Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Sek Geg 27, 2018 5:57 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Pakaba / Važiuoklė


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Kov 18, 2010 9:14 pm
Pranešimai: 22

Standartinė Parašytas: Ant Rgp 02, 2011 8:05 pm 
Į viršų  
sveiki, karts nuo karto tenka su savaja sudalyvaut slalomuose, tai pastebejimas, kad vairas greit sukant kertas, ka galetu padaryt, kad pasalint sia beda? Det galingesni siurbli?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Ant Rgp 02, 2011 10:54 pm 
Į viršų  
Aš irgi esu pastebėjęs tokį dalyką.
Variantas dėti paprastą kolonėlę be stiprintuvo.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Kov 18, 2010 9:14 pm
Pranešimai: 22

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 03, 2011 12:26 am 
Į viršų  
donciuz rašė:
Aš irgi esu pastebėjęs tokį dalyką.
Variantas dėti paprastą kolonėlę be stiprintuvo.

be stiprintuvo turbut butu dar sunkiau (think)

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 03, 2011 8:45 am 
Į viršų  
Priprantama, tik pasportuot biski reikia (devil)
As jau su viena ranka parkuotis daugeliu atveju galiu metus pravazinejes be stiprintuvo O-[

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 16, 2010 2:48 pm
Pranešimai: 127
Miestas: Alytus
Auto/Moto: Volkswagen Golf Mk1

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 03, 2011 9:24 am 
Į viršų  
Vairo kolonkė be stiprintuvo išpildys tavo lūkesčius ir dar gausi privalumų:
1. Nebestrigs vairas
2. Pigiai rasi
2. Mažai priežiūros reikės
3. Ilgiau pavažinėjęs, bicą užkočiosi (rofl)

_________________
http://public.fotki.com/lukis1993/volkswagen-golf-mk1/
-----------------------------------------------------

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 03, 2011 9:13 pm 
Į viršų  
+ vairo stiprintuvo siurblio dirželio sukimui variklis ir Ag naudoja ir kuro vartoja daugiau :D Be stiprintuvo tai jei labai platus dideli ratai uždėti gal kiek sunkiau sukt vietoje ant asfalto ir tai po kurio laiko greitai priprantama :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 03, 2011 9:20 pm 
Į viršų  
Filosofai jus :D

Temos autoriui patarimas - isidek bulkos siurbli, o geriausia visa komplekta ir pamirsi apie tuos rupescius ;)
Su sita beda man teko susidurt, kai turejau B2. Slalomuose kirsdavosi vairas... Pas bulka tokiu reikalu nera.

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Kov 18, 2010 9:14 pm
Pranešimai: 22

Standartinė Parašytas: Ket Rgp 04, 2011 11:31 am 
Į viršų  
El_Gato rašė:
Filosofai jus :D

Temos autoriui patarimas - isidek bulkos siurbli, o geriausia visa komplekta ir pamirsi apie tuos rupescius ;)
Su sita beda man teko susidurt, kai turejau B2. Slalomuose kirsdavosi vairas... Pas bulka tokiu reikalu nera.

dekui uz patarima ;)
o vien siurblys pagelbes, ar jau butinai ir koloneles reikia? viskas ten tinka, ar kanors perdarinet reikia?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bir 06, 2011 5:04 pm
Pranešimai: 171
Miestas: Tauragės raj
Auto/Moto: Ford Probe

Standartinė Parašytas: Šeš Rgs 10, 2011 3:57 pm 
Į viršų  
viskas turėtų būti taip pat, nebent pasižiūrėčiau pačią tą jungtį su vairu, kur į kėbulą lenda.
Bet gal kas daręs tiksliai pasakys ar skirias

_________________
Angry Bunny isn't Funny!

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Ant Rgs 13, 2011 5:32 pm 
Į viršų  
Viskas ten tinka. tik imk siurbli pagal motoro cilindru skaiciu - jei pas tave 4cil - tai 4cil bulkos, jei 5cil - tai 5cil bulkos. antraip tvirtinimai gali netikt. visa kita identiska.
uztenka tik siurbli pakeist.

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007