Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Šeš Bal 21, 2018 3:14 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Kiti mūsų atomobiliai ir motociklai [ne old school]

Forumo taisyklės


---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ket Vas 19, 2015 1:25 pm 
Į viršų  
Klijuojam langus :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kadangi Litro stiklas taip pat trūkęs, prie to pačio iš Tarakono nupirktas stiklas ir pakeistas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Toliau sekė greičių dėžės keitimas. Gavosi iš serijos norėjau kaip greičiau, gavosi dvigubas darbas (norėjau nuimt dėžę nenuleidus variklio). Gal skierka pakomentuos jei aš kažko nesupratau, bet keičiant dėžę reikia nuleist žemyn variklį. Tą padaryt niekas netrukgdo, jokių žarnų ar laidų atjunginėt nereikia. Nenuleidus variklio, niekaip nenusimovė dėžė, remėsi į kėbulą, nuleidus žemėn, viskas tapo labai paprasta.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
išlaužta apatinė pagalvė iš greičių dėžės korpuso.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Done
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Va kas daroma kėbului kai užsidedi truputi didesnes padangas nei prikluaso (sudėta 185/60 R14) max susukus vairą liečia, tas pats ir su 195/50 R15. Toj vietoj metalas lengvai deformuyojasi, su kuvalda imučiau gilyn, manau daugiau nebelies.
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Klijuojasi moldingai
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Permontuotos kitos padangos, nes po avarijos viena supjaustyta buvo, Jei kam reikia turiu 1 vnt gera 185/60 R14 Verdstein Snowtrack 2.Kadangi originalūs lieti neturi centrinėsa skylės, tai nėra labai lengva rast kur juos galėtų subalansuot už žmonišką kainą. Šį kart montavausi gariunuose, 52 angaras užsiima šitais darbais (visi kiti jum gali sakyt kad niekas gariūnuose jum tokiu ratu nepadarys :D ) Darbu likau labai patenkintas, nes žmogus sėdejo be darbo, tai nepatingėjo pasiknbist/pasižaist. Pas mane sudėti 206 GTI stabdžiai, tai R14 ratai vos užsideda, nes patys žemiausi svareliai truputį liečia. Su meistreliu sugalvojom tokį variantą :D Tiesa, paskui tik dašuto, kad papračiau stabdžių suportą su bulgarke biškelį nudrožt.
Paveikslėlis
Ratas toks juodas, nes jam teko pagaut visą greičių dėžės tepalą
Paveikslėlis

Na o dabar apie Litrinuką. Svaitgalį uždalyvavau 205 meete, sakiua nepjausiu jo, bet nesugebėjau nevažiuot, turbūt gyvenime niekas jo taip nedrožė :D Šeip net nustebau kad su 1 litru visai smagiai praleidau laiką, ypač, kai Dewgonas sudėliojo lėtą sniegingą slalomo traselę trasos kampe. Tik po aerodromo pradėjo smarkiai užt guolis, vyliuosi kad dar savaitėlę užteks su juo pavažinėt ir TA nepastebės šio defekto. Žinomą užėmiau garbingą paskutinę vietą :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Tre Kov 18, 2015 11:49 am 
Į viršų  
Metas temai atsinaujint.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
:D Baisu
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Pirmieji pasivazinžjimai ir blogos žinios. Žiauriai tampo vaira, nuvarius daryt suvedimo, paaiškėjo kad vairuotojo ratas stovi -3.22 laipsnio (priekiniia ratai stovėjo / / )
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tuomet tikėjausi kad bus linkęs amortizatorius, labai apsidžiaugiau kai radau visiškai kreivą štoko galiuką. Deja problema nedingo, ratas visvien, iš akies matės, kad stovėjo kreivai. Bet važiuot pasidarė įmanoma, važiuojant ramiai diskomforto beveik nesijautė, tik numygus gaza dugna arba staigiai užstabdžius reikdavo stipriai laikyt vairą. Maniau kad vistiktai linko kėbulas. Susiradau pagal rekomendacijas "talkovą" garažinį kėbulistą, turintį stakles, nuvariau ir palikau jam mašiną, po pusvalandžio sulaukiau skambučio ir liepimo pasiimt mašiną atgal. Sakė, kad viskas pas tave gerai ir keisk stupicą. Niekad nemaniau kad stupica taip gali susikraipyt, atrodytu toks storas ir gan tvirtas metalas, bet išėmus ir sulyginus su sveika stupica pasirodo kad ji tikrai kreiva, pakeičiau ir VALIOOOO!!!! Ratas iš akies nebestovi kreivai, pasidariau iš akies ratu suvedima ir išvažiavau prasibandyt, Viskas OK, vairo nebetampo nei kiek, vėl mašina stabili kokia buvo, tik į šoną truputėlį traukė, tai nuvartiau į suvedimą, staklės parodys ar tikrai viskas tvarkoje. Čia palyginimui kairėje peugeot 106 amortizatorius ir stupica, po dešine Audi 80 b2 (ubagės) stupica ir amortizatorius. Jau žinau kieno amortizatorius dėsiu į Audi jeigu nerasiu dar trumpesnių :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kycius matyt jaučia giminystės ryšius :D
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Tre Kov 18, 2015 12:49 pm 
Į viršų  
Na o dabar prasideda kitas projektas ilgai lauktas ir išsvajotas projektas. Visada svajojau turėt sportinį automobilį, nuo naujų metų daug svarsčiau ar tikrai noriu 106, gal 205? Gal 309? O gal geriau nevarkt, pasiimt BMW e36 kompakta. Kaip tik pora paruoštų sportui dabar yra parduodamų už prieinamą kainą, Tačiau pasvėrus visus o, bet, tačiau, apsispredžiau, kad noriu 106. Nekalbant kad detaliu turiu daugybe, žinau visą jį mintinai, bet dar daug visko turiu prisiskaitęs ir norisi padaryt, išbandyt. Tai vat, daugelis dabar vėl išpūs akis, kodėl neieškojau dar geresnio kėbulo, gi šitam "ragas" daugelio akim. Paaiškinu. Mano akim žiūrint nematau jokios rimtos problemos, slenksčiai, dugnas, lanzeronai- viskas švaru arba su minimaliom paviršutinėm rudelėm, pakėlus mašiną domkratu, durys visvien darinėjasi normaliai, kėbulas nesusikraipęs, tik viena problemėlė, atplyšęs tiltas. Bet realiai jis niekur negalėjo pabėgt, sukasi prie "lanzeroniukų", ir atplyšę tik du galiniai taškai, kurie buvo suėję į saloną, bet į šonus nelabai turėjo kaip pabėgt. Darant, matavausi įstrižaines ir aukščius. Dar vienas faktorius kad tiltas stovi nenukrypęs, tai kad važiuojant tiesiojoj, gali paleist vairą ir eit mioegot, nei kiek nevedė į šoną.
Kaip tik suvažinėjau Litriuką, po aerodromo žiauriai užė guoliai, atrodė, kad tuoj ratai nukris, suskubau eiti TA, Prieš einant pasižiūrėjau kaip ten reikalai su tepalo lygiu įdomumo dėlei, pasirodo minimumas, nusprendžius dapilt- supratau kad prapusta tarpinė
Paveikslėlis
Dar kartą įsitikinau kad TA kabinėjasi prie smulkmenų, iš pirmo karto nenori praleist, o rimtų defektų net patikrint nesugeba. Atraminiai barška, guoliai užia, tarpinė prapusta, o jie kabinėjasi prie nedidelių skylučių duslintuve ir nesureguliuotų žibintų :D Absurdas, iš trečio karto praejau TA dėl duslintuvo! Ir tik todėl kad pirmajį karta iš principo nedaviau pinigų, nes buvo keli tokie namiokai iš serijuos, duok ir bus.
Kaip ten bebūtų, dabar esu ramus, galima tvarkyti automobilį taip kaip norisi, Sekanti TA jeigu bus, tai bus nebent su sport pasu :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Biškeli sukilo :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kogero pakutini karta atrodo kaip mk1
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dabar keli kadrai, Kaikas sakė kad netiks MK2 dalys ant jo, tai viskas tinka, su saxo kiek zinau situacija ta pati. Galui, norint sudėti mk2 išvaizdą reikia pakiest, buferi, zibintus, bagazines dangti, vieninteli dalyka kuri reikės perdaryt tai žibintu fyskes skiriasi. Mano atveju desis visa pravodke gti, tai nieko perdarinėt nereikės. Priekio dar nedejau, bet viskas tarodo taip pat, mačiau angluose projektą kad nesunkiai perdėjo viską. Turėtų keistis: Sparnai, žbintai, kapotas, bamperis, ir televizorius.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dalis žaisliukų
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Taip pat laukiu atvykstant naujų Koni sport amortizatorių į priekį, poliuretano variklio pagalvės ir kitų smulkmenų.
Šiam kartui tiek.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pir Kov 30, 2015 11:53 am 
Į viršų  
ACIU :)
Taigi, Litriukas buvo beveik isrinktas, liko galinis tiltas ir variklis kabėt ant 2 pagalviu. Praeito savaitgalio planas buvo išmest variklį, apverst ant sono ir pavirint kur reikia, tačiau teko labai nusivilti nugrežiojus vieną "tvarkytą" vietą. Pasiėmiau alaus, išgėriau, pavaikščiojau iš kampo į klampą, ir per savaitgalį surinkau visą pežuką atgal. Nusprendžiau ieškotis kito kėbulo.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Greitu metu žadu sutvarkyt kelis defektus kurių TA nepastebėjo ir bus parduodamas.

Kol dairiausi kėbulo, šiek tiek parankioliajau variklį. Tam kad ant TU5JP4 (206/307/xsara) uždėti TU5J4 (GTi) isiurbimo kolektorių, reikia pergrežti visą viršutinę eilę. Prisisukau kolektorių apačioje esančiais tvirtinimais,papurškiau dažais, pasižymėjau, pragręžiau, prasriegiau. Tik aš padariau vieną klaidą, pirmajį kartą prisukau viršutinėje eileje kampiniais varžtais, tai gavosi skyles visiškai ne ten kur reikia, laimei jos nesikerta. Keistokas ir baisokas jausmas gręžti galvą su drėle :D
TU5JP4 (P307/206/xsara variklis)
Paveikslėlis
TU5J4 (106 gtI)
Paveikslėlis
Baigta.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Apžiūrėjau 3 pežukus, pas visus buvo vienoj arba kitoj vietoj korozijos židinių, Dėl šio ilgai svarsčiau, nes realiai kėbulas atrodė man tinkamas, apart palei dugną supuvusių lanzeronų, kuriuos ranka išdraskiau pardavėjo kieme. Pagalvojus kelias dienas nusprendžiau surizikuot, neatrodė taip baisu kaip pas litrą, priėjau išvados kad nesunkiai turėčiau sutvrakyt.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mašiniukas užsiveda ir važiuoja, variklis kala nesveikai, nustebino kai pamatėm bloke skylę ir lūžusius 2 švaistiklius :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Turi korozijos židinių, bet kiek teko matyt, pas beveik visus čia būna papuvę
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pir Kov 30, 2015 12:14 pm 
Į viršų  
Gaila neturiu dabar nuotraukų kaip atrodė šios papuvusios vietos kol negraibiau rankom. Iš akies žiurint atrodo viskas gerai, per graviteksa neišlenda rudys, o po juo visas sukirmiję. Bjaurus dalykas tas graviteksas, atrodo nesurudiję, skuti, ir matai po apačia rudžių židinius.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Džiugu kad bagažinės skyriuje viskas tvarkoj, dugnas neatplyšęs, neperpuvę.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Įdomiai pas pežą padaryta, dvigubas dugnas. kadangi iš mano pusės matoma skarda buvo smarkiai surudijus, išpjoviua ją lauk.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Prieš užvirindamas, kiekvieną angą ištepiau antikoroziniu gruntu, vėliau išpurškiau Dinitrol antikorozine dugno danga.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Dėl šio papo išvis masčiau ką daryt, ar reikia jo čia, daryt tokio dydžio koks buvo ar mažesnį, nuspredžiau padaryt nediduką, visgi dades tvirtimo, bet jo prasmės visvien nelabai suprantu.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Naujas lanzeronas. Dariau iš milimetrinės cinkuotos skardos (tokio pat storio gamykliniai)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Dabar realiai ramybės neduoda pora klausimų. Ant šio seno XSI, priekiniia aytraminiai yra 2 varžtų, pas visus kitus mano turimus pežukus atraminiai 3 varžtų. Kiek įtakos tai turi važiavimui, ar verta žaisti su skyliu pragręžimu stakanuose kad susidėt kitus atraminius?
Ką daryt su kuro magistrale. Ji gamykliškai eina per saloną. Ar nepagailėt pinigų, dėt armuotas šlangeles ir palikt per saloną, ar tas pačias šlangas išvedžiot palei dugną, bet tokiu atveju reikės gręžt pora skylių lanzeronuose, nes kitaip neišeis gražiai pravest kad niekur nekliųtų.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 23, 2010 3:41 pm
Pranešimai: 201
Miestas: vilnius
Auto/Moto: vw jetta A2 1.8 66kw
vw jetta A1 1.8 66kw
vw golf mk2 1.6 51kw

Standartinė Parašytas: Pir Kov 30, 2015 7:13 pm 
Į viršų  
Is kur pas tave tiek kantrybes su tais puvekais zaisti, suprantu zalias butum tai treniruotis ant ju gerai, o dabar igudzius turi tai laika savo gaisini, nebent aisku tau patinka puzle deliot :D
Turejau 106 pries pora metu tai kebulas buvo ledas palyginus su tai kokius cia skerdi, labai apsikrauni sau darbo.

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Pir Kov 30, 2015 7:22 pm 
Į viršų  
Del kuro tai prasivesk per originalia vieta vamzduka (aliuminini arba varini) ir viskas. Vistiek bakas bagazinej bus ir firewalla det reiks tai paprasciau pajungt bus vedant viska salone. Tik kazi ka taisykles sako situo klausimu.

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Pen Bal 03, 2015 10:18 pm 
Į viršų  
Wow, Viliau sveikinu, regis šis tikrai geresnės būklės ir pagaliau sutversi savo svajone :)

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Bal 05, 2015 10:52 am 
Į viršų  
Tai darau, kad igudžiu neprarast :D Cia gal netiek kantrybės reikalas, kiek pats tas noras pasizaist su metalu ir kėbulu. Kad tavo 106 atrodė ledas tai nereikia, kad nepradėjus ju sveist nepamatytum panasiu vaizdu.
Vamzdelius paliksiu kolkas standartinius, vistiek desis lankai, tai po lanku dėjimo kogero desiu varinius. Baka paliksiu originalu.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Iš Skierkos baigiu išpirkinėt visokį gėrį. 283mm stabdžių svapas į priekį, šakės su perdarytais sailenblokais į šarnyrus ir išmetimas su bakeliu. Dar prigriebtas verstos odos vairas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nurengta
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šiam momentui tiek. Pirmadieni planuoju išdažyt variklio skyriu ir su kėbulu šiam etapui bus baigta, prasidės surinkimo procesas (clap)
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Bal 12, 2015 9:16 pm 
Į viršų  
Išdažytas variklio skyrius
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Variklio swapas buvo beveik pasiruošęs, beliko pasikeist velenėlius į gti ir uždėt diržą
Paveikslėlis
JP4 (P307) velenu žvaigždės
Paveikslėlis
J4 (106 Gti) žvaigždės
Paveikslėlis
Bet..... Bet nuėmus dangtelį, sužinojau, kad visdėlto labai prašoviau kai išgręžiau galvoj skyles kolektoriuj ir ju nepataikiau iš 1 karto. Radau drožlių krūvelę galvoje :( Neliko kitos išeities kaip tik lupt galvą, vežt plaut/šlifuot/ tikrint.... Gera žinia kad dabar bent žinau kad galva tikrai gera ir vožtuvai sandarūs. Laukiu atvykstančios tarpinės.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Skyles užsandarinau įsukęs špilkas, tik vėlgi blogai padariau nepasodinęs ant jokių klijų, Sako kad gali leist. uždėjus kolektorių meginsiu užtepti tas vietas poliuretano klijais ir tikėsiuos kad pro ten tepalas nesisunks.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šiem momentui galva surinkta, beliko gaut tarpine ir uždėt.
Per savaitgalį nuveikta daugybė smulkių darbelių: padaryti benzo bako tvirtinimai (nulužo varžtai atsukinėjant, tai privirinau/ padariau špilkas), išvedžiojau stabdžių vamzdelius, pakeičiau torciono sailenblokus, nes jiems buvo ragas, uždėjau torcioną., patepliojau suportus raudonai.
Paveikslėlis
Vaizdelis labai malonus akiai :)~
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Skirtumas tarp APEX žeminančios/kietinančios spyruoklės ir originalios
Paveikslėlis
Stupicos atiduotos "servizui" kad perpresuotų Priekinius guolius.
Laukiu nesulaukiu kada atvažiuos Mano Koni amortizatoriai, būtų galima jau pastatyt mašiniuką ant ratų, pagal terminus turėtų iki 16d atsisust, viliuos kad taip ir bus.

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007