Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Tre Bir 20, 2018 9:30 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Variklis / Transmisija


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Šeš Vas 02, 2013 9:23 pm 
Į viršų  
Kaip jau tikriausiai matet turiu antra golfa syncro. Deze, variklis, kardanas ir reduktorius nuimti siai dienai, perrenkami is pagrindu. Taigi toks klausimas atsirado: gal panaikinti viskomova (istekint kardano prailginima)? Del T3 skaitinejau, kad tokia modifikacija nelabai gerai nes galima sulauzyt visa transmisija, o konkreciai del golfo informacijos isvis labai skurdziai pavyko rast...
Tokios modifikacijos tikslas - turet visada vedamus abu tiltus.
Gal kazkam teko labiau pasidomet (ar atlikt tokius darbus) galimybe ir kokiu rezultatu galeciau gaut taip padares? :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 25, 2008 4:02 pm
Pranešimai: 445
Miestas: Kaunas
Auto/Moto: Audi

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 8:56 am 
Į viršų  
Kaune yra senasis pasatas perdarytas iš synchro į quattro. Variklis 1,9tdi, paruoštas mėgėjiškam dragui. Persidarė neturėdami ypatingų sąlygų ar žinių, tad neturėtų būti sunku. Pasakojo kas ir kaip, bet aš aišku pamiršau :) Nebent pats užsuktum pas jį kada.

_________________
http://www.autodirbtuves.lt/

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Geg 14, 2009 6:38 pm
Pranešimai: 43
Miestas: rokiskis
Auto/Moto: BMW e28 524 TD (SOLD)
Honda Civic 5 gen (SOLD)
GOLF MK3 (SOLD)
AUDI B4 2.0L 66kw (for sale)
VW Scirocco 82 KW (project car)

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 10:46 am 
Į viršų  
tai kad senasis pasatas (b2) jis ir buvo gamintas su quattro tik ant bagazines dangcio rase kad synchro.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 4:52 pm 
Į viršų  
Butent, b2 pasatas viskomovos neturi, turi B3

Tarpašinio diderencialo arba visko movos nekeisčiau į 100% blokuotą jei mašina kasdienai. Bet kokiu atveju laužysi važiuoklę

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 25, 2008 4:02 pm
Pranešimai: 445
Miestas: Kaunas
Auto/Moto: Audi

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 6:18 pm 
Į viršų  
Nu jo, o aš visus tuos metus tikėjau, kad synchro visur synchro :-?

_________________
http://www.autodirbtuves.lt/

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ket Geg 14, 2009 6:38 pm
Pranešimai: 43
Miestas: rokiskis
Auto/Moto: BMW e28 524 TD (SOLD)
Honda Civic 5 gen (SOLD)
GOLF MK3 (SOLD)
AUDI B4 2.0L 66kw (for sale)
VW Scirocco 82 KW (project car)

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 7:20 pm 
Į viršų  
synchro nera lygu synchro. net skirtinguose modeliuose to pacio laikotarpio buvo vis kitokios synchro versijos. is golf mk2 laiku tai zinau bent tris skirtingas versijas: golfo, passato ir t3 (caravelle).

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Sek Vas 03, 2013 10:03 pm 
Į viršų  
creatortmi rašė:
synchro nera lygu synchro. net skirtinguose modeliuose to pacio laikotarpio buvo vis kitokios synchro versijos. is golf mk2 laiku tai zinau bent tris skirtingas versijas: golfo, passato ir t3 (caravelle).


gal galetum apibudint ju savybes ir skirtumus? :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Pir Vas 04, 2013 12:09 am 
Į viršų  
Kiek teko domėtis T3 tai yra taip: standartiškai visko mova atlieka tarpačinio blokavimo funciją, t.y. prasisukus galiniams ratams (golfe priekiniams) įjungiama priekinė ašis (golfe galinė). Tiuningas yra daromas taip: keičiama greičių dėžės galinė dalis į tokią su mechaniniu valdymu iš salono (įjungti/išjungti kardaninį veleną). Visko mova keičiama specialai ištekintu metalo gabalu t.y. sujungiama tiesiai. Ką turime? Turime 100% tarpašinį blokavimą įjungiamą iš salono kada reikia, t.y. užklimpus ar panašiai. Taip pat skirtingi T3 modeliai turėjo reduktorių blokiruotes valdomas iš salono. Ko golfai ir vėlesni (ne b2) pasatai aš manau niekada neturėjo.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Gru 30, 2012 10:00 pm
Pranešimai: 13

Standartinė Parašytas: Pen Vas 08, 2013 7:42 pm 
Į viršų  
Tik šiaip, pasidalinti.

Nežinau kiek modifikuotas galinis reduktorius, bet bent korpusas panašu, kad 850 Ag ir 870 Nm laiko:
Paveikslėlis


Paimta iš:
http://eamvmotorsport.com/work/vw-corrado/

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007