Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Tre Rgp 15, 2018 3:04 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Variklis / Transmisija


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 175 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Pen Bal 27, 2012 11:49 pm 
Į viršų  
Sausainiz rašė:

Erikai papasakok jeigu zinai, kaip matuoja ta kubatura ir ar tikrai gali kabintis del to kad ne pagal nustatyta manuale remonta praslifuotas cilindras?
Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą, bet
originali forma ir originalus žymėjimas turi išlikti.


Visu pirma - tai nesupratau kam ta teksta paryskinai??? :) ta fraze reiskia kad gali n* nupjaut nereikalingas ausis ir tvirtinimo taskus nuo bloko :D

visu antra - lenktyniu metu man paciam yra teke susidurt su dviem kubaturos matavimo budais: neskausmingas, bet dumingas ir skausmingas :)

neskausmingas, bet dumingas: stumoklis pakeliamas i VMT ir degimo kamera sklidinai uzpilama tirstu tepalu, dazniausiai transmisiniu. Tarkim, prisipyle 50ccm iki kol pradeda semt zvakes skyle. tada stumas nuleidziamas i AMT ir dar pilama tepalo. Tarkim, sumoj gaunasi 460ccm.
matematika paprasta: 460 - 50 = 410ccm. Tai reiskia, kad esi diskvalifikuojamas is lenktyniu ir susimoki bauda.

skausmingasis metodas - nukeli motoro galva ir matuoji eiga, bei skersmeni. :)

ir yra dar vienas budas pamatuot kubaturai neardant motoro, bet pabaltijo salyse si buda yra ivalde tik keletas techniniu teiseju. i cilindra per zvakes skyle kisamas spec. matavimo prietaisas, kurio galima pamatuot skersmeni ir eiga vienu metu :)

EDIT: taigi pats pacitavai klasiu kubaturos apibrezimus ;)

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Šeš Bal 28, 2012 5:10 am 
Į viršų  
Me6kius rašė:
Sausainiz rašė:
Sitas derinys veikia tik ant mocu arba formuliu, ten kur maza mase.



Kas trukdo isgaut maza mase?

Del formuliu tai as nieko negaliu pasakyt, gal Erikas kazka papasakos. Vaizdiskai issireiskus - jeigu tu ja koja paspirsi tai ziurek kad jin pati poros ratu neapvaziuotu :D
Mocai siais laikais turi daugiau arkliu nei kilogramu.

O jei apie lengv. automobiliu mases (1600), tai parasyta kad maziau 880 kg negali turet bet kuriuo varzybu metu

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Šeš Bal 28, 2012 5:30 am 
Į viršų  
El_Gato rašė:
Sausainiz rašė:

Erikai papasakok jeigu zinai, kaip matuoja ta kubatura ir ar tikrai gali kabintis del to kad ne pagal nustatyta manuale remonta praslifuotas cilindras?
Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą, bet
originali forma ir originalus žymėjimas turi išlikti.


Visu pirma - tai nesupratau kam ta teksta paryskinai??? :) ta fraze reiskia kad gali n* nupjaut nereikalingas ausis ir tvirtinimo taskus nuo bloko :D

visu antra - lenktyniu metu man paciam yra teke susidurt su dviem kubaturos matavimo budais: neskausmingas, bet dumingas ir skausmingas :)

neskausmingas, bet dumingas: stumoklis pakeliamas i VMT ir degimo kamera sklidinai uzpilama tirstu tepalu, dazniausiai transmisiniu. Tarkim, prisipyle 50ccm iki kol pradeda semt zvakes skyle. tada stumas nuleidziamas i AMT ir dar pilama tepalo. Tarkim, sumoj gaunasi 460ccm.
matematika paprasta: 460 - 50 = 410ccm. Tai reiskia, kad esi diskvalifikuojamas is lenktyniu ir susimoki bauda.

skausmingasis metodas - nukeli motoro galva ir matuoji eiga, bei skersmeni. :)

ir yra dar vienas budas pamatuot kubaturai neardant motoro, bet pabaltijo salyse si buda yra ivalde tik keletas techniniu teiseju. i cilindra per zvakes skyle kisamas spec. matavimo prietaisas, kurio galima pamatuot skersmeni ir eiga vienu metu :)

EDIT: taigi pats pacitavai klasiu kubaturos apibrezimus ;)


Matai, o as ta fraze supratau taip, kad atvirksciai - is isores blokas privalo atrodyt originalus + plius visi zymejimai turi likt, bet pvz portint arba slifuot viduje bloko galima (pasalint medziaga.. :D )

Cituoti:
matematika paprasta: 460 - 50 = 410ccm. Tai reiskia, kad esi diskvalifikuojamas

Bijau kad pas mane panasiai ir gaunas.. :)

Cituoti:
taigi pats pacitavai klasiu kubaturos apibrezimus

Cituoju vien tam kad butu temoj. Suprantu kad 1600 yra riba..

Tai dabar griztant prie cilindru remonto:
Gaunasi kad su 81 cil. vaziuojant negalima net pirmo remonto atlikt?

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Sek Bal 29, 2012 11:23 am 
Į viršų  
Sausainiz rašė:
Me6kius rašė:
Sausainiz rašė:
Sitas derinys veikia tik ant mocu arba formuliu, ten kur maza mase.



Kas trukdo isgaut maza mase?

Del formuliu tai as nieko negaliu pasakyt, gal Erikas kazka papasakos. Vaizdiskai issireiskus - jeigu tu ja koja paspirsi tai ziurek kad jin pati poros ratu neapvaziuotu :D
Mocai siais laikais turi daugiau arkliu nei kilogramu.

O jei apie lengv. automobiliu mases (1600), tai parasyta kad maziau 880 kg negali turet bet kuriuo varzybu metu


Sausaini, nustok rukyt pigia zole :D :D :D :D

Pats pradejai sneket apie judanciu daliu mase, o dabar tik pyst ir jau apie transporto priemones mase kalbi :D :D :D

gali remontuot kiek tik nori, tol kol pagal kubatura islieka normos ribose. O dar geriau - neuzdavinek durnu klausimu, o susirask LASF ar apskritai FIA reglamenta butent tai sporto rusiai, kuriai ketini atstovau ir skaityt. Skaityk, skaityk ir dar karta skaityk, kol mintinai ismoksi :)

beje, kuria auto sporto rusimi zadi uzsiimti?

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Sek Bal 29, 2012 11:54 pm 
Į viršų  
As asmeniskai tai neatskirciau ar pigi ar brangi jinai.. nesu dar toks igudes kaip jus kolega. :D

Taip, kazkiek snekejau ir apie judanciu daliu mase. Ir tu snekejai temoje apie svaistikliu/alkuniniu svoriu skirtumus.. Nu tai kas is to? Mes apie daug ka cia snekam.
Me6kius savo poste klause apie BENDRAJA automobilio mase - as ir atsakiau jam, kad yra ribojama minimali BENDROJI automobilio mase iki 880kg 1600 klaseje.

Todel nelabai ikirtau ka norejai pasakyt..

Del kvailu klausimu.
As tai nebijau pabut ir kvailiu. Jeigu kazkas kvailiu jauciasi skaitydamas/atsakinedamas/komentuodamas sitoj temoj, tai vargu ar kazkuom padesiu.
Normatyvus tai as tikrai persiskaitysiu, bet kadanagi juos paprastai "NEkvailiai" raso tai "kvailiams" buna sunku suprast..

Vaziuot kol kas niekur nesiruosiu, bet jeigu rinksiu varikli pagal nustatytas taisykles, as daugiau ismoksiu negu kad kurdamas vien tam kad valintu.
Teoriskai galima butu orientuotis i hillclimb lektynes.
Edit: Beja jeigu kas nors pastebejot - tai Berg cup'e (1600 klasej) civic'u praktiskai nera (devil) Valdo VAG. Manot taip yra vien del to, kad tai vokieciu lenktynes???

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Pir Bal 30, 2012 8:52 am 
Į viršų  
Taip, todel kad tai vokieciu lenktynes :D
Atvaziuotu gonda ir visi mk1 ir mk2 galetu sleptis po lapais. :D

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Pir Bal 30, 2012 8:56 pm 
Į viršų  
bergene tai tikrai nieks po lapais nesisleptu.
2010 - rookie kategorijoj vaziavo 2 crx'ai. 2011 ju jau nebebuvo.
nuo 2005 metu tiek 1300 tiek 1600 profi klasese vaziuoja suzuki swiftai, ir neblogus laikus turi.
Taip kad nieks nedraudzia dalyvaut kitoms markems.

Edit: buna kad 1.3 geresnius laius parodo negu kad galingesni:
1.3 16V polo http://www.youtube.com/watch?v=OHECCrmb8cE&feature=related

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Pir Bal 30, 2012 11:57 pm 
Į viršų  
Kur kas geriau gyvent realu gyvenima tarp realiu zmoniu ir realios gelezies, o ne sedet forumuose, youtubej ir blevyzgot nesamones ;)

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  

Atsijungęs
VIP
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 27, 2008 9:31 pm
Pranešimai: 583
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Golf mk1 '83 2.0 16V projektas, Viatka B-150M.
Accord 2.0 VTEC, BMW e34 520

Standartinė Parašytas: Ant Geg 01, 2012 9:17 am 
Į viršų  
Nu jeigu cia man adresuota, tai vel pro sali.. Kai turiu laisvo laiko, tai ir papostinu, bet praktiskai vieninteliame forume.
Gaila, kad daugiau niekas nesusidomejo tema. O as ir pats jauciu, kad negatyvo cia kuo toliau tuo daugiau bus. Istversiu ir nerasydamas nesamoniu :D :D

_________________
Aliuminio suvirinimas;Dažymas Vilnius. 863222946

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Pir Rgs 22, 2008 7:28 pm
Pranešimai: 313

Standartinė Parašytas: Tre Geg 02, 2012 11:06 am 
Į viršų  
Sausainiz rašė:
Nu jeigu cia man adresuota, tai vel pro sali.. Kai turiu laisvo laiko, tai ir papostinu, bet praktiskai vieninteliame forume.
Gaila, kad daugiau niekas nesusidomejo tema. O as ir pats jauciu, kad negatyvo cia kuo toliau tuo daugiau bus. Istversiu ir nerasydamas nesamoniu :D :D


Vai, nepriimk taip asmeniskai :)
Tai gal noretum pasidalint savo pasiekimais konstravimo srityje? ;)
daug mano darbu puikiai matomi cia: http://www.facebook.com/ekperformance ; http://www.facebook.com/ekperformance/photos
o dar daugiau ju yra padaryta uzsakovu prasymu neviesint darbu.

Taigi, dar padiskutuojam apie forumus? Postinu cia, nes, kaip pats sakei - gal kazkam tai bus naudinga.
Bet, kaip matau, tu tuoj pasileisi i asmeniskumus ir viskas tuom pasibaigs.

Beje, su Kestu praeita savaitgali diskutavom koks bus tavo atsakymas i sita klausima:
El_Gato rašė:
beje, kuria auto sporto rusimi zadi uzsiimti?


ir atsakyma vienbalsiai numatem :D
Sausainiz rašė:
Vaziuot kol kas niekur nesiruosiu <...>

_________________
kostia rašė:
Kiekvienai žiurkei savas Katinas :mrgreen:

- = / [ Научно-исследовательный институт космической промышленности ] \ = -

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 175 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007