Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ant Lie 17, 2018 7:08 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Šeš Kov 02, 2013 11:06 pm 
Į viršų  
Markė: Audi
Modelis: Coupe
Metai: 1985
Variklis: 1.8 K-Jet
Variklio galia: 66 kW
Degalų tipas: Benzinas


Automobilis musu seimoje jau turbut daugiau kaip 10 metu. Per metus su juo budavo nuvaziuojama tik po kelis simtus km, o paskutinius tris metus isvis nebuvo judintas. Kaip zinia, stovedamos masinos tik genda, tai nusprendziau siek tiek apsitvarkyti Coupe ir naudoti ja kaip savaitgaline masina.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pradziai reikia persirinkti stabdzius :) Visokiem upgrade'am dar ne laikas, tai perrinkau viska standartinem detalem.

Nauji vamzdukai ir zarneles:
Paveikslėlis

Tradiciskai uzstriges slegio reguliatorius, kury teko amputuoti:
Paveikslėlis

Galiniai bugnai ir kalades po paskutinio keitimo praktiskai nebuvo naudoti, tai tik nusveiciau rudis ir patepliojau dazais (kad vasara pro lietnykus surudijes bugnas negadintu vaizdo):
Paveikslėlis

Priekyje nauji ATE raizyti diskai ir stock Ferodo kaladeles:
Paveikslėlis

Pradziai uzteks ir tokiu stabdziu.

Sekantis darbas bus golfiniu coil'u pritaikymas Audi B2 (gal kas turite atliekamus priekiniu amortiku kelmus su stebulem?). Profilaktiskai turbut reikes ir kitas vaziuokles dalis pasikeist.
O kadangi mano ysivaizduojamas smagus pasivazinejimas ir 66kw po kapotu kazkaip nesiderina, tai naturaliai bresta mintis apie koky nors sena gera KR po kapotu :)

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ant Bal 02, 2013 9:18 am 
Į viršų  
Paziurejus y kalendoriu, atrodo kad jau pavasaris, tai ta proga Audi gavo vasarinius ratus:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Deja kol kas visai nera laiko rimciau uzsiimti su sita Audi, bet gal kada ateis ir jos eile :)

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pir Bal 15, 2013 7:25 am 
Į viršų  
Pagaliau pavasaris :) Ta proga Audi pravedinau Nemuno ziedo sprinto varzybose:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kol nebus vaziuokles ir variklio, apie kazkokius geresnius rezultatus neverta ir galvoti, bet svarbu ne paskutinis :)

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pir Kov 31, 2014 10:02 am 
Į viršų  
Per ziema audi miegojo garaze, o pavasario proga pagaliau prisiruosiu susikonstruoti coilus:
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Dabar joju kaip su taburete per Kauno duobes
Paveikslėlis

Savaitgaly pravedinau senute Kacergines Open Track Day. Su 66 kw net stabdziu nereikia ir pavaru tik 3 ir 4 uztenka :D

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Tre Sau 14, 2015 10:55 am 
Į viršų  
Kol Audi miega ziemos miegu, pradejau deliotis planus kitam sezonui. Nusipirkau 2.0 16V 6A varikly su KE Jet ypurksimu.
Paveikslėlis

Is pradziu buvo planas tik ysimesti motora ir be dideliu investiciju vaziuoti su tuo kas yra. Bet paskaitinejus forumus, nieko gero apie KE Jet niekas neraso, visi jy keikia ir iesko variantu kaip jy pakeisti kuo nors gudresniu. Kadangi geriausiai pazystu Saab varikliu valdymo sistemas, tai nusprendziau ant 6A motoro pajungti Trionic5 ipurskimo ir uzdegimo valdyma. Nu ir kad jau bus pseudo stand alone programuojamas kompas, tai pradejau galvoti apie droselines sklendes. Bet kaip zinia, atmosferikas yra brangus budas vaziuoti letai, tai paskutiniu metu pradejau dometis kaip uzpusti sitam varikliui siek tiek oro. Aisku visu pirma reikia sumazinti CR, tam turiu tris variantus:
1. sudeti dvi metalines tarpines ir daryti low boost turbo. Google sako, kad su dviem tarpinem suspaudimas nuo 10,8:1 sumazetu iki 9,8:1. Nera labai tinkamas turbinimui, bet gal E85 siek tiek padetu pustelti daugiau.
2. susideti 3A motoro stumus ir pasak google tada gaunasi suspaudimas 8:1. Galima normaliai pusti, bet klausimas kiek ilgai laikys stock gelezis motore ir kada prades luzineti pavaru dezes ir pusasiai.
3. nutekinti esamus 6A stumus ir pasidaryti ~9:1 suspaudima, kas manau leistu saugiai pustelti ~1 Bar su paprastu A98 benzu.

As kolkas mastau apie pirma varianta, nes tai padaryti paprasciausia ir pigiausia. Be to E85 gerai ir del mazesnes degimo temperaturos. Kiek zinau 6A neturi tepalo purkstuku bloke, kad ausintu stumuokliu dugna. O kuo karsciau degimo kameroje, tuo arciau detonacija. Didziausias minusas mano galva, tai tas tarpiniu sumustinis, kuris man neatrodo patikimai. Gal kas kokiu minciu ar patarimu turit, kad nereiktu laipioti ant grebliu konstruojant nepazystama VAG varikly :)

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Tre Bal 29, 2015 7:29 pm 
Į viršų  
Po paskutinio Kacergines Track day nusprendziau, kad jau laikas kazka gero padaryti coupe'ui, nes uzsidejus slikus stabdziu reikia tik dviejose trasos vietose. O su 1:40 geriausiu rato laiku bunu tik eiline kliutis kitiems vairuotojams :)
Tai pradejau ruostis 2.0 16V varikly.
Paveikslėlis

Kadangi per ziopluma sugadinau S2 ismetimo kolika, tai greituoju budu is atlieku sulipinau toky:
Paveikslėlis

Turbos flansa privirinsi kai motoras bus vietoje ir matysiu kur geriau pacia turba patalpinti.

Po variklio keitimo, ateis laikas ismesti samadielnus coilus. Vistiek per tiek laiko nei karto su jais aukscio nereguliavau, o ir per kieti jie man. Tai gal kas norit B2 coilu uz kazkiek euriuku?
Nu ir atliks 1.8 66kw motoras su puikiai veikianciu K-Jet. Pries pora savaciu buvau TA, tai ismetimo dujos telpa i visas normas.

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ket Bir 18, 2015 3:05 pm 
Į viršų  
Scrapheap Challenge tesiasi, is atlieku bandau kazka sulipinti :)

B2 ir B2 sankabos skiriasi ir tai suzinojau tik bandydamas ykelti varikly y masina. Todel teko ant 6a motoro deti senojo variklio smagraty su diskatorium ir senu diskeliu. Jau zinau, kad ilgai nelaikys, todel susiradau B3 pavaru deze pas ta paty zmogu is kurio varikly emiau. Reikes kada nors parsivezti ir planuotis dezes keitima su visa sankaba.
Paveikslėlis

B2 sankabos troso kronsteinas netelpa per B3 tepalo filtra. Teko deti B2 tepalo filtro korpusa prasriegiant viena skyle variklio bloke. Filtro montavimo korpuse padarytos skyles tepalo slegio ir temperaturos dacikams bei turbinos tepimo slangos pajungimui. Prie alkuninio skyvo prikonstruotas "trigger wheel" ir Saab "Crankshaft Position Sensor" TPS.

Paveikslėlis
Super duper perform santech ismetimo kolikui nuslifuotos plokstumos.

Paveikslėlis
Scrap peace custom kuro tiltelis suvirintas is Saab 900 kuro tiltelio ir peugeot 205 pavaru traukes :) Sudeti Saab purkstukai 350 cc. Priburtas Saab "Throttle position sensor" CPS.

Nusiprikau supuvusiu zeminanciu spyruokliu komplekta, china quality sport priekinius amortikus, orginalius galinius, kuriuos siandien nuveziau Siulu gatves meistrams, kad patrumpintu ir pakietintu.

Jauciu, kad kaip seniau is kitu juokiausi, kai kas nors luzdavo ju masinose per Kacergines pakatuskes, tai dabar pats dziaugsiuos nuo namu iki trasos nuvaziaves be gedimu :)

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Ant Sau 08, 2008 8:26 am
Pranešimai: 21
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pir Spa 12, 2015 3:24 pm 
Į viršų  
Sy savaitgaly audi savo eiga nuvaziavo 50 km iki ziemojimo vietos.
Pries tai dar ismeciau coilus ir sudejau kazkokias spyruokles su kazkokiais amortikais, kuriuos pakoregavo meistrai is Siulu gatves. Dabar per duobes jau nesokineju kaip su kartingu:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pora zmoniu seniai skambino ir klause del coilu, tai kol jie buvo masinoje sakiau kosmine kaina, nes tingejau isimineti. Jei dabar kas nors ju dar nori, tai uz 50 Eur galiu parduoti. Priekinius reiketu perdaryti, darbas nesudetingas bet geriau parodysiu gyvai, kad butu aiskiau.
Paveikslėlis

Nu ir kad visai nebutu liudna forumo super meistram, tai vis tik parasysiu, kad vienos problemos taip ir nepavyko isspresti (devil) Vos tik uzkurus varikly pastebejau, kad jis labai greitai uzkaista iki virimo temperaturos. Pasimatavau degimo kampus prie ivairiu sukiu, bei kuro misiny ir viskas buvo normos ribose. Tada nusprendziau kad senas termostatas uzstriges ir ydejau nauja. Vis tiek variklis uzverda, bet radiatorius lieka saltas. Tada pakeiciau ir vandens pompa, bet rezultatas toks pat. Tada pakeiciau dar viena termostata, bet vel tas pats. Pabandziau visai be termostato, bet irgi nieko gero. Panasu kad sistemoje lieka oro. Tiesa, vidury situ eksperimentu buvau net variklio galva nulupes, nuveziau patikrinti ar netrukusi ir viskas buvo gerai. Tarpines neprapustos, visi kanalai sutampa (think)
Paveikslėlis

_________________
Audi tema: Audi Coupe
Audi tema aptarimui: Audi Coupe

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 8 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007