Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ket Rgp 16, 2018 8:06 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 1 pranešimas ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Pir Geg 11, 2015 1:28 am 
Į viršų  
Markė: Audi
Modelis: 80
Metai: 1982
Tipas: CL
Rida: ~200000
Variklio darbinis tūris:1.3
Variklio galia: 40 kW
Degalų tipas: Benzinas
Esamos modifikacijos: Pierburg 2B5 karbiuratorius
Projekto tikslai: Atstatyti ir išlaikyti pilną originalą.

Šis automobilis Lietuvoje nuo 1996 metų. Jį pirko ir eksplatavo mano giminaitis, iki dėl senyvo amžiaus nutarė nebevairuoti, todėl nutariau perimti aš. Ši audi yra pačios skurdžiausios ir pigiausios įmanomos kompletacijos, iš gamyklos ji išėjo su vieninteliais privalumais - trijų taškų saugos diržais gale. Variklis silpniausias ir tik dvidurėse ėjęs 1.3 greičių dėžė keturbėgė. Mėlynas CL salonas, aftermarket Grundig automagnetola. Dažų sluoksnis neorginalus, vos vos šviesenis atspalvis, galimai perdažyta prieš atvarant į Lietuvą nes dėdė tikrai jos neperdažinėjo. Deja yra rūdžių, palankstymų, yra buvę smulkių autoįvykių tiek į galą tiek į priekį. Tik nupirkęs pirmiausia nudrąskiau sėdynių apvilkimus kurie buvo netgi prisiūti prie sėdynių, bei kitus "patobulinimus". Labai pagelbėjo forumietis Motoras kuris padėjo sukomplektuoti daugumą salono smulkmenų ir atstatyti originalumą. Iš antro karto gauta techninė apžiūra. Variau nieko netvarkęs tik įsitikinęs kad stabdžiai stabdo ir žibintai šviečiai. Vieninteliai rasti trūkumai buvo nesureguliuoti žibintai, per didelis CO ir per mano neapdairumą neprisuktas akumuliatorius ir gesintuvo trūkumas. Nėra nė ką sakyti - techninės apžiūros darbuotojas ir aš likom apstulbę. Kitą ryta viskas buvo tvarkoj ir mašina su TA. Į remonta investavau viso labo €10. Besidomint, kaip sureguliuoti karbiuratorių išsiaiškinta, kad tai galingas ir visų geidžiamas Pierburg 2B5. Tai paaiškino kodėl ubagėlė taip neblogai bėgėjasi ir turi galios važiuojant įkalnėse ir jokiais būdais nėra kliūtis kelyje kitiems eismo dalyviams (magistralėje nesunkiai įsibėgėjau iki 140km/h). Planai su ja kol kas neaiškūs. Viena ką žinau, paliksiu ją visišką standartą. Jei atsirastų entuziastas mielai apsvarstysiu galimybę perleisti į geras rankas. O kol kas pastačiau į garažą šalia kitų mano egzempliorių.
Nuotrakų turiu nedaug.
Štai kaip ji atrodė vos parsivežus
Paveikslėlis
Apsamanojus ir gyvenime nemačiusi aukšto spaudimo plovyklių
Paveikslėlis
Po apvilkimais puikiai išsilaikę sėdynės
Paveikslėlis
Skydelyje net nėra temperatūros indikacijos, už tai rodo kaip taupiai važiuoji. O pasivaži ėjus su ja savaitėlę ir nuvažiavus virš 300km paaiškėjo kad sąnaudos neviršija 7l/100km
Paveikslėlis
Reguliavom šitą karbiuratorių. Didelis dėkui forumiečiui Kostia už konsultacijas.
Paveikslėlis
Svečiuose pas Motorą
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Komentuojam čia: viewtopic.php?f=47&t=22744

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 1 pranešimas ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007