi siurbliu prie 5-6 baru laikydavo tas dalykas, tai gal istiesu tereikia parinkti tinkamus diametrus, ko gero neisbandes nesuzinosiu. O del hansaflexo zinau, teko darytis armuota tepalo padavima turbinai, tik ten spesiu visada pasidaryti.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 3:41 pm 
Į viršų  
Kas del sujungimo zarnele/vamzdelis, patirtis yra is dvieju projektu. Puikiai laiko, niekur neleidzia.
Butent pats ir paminejai, jei 8mm vamzdeliui naudosi 10mm zarnele tai nors ir suspausi "chamutu" vistiek gali leisti arba nuspjauti. Esme yra perkant zarnele parinkti jos diametra teisingai.
Beto ir "chamutus" reikia parinkti atitinkamam diametrui. Atrodo nieko tokio, uzdesiu beleka kas garaze pasitaike po ranka, bet tas belekas dazniausiai netam skirtas buna.

O del aliuminio naudojimo velgi kodel butent aliumas? Gal tinka plieninis vamzdelis? Siaip visi metalai daugiau ar maziau oksiduojasi....

O del diametro parinkimo tai tiesiog reikia panaudoti formule ir paskaiciuoti koks debitas gaunasi naudojant vienus ar kitus purkstukus, pagal tai vel is formules issivesi kokio vamzdelio diametro reikia.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 4:01 pm 
Į viršų  
plieniniu su etanoliu naudot negalima, labai greit rudija... o del variniu, tai esu mates kelis projektus internete, kur amerikonai bombindami savo V8 naudoja verines kuro magistrales

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Lap 26, 2009 1:13 pm
Pranešimai: 34

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 5:38 pm 
Į viršų  
donciuz rašė:
Kas del sujungimo zarnele/vamzdelis, patirtis yra is dvieju projektu. Puikiai laiko, niekur neleidzia.
Butent pats ir paminejai, jei 8mm vamzdeliui naudosi 10mm zarnele tai nors ir suspausi "chamutu" vistiek gali leisti arba nuspjauti. Esme yra perkant zarnele parinkti jos diametra teisingai.
Beto ir "chamutus" reikia parinkti atitinkamam diametrui. Atrodo nieko tokio, uzdesiu beleka kas garaze pasitaike po ranka, bet tas belekas dazniausiai netam skirtas buna.

O del aliuminio naudojimo velgi kodel butent aliumas? Gal tinka plieninis vamzdelis? Siaip visi metalai daugiau ar maziau oksiduojasi....

O del diametro parinkimo tai tiesiog reikia panaudoti formule ir paskaiciuoti koks debitas gaunasi naudojant vienus ar kitus purkstukus, pagal tai vel is formules issivesi kokio vamzdelio diametro reikia.

Na nuspjove ne man ir naudojo tinkama diametra, na bet sita kol kas palikim. Chamutus naujus buvau susipirkes, reikiamo diametro. Na, bet su dabartiniu siurbliu bandysiu issiverst su chamutu ir variniu vamzdeliu, be jokiu egluciu, dabar svarbu apsispresti kokio diametro viska daryti ir ar reikia lysti prie magistrales. Dabartinio siurblio debitas 260l/h be apkrovos ir 160l/h prie 5BAR, iejimas 15mm, isejimas 12mm. Ateityje zadu bosch 044 det, jo debitas 200l/h prie 5BAR pajungimai lyg tokie patys. Purkstukai dabar 296cc/min, planuojami 500cc/min. Ar bus didesne nauda is didesnio diametro slanguciu?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Lap 26, 2009 1:13 pm
Pranešimai: 34

Standartinė Parašytas: Pir Lap 29, 2010 5:42 pm 
Į viršų  
FieroGT rašė:
plieniniu su etanoliu naudot negalima, labai greit rudija... o del variniu, tai esu mates kelis projektus internete, kur amerikonai bombindami savo V8 naudoja verines kuro magistrales

Na dabar pamasciau, kad galbut jis keite is metaliniu i aliuminius vamzdelius.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2010 11:36 pm
Pranešimai: 12

Standartinė Parašytas: Ket Lap 03, 2011 6:13 pm 
Į viršų  
googlinuosi apie bioetanolio poveiki vairkliams ir uzsokau ant sios temos.. pasirodo ji mano apie stiklo pluosto baka ;]
saugiau ir paprasciau is aliuminio. stiklo pluosto bakas visiskai netinka

apie bioetanolio poveiki dabar... del vario nezinau, bet aliuminio korozija sukelia..
dar neradau, bet vienas vandenilio atomas is etanolio keiciasi i aliuminio is to ir korozija gaunasi.
su plieniniais itariu kita problema, nes etanolis "traukia" vandeni is to ir korozija.

bioetanolio naudojimas varikliuose... reikia padidinti jo kieki, nes jis maziau kaloringas nei benzinas, todel jo reikia daugiau. reikia patiuninguoti degalu kieki, nes kitaip bus liesas misinys ir variklis degs nuo oro pertekliaus.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 07, 2010 8:20 pm
Pranešimai: 33
Miestas: kauno raj.
Auto/Moto: vw passat ''87'' 1,6 d 40kw ,vw t3 ''86''1.6 d 40kw audi a4.b4,honda dominator

Standartinė Parašytas: Sek Gru 04, 2011 5:48 pm 
Į viršų  
as i opel frontera buvau baka pasidares is 10 litru talpos gesintuvo.o kaune visokius stucerius,slangas valcuotus angalius ir tt galima gauti ''hansa flex'' vaziuojant link palemono.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2010 11:36 pm
Pranešimai: 12

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 19, 2014 11:27 pm 
Į viršų  
tai va.. senokai manes netenkino tas benzo bakas :]
tas projektas truputi pastriges su benzino baku... dabar tvarkoma pakaba ir t.t.
bandau mazda 626gd sukergti su mx6 supportais ir siaip visa pakaba sumeistrauti...
dabar yra noras pakeisti standartini benzino baka i aliuminini, bet mazesni mazdai 626, bet jau kitai. bet pakeisti taip,kad praeitu TA.
jau domejausi su visokiom ekspertizem... tai isva tokia, kad berods reikia dvieju baku bandymams ir t.t.

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007