Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ket Bir 21, 2018 10:29 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Kiti mūsų atomobiliai ir motociklai [ne old school]

Forumo taisyklės


---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Pir Rgp 26, 2013 8:47 pm 
Į viršų  
Užskaitau updeita, va čia tai super O-[

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pen Rgs 06, 2013 4:04 pm 
Į viršų  
Taigi, šioks toks updeitas su blogom ir gerom žiniom. Rugsėjo 1 sudalyvavau open track day Kačerginėje, labai patiko, pirmas kartas kačerginėja, velniškai smagiai paisvažinėjau, nors ir aukštų rezultatų nesiekiau, posūkiuose labai pristabdinėjau, visgi nesinori sudaužyt mažylio su lyg pirmu išvažiavimu i Nemuno žiedą. Iš pradžių viskas buvo gerai, per antrajį paisvažinėjimą pjoviau Pežuka aukščiausiom apsukom kaip turi būt, nekaito, visikas buvo gerai, deja likus porai ratu iki važiavimo pabaigos kažkas pokštelejo ir dingo trauka, bet važiavo toliau, tik "nebetraukė". Šeip netaip davažiavau iki pitu, juos pasiekus iškart užgeso. Tuom mano linksmybės pasibaigė. Namo per aplinkelius partempė draugai. Kita dieną buvo išsiaiškinta kas nutiko, nu bet geriau patylesiu, to fakto tikrai nenoriu atskleist, tik tiek kad varikliui realiai šakės, dar užsikuria, birbia, bet bent 1 cilindre kompresijos nebėr, purtosi vargšas, žodžiu labanaktis :(
Prieš kačerginę pasikeičiau keletą dalykų: 1 bėgių traukutę, oro filtrą, žvaklaidžius ir žvakes ir naują vairuotojo valytuvą.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Išvaliau oro sklendę
Paveikslėlis
Veiksme:
Paveikslėlis
Sugedes
Paveikslėlis
Partystas į garažą, Labanaktis.... :fool:
Paveikslėlis

Nu ir kadangi seniai žadėjau, planavau, dėliiojaus galvoje ir kaupiau informaciją, negi dėsiu atgal vėl toki pat silpną 8v motorą, kai išlieka didelis klausimas ar ten buvo tie 74kw ar tik 65, tad padėjau praktiškai visą kišenėje turėtą turtą ant naujo motoro. Neesmė kad pas draugą gretimam garaže mėtosi toks pat 8v 306 pugo variklis, kurį man atiduoda už 80Lt, nusprendžiau kad reikia pagaliau rimtesnio. Kiek man jis kainavo, tebunie lieka paslaptis, tik aišku kad tai nėra pigus žaislas, ir dar pareikalausiantis nemažai investicijų. Kadangi pirktas iš forumiečio "gadintojas" tai manau tikrai neliksiu apgautas ir kaip teigė variklis bus gero stovio.
Nupirktas 2007 metu, 307 peugeot 1.6 16v variklis TU5JP4 arba kitaip NFU. Kam įdomu, tai yra atnaujinta ir ištobulinta "106 GTI" (TU5J4) variklio versija, kurią kryžminant su kaikuriais 106 gti elementais galima išgauti pakankamai nemažai galios, kurios manau man bus perakis. Na bet pradžiai dar reikia išspęsti nevieną galvosukį ir gauti trukstamas dalis. Angluose šis swapas ganėtinai plačiai paplitęs, tad informacijos kaip ką sukišt netrūksta.
Paveikslėlis
Rytoi jei viskas gausis pagal planus, pugas keliaus i regitra persiregistruot, o vėlau ardysis, neatmetu varianto kolkas įsimest tokį pat 8v variklį ir dar paisvažinėt, kol bus pilnai sukomplektuotas naujasis motoras, nes tik 2 dienas pe pugo, o aš jau jo pasiilgau (happy)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pen Rgs 06, 2013 4:05 pm 
Į viršų  
Taigi, nestovim vietoj, treciadieni išėmiau varikli. Patinka man šitas pežas, čia viskas ant tiek elementaru ir paprasta, kad vienas viską darydamas, neskubėdamas, pabimbinėdamas, pasimatuodamas įvairias dalis, ištraukiau varikli per 4,5h :)
Ketvirtadieni nuardžiau nuo variklio kas buvo like ir perdėjau ant naujojo. Kaikas tik laikinai. Paaiškėjo kad mano sankabos komplektas gali keliaut tiesiai į šiukšlyna. Smagratis su diskatortium pamėlę, sankabos disko nebedaug belike, išminamasis guoliukas išvis baisus.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Šeip išesmės vaiklio blokas toks pat, skiriasi tik tuo, kad ant naujesnio variklio žymiai daugiau tvirtinimo taškų visokiem kronšteinam, vairo stiprintuvam, kondyškėm ir pan. Generatorui reikės padaryti įvores, arba tieisog šaibom "išmest" į šoną, nes dabar maždaug 5mm nesueina škyvas, ant alkuninio esantis škyvas gaunasiu keik daugiau išneštas.
Dabar trukstamu daliu sarašas: ECU nuo 16v motoro, tiksliau 106 GTI, nes bus paprasčiau viska pajungt nei naudojant nauja ecu, nes fyškės visiškai kitokios. Taip pat gali tekt pirkt 16v pravodke, tai paaiškės išsinagrinejus elektrops schemas, nes vyliuosi kad užteks pravest kelis papildomus laidus ir tiek.
Reikia termostato "korpuso", nes 8v netinka
Reikalinga variklio pagalvė su visu korpusu 16v.
Daugiau kaip ir viskas aišku, tik dar nesupratau, kodėl užsieny visi keičia šitų variklių tepalo filtro tvirtinimus į tokius kaip stovėjo ant senojo variklio (think)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ant Rgs 17, 2013 11:56 am 
Į viršų  
Prisiminiau kad nepadariau updeito.
Išrinkau senąjį 8v variklį ir pamačiau visą didžiausią bėdą kas nutiko. Taigi tuo metu kai ėjau apie 130km/h, 3 bėgiu, 6500rpm, pasigirdus pokštelėjimui ir dingus traukai, nulužo vožtuvo kotelio galiukas kartu su šaiba į kurią remiasi spyruoklė. Vožtuvas įkrito į cilindrą, o stumokis atliko presavimo darbus. Tad pasirodo ne tepalo trukume buvo problema. Aišku išrinkus paismatė apraižyti indėklai ir velenėliai, tad nedvejojant viskas priduota metalo laužan.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Išrušiuotas.
Paveikslėlis
Taip pat nušveistos rudelės variklio skyriuj, ištepta Hamerite rudžių surišėju ir vėliau ištepta Dekoral antikoroziniu gruntu. Kadangi išveičiau 3 skylutes, mastau kad reikia susiorganizuot C02 bvaliona (kurio nebeturiu) ir nusitempus pežuką į kitą garažą, apsiverst ant šono ir pilnai susitvarkyt kėbulą, nes naujojo variklio paliedimas manau užsitęs dėl šiuo metu esamo litų trūkumo.
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Ant Rgs 17, 2013 12:45 pm 
Į viršų  
Ir vėl tu su tuo hameritu pradėjai žaist ? (shake)

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ant Rgs 17, 2013 12:53 pm 
Į viršų  
Apie surišėja neteko blogai girdėt, be to tepiau realiai ji tik dėl to kad buvo nedidelis likutis uzsilikes dar nuo mazdo laiku, tai kaip tik visa išnaudojau :)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pir Lap 04, 2013 4:43 pm 
Į viršų  
Na štai, šiektiek pajudėjo reikalai prie šimtas šešto. Savaitgalio planas buvo susivirint variklio skyriu, išsidažyt, kad kita savaite būtų galima dėt varikli ir bandyt pakurt, burt išmetimo kolektoriu ir t.t. Deja neviskas klostėsi taip kaip norėjos.
Taigi, atsitempiau 106 iki kito garažo ir pradėjau darbus, užvirinau kelias išlindusias skylutes kurios neatrodė baisios, prie to pačio kur buvo priejimas pervirinau kėbulo siules aplink stakanus, siekiant bent kažkiek sutvirtinti kėbulą.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Tuomet atėjo metas užsivirint ta atrodžiusį vienintelį likusį neliestą, visiškai supuvusį slenktstį.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Visada žinojau kad jis smarkiai išpuvęs, bet kažkaip nesitikėjau kad ant tiek smarkliai , kad net nėra prie ko virint nesitikėjau, žinoma pavargęs galiu viską išvirint, būt buvę ne pirmas kartas, bet ar verta? pagalvojau, pasijuokiau iš savęs ir nuleidau pežuką ant ratų. Neverta daugiau kišt nagų prie kėbulo. Atgyveno jis jau savo gyvenimą, tik begalo gaila savo idėto darbo ir meiles į jo išvaizdą, plėvelės traukimą.... :shy:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Taigi, dabar svarstau ka daryti, kolkas planuojo toliau viska rinkti, įsidėt variklį, susirinkinėt visas dalis aplink, jeigu spėsiu dar pasidžiaugt, nes TA baigiasi tik vasarį, ir pamažu ieškotis kito kėbulo. Iškart pasakysiu kad mk1 nenoriu, noriu tokio pat antros kartos kebulo, tad jeigu kas nors turit ką nors pasiulyt, laukiu pasiulymu į pm. Heh, tai tokios tokelės :D
Beje, kaip daily cara įsigijau ir pilotuoju 406, su pežo 406 numeriais, tad užmatę galit atpažint :)
Paveikslėlis

EDIT: Sekmadienį surastas ir paliktas avansas už "naują" pežuką, šį kart nepriekiaštingos būklės kėbulu 106 GTI S16. Geltonasis mažylis kolkas parduodamas, jei ka domina prašom kreiptis.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Pir Lap 04, 2013 8:13 pm 
Į viršų  
sekasi tau su laužais :D

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Ant Lap 05, 2013 3:10 pm 
Į viršų  
nuotraukos nelabai fokuse, bet is tiek kiek matos, tai kita kart apie stakanus noredamas sutvirtint taip nevirink, nes is to kiek matos siules, tai ten tikrai nesutvirtiejo, o greiciau priesingai... kita kart virindamas paziaisk su nustatymais nes dabar atrodo, kad tikrai stipriai perkaitintas metalas aplink siule, bei arba tavo kempas lievas (gal kartasi lietuviskas? ar kitas, kuris prastai lygina) arba garaze srove sudina... zodziu virinant siule turi "dainuot", o ne perst...

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pir Lap 11, 2013 12:06 pm 
Į viršų  
Fiero, tavo tiesa. Itariu kad kažkas netaip su garažo įtampa, nes seniau taip nebudavo, ir lemputes garaže kaikada prigesta, ko seniau irgi nebudavo... :\
Tai vat, projektas keliasi i kita Pežiuka (happy)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
:lyzht:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Biski tiuningo
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Katelinė
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Apie mašiniuka: kėbulas ledinis, nepriekaištingos buklės, rudžių ant kėbulo nė su žiburiu nerasi, Dugnas šviežias šviežias, kaip iš gamyklos, techninis stovis labai neblogas, torsionas neišvirtęs, bent to dar nematyti, na bet per pora dienų važinėjimo atradau ką reiks paistvarkyt, ar tiksliau persimest nuo geltono. Keleivio pusės priekiniam rate važiuoant per duobes girdimas kažkoks nežymus tuksėjimas, ir pastebėta kad nevienodai stabdo stabdžiai, nes staigiai kirtus per stabdžius šiek tiek mesteli šonan, dega airbagas ir abs. nežymiai ošia kažkuris diržo guolis, panašiausia į generatoriaus/kondyškės dirželio įtempėją, o gal tai kondyškė (kuri vienaip ar kitaip bus pašalinta), žodžiu smulkmenos :) Važiuoja fantastiškai, trauka nepalyginamai geresnė nei senojo. 10 metų išbuvęs pas tapatį savininką Lietuvoje, buvo atvarytas per pažystamus, tai pasak šeimininko nebuvo daužtas ir rida neatsukinėta (neskaitant kad buvo pagauta stirna ir truputi buvo apgadintas priekis) Rida 160 000 :)
Kagi, šendienai tiek.

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007