Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Pir Rgp 20, 2018 4:51 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ant Kov 04, 2014 11:58 pm 
Į viršų  
Sveiki, kadangi vygdom su draugais nedideli projekteli, manau pats tas bus įnesti gyvasties į forumą :)
Marke: Ford
Modelis: Sierra
Tipas: Mk1 Coupe
Metai: 1986m
Variklio darbinis turis: 2.0l
Variklio galia: 74 - 110 kw
Degalu tipas: Benzinas

Aptarimu tema: viewtopic.php?f=47&t=22490

Taigi, šiek tiek apie automobili. Musu akiratyje ji atsirado maždaug prieš metus laiko, vienas pažystamas iš jos norėjo daryti dideli projekta ir po ilgį paieškų parsivarė šią kaip fordui ganėtinai labai neblogos buklės Sierrą. Mašina turėjo TA dar bene metam laiko. Vasara susiklosčius nekokiai situacijoj mašina buvo nuspresta atioduot į metalo laužą, bet prieš tai pranmešė mum. (skubiai reikalingi buvo pinigai). Kadangi man su draugais patiko ta Siera, susimetėm ir nusipirkom. Juk smagu bus su "šikna varoma" padriftint. Užvirinom reduktoriu ir į trasą, turiu pasakyt kad 74kw + virintas reduktorius ant šlapio asfalto, arba sauso su smeliuku "velia drasiai" O-[
Siera turėjo parudijimų, baisią spalvą, buvo apdažinėta balioneliu, tad ilgai nelaukus buvo perdažyta, bei žinoma padarytas dropas, bei dar kelios išvaizdos modifikacijos.
Sierra laukė žiemos, oi kaip smagu buvo su ja kai pasnigdavo (devil) Deja nuotrauku iš žiemos pasivažinėjimų neturim :\
Sausio gale pasibaigė TA. Kadangi mašinos stovis buvo tvarkingas, išskyrus "pikta" jos išvaizda, tvirtai žinojom kad varysim TA, ir paslapčiom mezgėm pikta plana ką veiksim kai ji ją gaus, juk artėja vasara, norisi daugiau smarvės.
TA sierra praėjo iš 4 karto pati. Deja neivienas TA darbuotyojas nepasirašė ant pinigų ir surašė apsoliučiai visus trūkumus (kuriu beja beveik nebuvo). Surašė visas smulkmenėles, prie kuriu net kvaila kabinėtis..... Na, bet viska sutvrakius, Valio!
2014-02 paksutinį ketvirtadieni TA gauta, Penktadienį buvo išmestas salonas. Kaip tyčia pasirodė puikus donorinis variantas rimto variklio.
Šeštadienį buvo nupirktas donoras, bei per pora valandų pažertas dalimis.

Projekto tikslai: prtadžiai Ford Escorto RS2000 variklis po kapotu, turintis 110kw ir ~190Nm, Pavirinti kur reikia, perdažyt dar karta, pašalinus per žiemą išlindusias rudeles ir toliau turėt smagų laisvalaikio automobilį. Mašina prikluaso 4 asmenims, tad investuojami pinigai netaip baisiai kerta per kišenę. Projektas biudžetinis.

Atsiradusi musu rankose, po keletos modifikacijų.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Vaizdinė medžiaga: http://www.youtube.com/watch?v=geRTi6oKEBE

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Tre Kov 05, 2014 12:37 am 
Į viršų  
Taigi, prasideda darbeliai.
Draugas darbe ruošė tech apžiurai :D
Paveikslėlis
Sekantis rytas po TA gavimo :D
Paveikslėlis
Išmesta kas nereikia, pašalintos salono smalos.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šeštadienį nupirktas donoras. Pakeliui pabyrejo A4 guolis, tai tempimo darba dabaigė pežukas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Katelinė
Paveikslėlis
Vaikis darė projekta, bandė visa RS2000 eskorta sukišti į fiestą, bet deja graudu ir kartu juokinga buvo ardyt ta fiesta. Nežinau, iš kur jam tos rankos augo...... Kebulas tipo buvo sutvarkytas (pataškuotas svarke keliuose vietose ir ant visiškai surudiojusio dugno ištpurkštas smalom, lanzeronai apipjaustyti, priekiniia amortikai matyt netilpo, tai įpjovė ir ikalė lanzerono gabalą :D Jiegu ts variklis butu stebuklingu būdu paleistas, speju gazo numynus stakanai būtų išplyšę :D Tiesa buvo daugybe faktoriu dėl kuriu šitas variklis su MTX greičių dėže niekaip negalėjo važiuot šitam kėbule, matyt atsikvošėjo ir pardavė.
Pasielgėm kaip priklauso
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Variklis
Paveikslėlis
Tam, kad Escorto variklis atsistotų į sierą, reikia perdaryt keletą dalykų. Pirmiausia vien todėl kad variklis pas siera stovi išilgai. Pas mus stovėjo Pinto 2.0 74kw variklis.
Norint įdėt RS2000 reikia:
1. Perkelt termostatą iš variklio galo į priekį, nes jis pailgas ir remtusi į "ugnesienę"
2. Suvirinti iš naujo, suburti išmetimo kolektorių
3. Pakeisti 2 variklio pagalves (kronšteinus) į nuo Dohc Sierros/scorpio variklio (Done)
4. Perdaryt įsiurbimo kolektorių (nupjaut oro sklendės nukrypusią dalį ir įvirint kitoje kolektoriaus pusėje, tačiau pamasčius priėjome prie išvados kad tai bus labai neprotingas sprendimas, nes oro srautas eis visai ne ten kur jam reikia.
Todėl buvo nuspręsta dėti įsiurbimo kolektorių nuo Sierra/scorpio 2.3 arba 2.0 Dohc 16v (neapsigaukit, didžioji dalis sieru turėjo 2.0 dohc 8v) Mūsų atveju buvo gautas 2.0 dviejų oro sklendžių kolektorius nuo scorpio. Purkštukus dėsim RS'o (done)
5. Pakesiti karterį į betkokio fordo dohc karterį, nes pas Escortą yra "veidrodinio" atspindžio karteris.
6. Kiek mačiau, visi generatorių perkelia į kitą pusę variklio (reikia perdėt kronšteinus nuo dohc) Dar nežinia ar mes tą tikrai darysim, paaiškės pasimatavus variklį.
7. girdėjom gandų ir aiškinimų kad nuo "Pinto" variklio netinka greičių dėžė ir reikia dėti nuo Dohc. Mūsų atveju dėžė kuo puikiausiai tiko (clap)
8. Kad išsimintų RS'o sankaba (240mm) reikia dėti 2 išminamuosius guolius ant greičių dėžės vieną paskui kitą.
Kolkas žinomi šie dalykai, su laiku galbūt dar kažkas paaiškės, nors perskaičius kitus tokius projektus nerasta daugiau problemų.

Nurengtas variklis, nuimta kas nereikia, vairo stiprintuvai, kolektoriai, dėžė, pagalvės, uždėtos tinkamos pagalvės. Visos tvirtinimo vietos bloke yra, tieisog reikia prasivalyt skyles ir tiek. Blokas identiškas 2.0 galbūt ir 2.3 dohc blokam.
Paveikslėlis
Išmetimo kolektorius (RS'o)
Paveikslėlis
Įsiurbimo kolektorius (RS'o)
Paveikslėlis
Sklendė 61mm
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Tre Kov 05, 2014 1:02 am 
Į viršų  
Paskutiniai Pinto variklio garsai. (Video) Vaizdo įraše gausu necenzūrinių žodžių, nepilnamečiams ir inteligentams verčiau neklausyti.
Paveikslėlis

Išiminėjam variklį
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Atsiprašau už blogos kokybės nuotraukas, mano muilinė prie tokio apšvietimo baisiai blogai fotografuoja :\
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Mūsų greičiū dėžė tinka!
Paveikslėlis

Iš to džiaugsmo padurniavom :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Šeria :D
Paveikslėlis

Vėliau sekė variklio pasimatavimas, kurio metu pamatėm kad RS'o karteris netinka.
Paveikslėlis
Nuėmėm karterį, kad paisžiūrėt kokia situacija su tepalo paėmimu. "Srėbtukas" pastatytas per vidurį motoro ir nukreiptas link variklio priekio. Reikia perdėt jį nuo Sierros dohc, kuris yra lygiai toks pat, tik nukrypęs į variklio galą. Taip pat reikia perdėt "šiupą" arba kitaip tepalo matuoklį iš variklio vidurio į variklio galą. tvirtinimai yra, tik užkimšti kažkokiu kamščiu.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Pinto variklis visiškai kitoks, niekas netinka.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Ant Kov 18, 2014 12:05 am 
Į viršų  
Darbai nestovi vietoje, tieisog retai muiline parsinešu namo....
Buvo nupirktas karteris, tepalo "paėmėjas" nuo 2.0 8v Dohc Sieros. Viskas labai gražiai persidėjo, tepalo "šiupas" taip pat. Įmetem varikli ir išvažiavom į kitą garažą suvirinimo darbams.
Paveikslėlis
Gamyklinis RS2000 išmetimo kolektorius:
Paveikslėlis
Pradėjau burti
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Kažką pavyko suburti. Pačia forma esu patenkintas, nors turių ir nepamatavom, bet iš akies žiūrint gavosi kažkas panašaus. Dariau pagal Escorto mk1 ar tai mk2 sportini išmetimo kolektoriu. Beabejo suprantam kad su tiek daug virintų taškų ir neidealiai pataikytu bei susidariusiu kampu galios prarasim, ir nebus iš jo tiek daug naudos, tad šis variantas kolkas lieka kaip laikinas. Ateity svarstoma daryti pilnai visą naują kolektorių panašios formos, arba dėti šiek tiek modifikuotą kolektorių nuo Ford Galaxy 2.3.
Paveikslėlis
Pagaminta "rasporkė" ir iššveistos parudijusios vietos, kur reikia pervirinta. Ištiesų džiugu matyt tokį kėbulą, kiek teko susidurti su senais Fordais (o teko nemažai) tai nevieno nemačiau tiek mažai surudijusio. Vairuotojo slenktis buvo smarkiai supuvęs, bet pagal dugna matyti, kad ji kadaise buvo daužta į šį soną. Matomai dėl to jis supuvės, nes kitoj pusėj jis sveikas.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nutepta antikoroziniu gruntu
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis]
iškrapštytas makrofleksinis slenkstis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Suvirintas. Reiktu paminėti kad vidinė slenksčio dalis taip pat buvo privirinta ir surišta.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Šiuo metu vyksta elektros darbai, atsisekioti laidai, susižymėta kas pasijungia į saloną, pajungtos dvi papildomos rėlės. Iki kurimo liko visai nedaug, tačiau truksta kellių smulkių, tačiau labai svarbių detalių, o pinigai kaip tyčia pas visus išseko šiai dienai :\ įmanoma kad iki mėnesio galo projektas sulėtės.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Vertėtų paminėti, kad ant šio įsiurbimo kolektoriaus netinka RS'o "rampa" (fuel rail), kuro slegio reguliatorius atsiduria baisiai negeroje vietoje, teko pirkti rampa nuo Scorpio, tuomet viskas atsistoja gražiai. Kas blogiausia kad kaip tyčia kuro slegio reguletorius pas Scorpa visiškai kitokios formos, tad iš krūvos turimų slegio reguliatorių neivienas netinka :\

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Šeš Kov 22, 2014 11:12 pm 
Į viršų  
Judam toliau. Buvo iškilę bėdų su starteriu. RS'o netiko į Sieros dėžę. Senasis Pinto buvo sudilusiom įvorėm, perinkom, ir tada kaip tyčia pamatėm kad jis taip pat netinka, nes pinto starteris kurkas didesnis ir remiasi į naujajį karterį. Teko pirkt nuo Dohc Sierros, bet kaip tyčia tas buvo užsikirtęs ir nesisuko. Nieko tokio, iš kelių surinkom vieną gerą.
Rezultate, penktadienį Linksmamobilis užsikūrė (clap) Laimės pilnos kelnės, ta proga alus liejosi per kraštus :D Variklis dirba neblogai, įvertinant kad išmetimo nuo kelniu nėra, laisvas apsukas laiko, į gazą reaguoja, aišku su tokiu išmetimu sunku ką suprast, be to dar vakumai nebuvo pajungti visi kaip turėtų, na bet viskas veikia :)
Paveikslėlis
Šendien pachmelingas rytas prasidėjo ardymais.
Paveikslėlis
Aš užsiėmiau variklio skyrium, kolega salono paruošimu.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Praplauta
Paveikslėlis
Ploviau šiuo būdu:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Puft :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
http://s237.photobucket.com/user/Vilbcv ... ml?filters[user]=57179467&filters[recent]=1&sort=1&o=1
Paveikslėlis
Padėka Meškiui už kaip visad paskolintus trukstamus įrankius ar daigtus :)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Sek Kov 23, 2014 11:02 pm 
Į viršų  
šendien vyko daugybe primatavimų, aiškinimūsi ir susiplanavimų. Gavom bulkos Koni sport reguliuojamus amortizatorius galui, sumastyta ka daryt kad sudėt Sierrai.
Pamatuoti RS'o stabdžių suportai, realiai tinka bolt on, tik reikia ilgensių varžtų ir įvorių tarp suportų ir stupicos 14,7 mm. ilgio.
Pasimeruota ir nuspręsta benzo bako vieta, dėsim ligtais fiestos ar tai escorto baką, jis ne toks didžiulis kaip sieros, puikiai tiks į gamyklinio bakop vietą, kai bus išpjauta zapaskės vieta. Bet visi šie darbai bus vykdomi kai siera galės pati nuvažiuoti iki kito garažo visiem virinimo darbam.....
Pasimatavau swifto gti slenskciu apdailas- baisu :D Tada pasimatavom escorto RS mk5 slenkscius, nu ir pasaka, prilipo lyg čia buve, tik reikia prailgint , nes escorto bazė trumpesnė. Taip pat pasimatavom ratus, mastom pirkt juos ar ne, man tai labai patinka toks vaizdas, kolega nežino, nori ratų su palange..... Kaip manot jus?
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Pir Bir 16, 2014 1:44 pm 
Į viršų  
Taigi, senai neatnaujinta informacija. Turiu geru žinių iš Sieros gyenimo :) Taigi, po nudažymo buvo įdėtas RS'o variklis, tačiau nenorėjo normaliai dirbt, purtėsi, kratėsi, sunkiai vedėsi, netraukė kaip turėjo. Na reikejo išgaudyt visus sliekus, vakumus tesingai pasijungt, kaip vėliau paaiškėjo buvo netaip pajungtos babinos. Na bet tuo metu gavom pasiulymą Sieru klube (ačiū Naparnikui) pigiai 2.3 swapa. nu už 300 lt viso komplekto negali neatsisakyt, tuo labiau kai žinom kad ant 2.3 bloko dedant RS'o galva ir programuojama ECU gaunasi labai rimtas derinukas. Nupirkom varikli.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Per velykas atvyko svečių, vienas veikėjas iš Sieru klubo iš klaipėdos atvažiavo i Vilniu, nusipirko mk1 siera su blogu varikliu, draugai pakeite jam varikli, (pardavem savo senaji pinto) Ir jo siera pati laimingai grįžo į Klaipėdą. :)

O mūsų projektas sustojo. Teko išsikraustyt iš Lazdynėlių garažo nes juos griauna, susiradom vietą ir pradėjom naujo garažo statybas, sierai laiko visai nebeliko, paskui mokslu baigimas, daugybė reikalų. Pasigirsiu kad sėgmingai apsigyniau mechanikos inžinerijos bakalaurą 9 :)
Kadangi mašiną darom keliese, tai broliukai karts nuo karto pridėdavo rankas prie Sieros, kol išgaudžius visas nesamones ir šį savaitgalį gerai kibus į darbus ji galutinai atgijo (clap)
Įdėtas 2.3 dohc 108kw 210Nm Skorpio variklis su RS'o laidynu.
Truputi vaizdinės medžiagos poros savaičių senumo. Pirmasis važiavimas po ilgo laiko pačios:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iR9FTkakmc
II Dublis
https://www.facebook.com/photo.php?v=820744531276679
Galiausiai šį savaitgalį pagamintas išmetimas, manau kad kiek perlaisvas, dėjom 60mm vamzdį, rezonatorių ir N1 tipo bakelį. Vienas iš kolegų pagamino benzo baką, padarėm draudimą ir Siera po ilkgos pertraukos pasiruošus pasivažinėti.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Įspūdžiai labai teigiami. Siera važiuoja gerai, traukia labai neblogai, o svarbisuia ratus suka taip kaip tikėjomės (nors aš nesitikėjau tokio gero rezultato) Važiuojant ramiai 1 bėgiu, staigiai užmynus gazą dugną, be jokių sankabų, iškarto puola sukt ratus. Važiuojant posukyje, užmynus staigiai gazą, atsistoja skersa. Pasivažinėjom ramiai pora valandų, blogybių nepastebėjom, dabar reikės paiskeist visus tepalus, filtrus ir judėt į nuošalią aikštelę pažiūrėt kaip ji elgiasi "drožiant".
Tiesa, likus viena blogybė, kol šaltas variklis, visiškai nenori dirbti ant liasvų, ir šeip dirba negražiai, sunkiaii reaguoja į gazą, nelabai traukia. Kai variklis pasikeia darbinę temperatūrą, viskas puikiai veikia, dirba gražiai, į gazą reaguoja. Dar nesuprantam kame ieškot sliekų.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 1:41 pm
Pranešimai: 1220
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Audi 80 1.8 '84
Peugeot 106 GTi S16 '97
Peugeot 106 xsi race car '92
Moskvich 412 '75

Standartinė Parašytas: Tre Rgp 27, 2014 1:01 pm 
Į viršų  
Taigi, kadangi aš prie siertos nagus prikišu neitin dažnai, tai nuotraukų turiu neitin daug, tačiau yra geros naujienos. Siera daug maž sustygiuota, viskas veikia, važiuoja puikiai, buvo problemų su TPS davikliu, bet jau regis ir ši problema išsprėsta, tik dar nebuvo pratestuota.
Iš Vengrijos drifterių gauta modifikuota važiuoklė, kad padidėtų ratų išsisukimas. Modas nerealus, begalo patenkinti esam. Automobilis absoliučiai kitaip valdomas, nepalyginamai paiskeitė jo vairavimas, tarsi kitas automobilis būtų. suvaldyt taip malonu ir paprasta kad net aš, nedaug valandų praleidęs už jos vairo, sugebėjau aerodrome saulutes paišyt. O šeip liuks aparatas gavosi. Kolkas darbai sustoję, bet kai atsikraustysim į naujajį garažą manau darbai pradės judėt su foto reportažu.
Priekinės šakės, perdarytos kad tiktu opel astros šarnyras
Paveikslėlis
Stupicos
Paveikslėlis
Setupas, Ford scorpio vairo traukės ir antgaliai
Paveikslėlis
Rezultatas
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Ir šioks toks video iš pasivažinėjimo per Peugeot 205 meeta aerodrome :)
https://www.youtube.com/watch?v=YyBhBHCLB-g

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 8 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007