Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Sek Geg 27, 2018 11:52 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Variklis / Transmisija


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 21, 2012 10:17 am 
Į viršų  
Taigi, reikalinga informacija, apšvietimas ir pagalba dėl dujų įrangos kvailiojimo.
Situacija tokia: Buvo sudėta duju įranga, viskas nauja išskyrus reduktoriu, maišytuvą ir balioną. Reduktorius perinktas. Tik sudėjus dujų įrangą ir iš lempos pareguliavus kad normaliai dirbtų, nuvažiavau ~300km viskas buvo gerai, sanaudos gavos trasoj ~10l. Bet tada prasidėjo durniavimai. Kol šaltas dirba ant 2k apsuku, sušilus, apsuku nebelaiko, apsukos ~600, mašina smarkiai purtos dažnai užgesta. Prieš tai buvo "patobulintas maišytuvas" (padidinta skylė oro paemimui) Tada sumažinta ikišus vamzdelioką, viskas lyg ir susitvarkė, matomai gavo perdaug oro. Bet po poros dienų vėl tas pat. Sanaudos dabar ~12l trasoj, o po miesta važinet tieisog baisu, nuolat gesta. Taigi klausimas toks, kas įtakoja tokį bloga darbą, reduktorius? Reduktorius BRC didelis, modelio nepamenu. Ant jo yra 1 varžtelis, jį sukiojant apsukos kinta labai labai minimaliai. Kitas keistas dalykas, kai užkaista ir nebedirba motoras, pasikeliu kapota ir PRISUKU ta didijį varžtelį ant šlangos kur nuo reduktoriaus į maišytuvą keliauja. Prisukus beveik pilnai, variklis dirba gražiai, bet apsoliučiai netraukia. Tai vistik gal maišytuve gali but beda?

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Spa 20, 2012 7:16 pm
Pranešimai: 17
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 b3

Standartinė Parašytas: Šeš Geg 11, 2013 8:06 pm 
Į viršų  
Labas,
pas mane tokia pat beda uzkurus dirba pakeltom apsukom o kai susyla tada jos vos laikos...Tad perinkom duju reduktoriu pakeitem tarpines ir spiruokles ir vuolia :) ( bet naijo reduktoiaus vis vien reiks) ;)

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Sek Geg 12, 2013 8:46 am 
Į viršų  
O tu pamegink reduktoriu pasiskolint kokinors ir pasikeisk pabandymui. Turiu ir as viena kolkas neeksplotuojama :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pen Bal 18, 2014 10:08 pm
Pranešimai: 1

Standartinė Parašytas: Sek Bal 20, 2014 2:54 pm 
Į viršų  
Sveiki,gal kas galite parašyt, kokio diametro turi būti skylė dujų maišytuvo? , VW Golf II ,1,3 karbiuratorius, dabartinė maišytuvo skylė yra apie 33 mm.

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot], Google [Bot] ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007