Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Šeš Geg 26, 2018 2:31 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 09, 2009 8:53 pm 
Į viršų  
Tema aptarimui: viewtopic.php?f=47&t=3234

Markė: Pontiac
Modelis: Fiero GT
Metai: 1985
Tipas: 2-door notchback
Rida: neaišku
Variklio darbinis tūris: 2.8
Variklio galia: nenustatyta
Degalų tipas: Benzinas
Esamos modifikacijos: tokių nėra, viskas dar tik progresuoja...
Projekto tikslas: iš pagrindu pakeisti automobilio konstrukciją ir išvaizdą, stengiantis jį pritaikyti savo poreikiams ir požiūriui į auto; įgyti teorinių ir praktinių žinių.

Intro:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999


Paskutinį kartą redagavo FieroGT Ant Lap 09, 2010 8:29 am. Iš viso redaguota 2 kartus.
 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 09, 2009 8:54 pm 
Į viršų  
VARIKLIS:

Po kelių V6 variklio keitimo ir tobulinimo etapų, buvo pamirštas reikalas apie turbo ir nuspręsta eiti sunkesniu ir kiek neįprastu Lietuvoj keliu: dėti didesnį, sunkesnį amerikietišką V8. Po ilgo naisiojimosi internete ir važinėjimo po lietuvą ieškant agregato, nupirktas Chevy small blockas, su keturių kamerų Holley karbiuratoriumi:

parsivežus motorą jis truputi aprinktas, siekiant išsiaiškinti naujojio agregato buklę:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

plovimas, šveitimas, valymas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

senojo variklio ištraukimas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kadangi fiero konstrukcija, tokia, kad motoras tvirtinasi prie šio remo, kuris vėliau veržiasi prie kebulo, tai senasis variklis nusuktas nuo jo:
Paveikslėlis

Dėžė palikta orginali, 4 bėgiu, mechaninė (galima dėti 5 bėgiu isuzinu, bet dėl mano vairavimo stiliaus ir variklio pasirinkau 4 bėgiu):
Paveikslėlis

Po po sekė varikli sujungimas su dėže. Variklis ir dėžė sujungti per "sausainį" (metalo blyną, kuris veržiasi prie variklio, o prie jo dėžė). Smagratis dėtas nuo fiero V6 motoro, jame perdarant skyles (aišku teko ir balansuoti): po sujungimo viskas gruntuojama, dažoma:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Starteri tek pritaikyti nuo dyzelinio nissan sunny 2.0 dyzelio, nes orginalus netiko, o nuo V8 motoro netilpo:
Paveikslėlis

Variklis uždėtas ant rėmo, teko panaudoti opelines ir berods gazikines variklio pagalves, ir viskas bandoma kišti po kebulu, konstruojamas išmetimas(vėliau dar 3 ar 4 kartus perdarmas):
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kišant variklį po kebulu, reikėjo nemenkai papjaustyti rėmus:
Prieš
Paveikslėlis
Po
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Konstruojamas naujas rėmas, turėsiantis kompensuoti prarasta standumą:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Padarytas generatoriaus tvirtinimas, nes i orginalią vietą jo idėt tiesiog neįmanoma:
Paveikslėlis

Pritaikomas dirželis, sukantis pompą, generatorių:
Paveikslėlis

Kuro sistema:
Kadangi buvo įpurškimas, o dabar karbiuratorius tai kuro slėgis gerokai perdidelis (prie to prisideda ir visiškai be reikalo idėtas Walbro kuro siurblys), tai kuro slėgį tenka mažinti net dvieju FPR (kuro slegio reguliatorių) dėka, vienas tiesiog nespėja gražinti perteklinio kuro:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Na ir žaisliukas motorui :) (nors iš tiesų reikalingas dėl kiek perdarytos PVC sistemos):
Paveikslėlis

Toliau laidų junginėjimas ir visu nereikalingų šlangučių ir laidų šalinimas:
Paveikslėlis

Dabar tęsiasi žaidimai su oro padavimu, bet viskas dar tik bandymų stadijoje:
Paveikslėlis

Na ir pora video su variklio garsu, tik po ilgo stovejimo labai garsciai ciksi generatorius (matyt guoliai aprudijo), dabar jis jau pakeistas:

http://s180.photobucket.com/albums/x60/ ... _A0026.flv
http://s180.photobucket.com/albums/x60/ ... _A0027.flv


Projektui artejant prie pabaigos supanikavau, kad nebus kas veikti, tai pradedam is naujo :D

Small blockas jau pakeliui is fiero... Kitas SWAP'o donoras kieme...
Is idomaus varianto, perejimas prie ne tokio idomaus, bet lengvesnio: Aliumininis blokas, V6, Ipurskimas, automatine greiciu deze su Autostick funkcija, na ir kas svarbiausia - variklio pozicija bus isilgai kebulo

Kodel visa tai darau? Todel, kad galiu :D

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999


Paskutinį kartą redagavo FieroGT Pen Rgp 01, 2014 1:50 am. Iš viso redaguota 1 kartą.
 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 09, 2009 8:55 pm 
Į viršų  
EKSTERJERAS:

Pirminė ideja:
Paveikslėlis

ir pradėtas daryt buferis:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Bet vėliau nuspręndžiau nešokti per laikmetį, ir pasilikti maždaug ties 85 metu stiliumi, taigi emiausi dairytis į ferrari tesstarosą, 308, kaip idejiu šaltinis tapo:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

taigi prasidėjo žaidimas su puta:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

pirmo audinio sluoksnio uždėjimas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Nuimamas audinys, išlupama puta ir perdaromi slenksčiai, kad atitiktų praplatėjusį kėbulą:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Be gailėsčio jaunama, ko nereikia, ir kniedyjami sparnai:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Truputi lyginama ir dadaromi kampučiai ir kitos smulkmenos:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Šveitimo proceduros:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Žiemos miegas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Perdaromi sparnai, nes truko truputi pločio:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Na ir prasideda žaidimai su priekiu:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Faros įdėtos nuo kažkokios audines, priekiniai sparnai dar nebaigti, tik nulipdytas pagrindas, priekinis buferis dar laukia eilės...

Sveitimai, spaklaivimai, gruntavimai ir taip be galo:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Isplatinti priekiniai sparnai (ispusta 2 cm):
Paveikslėlis

2011.08.16: Nudazytas kapotas, galinis dangtis, galiniai sparnai, buferis ir durys:
Paveikslėlis


Kadangi pemainos variklio srityje, tai ko nepradet zaist su isore?

Taigi visada svaigau apie chop top'a, kadangi pradejau esmines permainas po kapotu (galiniu dangciu), tai nusprendziau kad galiu pazaist ir su bulgarke (dar nepradejau)... taigi isvaizda vel keisis, gal nezymiai, gal zymiai, parodys laikas... foto reportazas bus kada nors tolimoj ateity, kai bus nuotaika kazka fotografuot :)

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999


Paskutinį kartą redagavo FieroGT Pen Rgp 01, 2014 1:55 am. Iš viso redaguota 9 kartus.
 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 09, 2009 8:56 pm 
Į viršų  
INTERJERAS

su salonu kolkas niekas nevyksta, tik progai pasitaikius superkamos ivairios smulkmenos:

Victor Pulsar vairas (pasirinktas būtent šitas, dėl patogumo, nes raid hp nepatiko)
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Nupirktas audinys salono darbams:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Bandymai:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tachometras, kuris skirtas 8 cilindrų varikliams:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Sedynė, kurios formą turiu ir yra išlieta tokia pat, dabar reiks nupirkt medžiagos ir apsiūti (spalva bus ryšliai raudona):
Paveikslėlis

"Custom" begiu svirtis:
Paveikslėlis

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Pir Lap 08, 2010 2:13 pm 
Į viršų  
Važiuoklė:
Pasimatavimai, kiek daugiausiai galima leist prieki:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Na o toliau kardinalus perdarymai vaziuokles, nes priekyje spiruokle eina atskirai nuo amortiko...

nupirkta dar daliu konstruktoriui:
Paveikslėlis

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999


Paskutinį kartą redagavo FieroGT Pen Lie 08, 2011 11:21 am. Iš viso redaguota 2 kartus.
 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Ant Rgp 16, 2011 11:14 am 
Į viršų  
Projektas kaip ir pabaigtas:
Paveikslėlis

na ir toliau pradedam iš naujo :)

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999


Paskutinį kartą redagavo FieroGT Ant Sau 20, 2015 10:59 am. Iš viso redaguota 1 kartą.
 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 6 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007