Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Sek Vas 18, 2018 9:04 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 31, 2010 2:11 pm
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius/Anykščiai
Auto/Moto: Audi coupe GT/Iž PS

Standartinė Parašytas: Ant Vas 08, 2011 7:10 pm 
Į viršų  
Tema aptarimui
Markė: Audi
Modelis: Coupe GT
Metai: 1985
Tipas: Coupe
Rida: 218000km
Variklio darbinis tūris: 1781cm3
Variklio kodas: DZ
Variklio galia: 82kW/112AG
Masė be krovinio: 980kg
Degalų tipas: benzinas 98

Pradėta įgyvendinti sena auto svajonė. Buvo nuspręsta pirkti auto su 1,8 motoru dėl to, kad ji bus naudojama kasdien, todėl apetitas degalams nepageidautinas. Taigi po ilgų dvejonių ir auto paieškų nupirkta ne pačios geriausios būklės Audi coupe. Iš anksto buvo noras automobilį ne šiaip atgaivinti, o prikelti antram gyvenimui ir ją susikonstruoti pagal savo poreikius. Todėl buvo žiūrima ne į labai tvarkingas ir brangias su 2,2 motorais, o į beveik užmirštas ir apleistas su 1,8 motorais auto. Taigi, 2009 05 16 nupirkta 1985 metų Audi coupe su 1,8 karbiuratoriniu DS motoru. Trūkumų net nebevardinsiu, pamatysit patys...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nupirktas automobilis jau buvo perdažytas ir labai nesėkmingai, nes dažai visur buvo iškilnoti pūslėmis, nuotrauka apačioje. Pirštais nerodysim, bet asmuo taip nudažęs šią audi nustatytas (devil)

Paveikslėlis

Priekinis keleivio pusės sparnas stovi ne savo vietoj...

Paveikslėlis

Vairuotojo durų apačia visiškai supuvus

Paveikslėlis

Iš automobilių sunaikinimui paruoštų automobilių aikštelės 2009 05 20 nupirktas donoras su 1,8 DZ motoru (clap)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pirmieji pakrapštymai ir pareguliavimai :)

Paveikslėlis

Sureguliuotas variklis, padarytas ratų suvedimas ir atlikti valymo darbai :D Pasilakstymai 2009 metų liepos mėn prieš rekonstrukciją.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

2009 metų Rugsėjo pabaiga ir pirmieji darbai. Išimtas variklis ir taisomos parūdiję kėbulo dalys

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atliktas kėbulo dugno rūdžių pažeistų vietų valymas smėliuojant. Vėliau atliktas dugno antikorozinis padengimas. Naudotos Wurth medžiagos.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Spalio mėnuo. Perdažytas variklio skyrius. Variklio keitimo darbai. Įdėtas iš donoro išimtas DZ variklis. Su nemažai problemų, bet sėkmingai įdėtas vairo stiprintuvas (su 1,8 motorais gamykliškai jo nebūdavo).

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Išmatuota DZ variklio kompresija. Visi cilindrai be didesnių paklaidų parodė po 13 atm. Pakeistos žvakės, tepalo slėgio daviklis, dirželiai, tepalai, visi filtrai, sureguliuotas degimas ir t.t. Žodžiu iki pilnos laimės trūksta gerai veikiančių purkštukų, nes esami nelaiko slėgio ir pastovėjus auto užsisiurbia. Nauji nepirkti dėl nesveikos jų kainos, pigiausiai rastas kainavo 192 lt/vnt. Ieškosim iš dėvėtų...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pravodkės keitimo darbai

Paveikslėlis

Įdėta panelė su prietaisų skydeliu iš Audi 90.

Paveikslėlis

Buvo numatyta, kad ši audi daugiau nebematys druskos, bet dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių jai teko atkentėti dar vieną žiemą. Tačiau ją ištvėrė labai lengvai. Kėbulas atsilaikė puikiai, rūdžių praktiškai niekur nepasirodė.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Naujai pakeista visa išmetimo sistema. Padaryta pora modifikacijų. Vietoje galinio bakelio panaudotas "magnaflow" rezonatorius ir uždėtas "bosal" duslintuvo antgalis.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

2010 06 26 Paskutinis vaizdas prieš perdažymą.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ardom!!!

Paveikslėlis

Ir vairuotojo ir keleivio pusės durelės paimtos iš donoro, kurios beje buvo idealios būklės, kaip ir pats donoro kėbulas...

Paveikslėlis

Prieš trinant, reikėjo gerai išskustii kiekvieną dažų pūslelę, kad vėliau neatsirastų problemų gruntuojant ir dažant kėbulą.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pilnai išardžius saloną kėbulo dugno gamyklinės garso izoliacijos nerasta

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Daugiau parūdijusi kėbulo vieta. Vairuotojo pusės galinė rato arka. Visos rūdys nušveistos.

Paveikslėlis

Nušveista arka ištepta Wurth rūdžių surišėju.

Paveikslėlis

Automobilio skardos buvo labai išsibangavusios todėl ruošiant dažymui teko sunaudoti nemažai špakliaus :|

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Rastas dar vienas buvusių automobilio rekonstruotojų perliukas. Automobilis buvo (tikriausiai incidento metu) stukteltas į skardas tarp durelių ir galinės rato arkos. Avarijos padarinių remontas apstulbino, nebuvo nei kiek atgal atstatytos skardos, o ant jų tiesiog užmestas nerealaus dydžio špakliaus gabalas, ko pasekoje šioje vietoje matėsi "pilvas". Teko nemažai padirbėti kol buvo kaip reikiant sutvarkyta ši vieta.

Paveikslėlis

Taip atrodo vien tik plaktuku atidaužyta skarda ar atstatyta į jos vietą.

Paveikslėlis

Vėliau špakliaus sluoksnis su stiklo audiniu

Paveikslėlis

Ir tolomesni skardų išlyginimo darbai.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Gruntavimo darbai

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dėl išgramdytų dažų pūslių atsirado gan nemažos duobės, kurios buvo lyginamos špakliaus pagalba, šis reiškinys ypač gerai matomas ant kapoto...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Auto buvo ilgai ir kruopščiai trinamas ir gruntuojamas, taisomos buvusių pūslių vietos. Tam, kad skardos būtų pilnai paruoštos perdažymui reikėjo pertrinti ir pergruntuoti skardas mažiausiai po 3 kartus, kai kurias vietas net ir po 4 ar 5 kartus. Ir po 3 savaites trukusio kasdieninio auto ruošimo dažymui nuo ankstyvo ryto iki vakaro, jis pagaliau paruoštas (clap)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Auto nuvarytas dažymui į dažymo kamerą.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nudažytas auto. Panaudoti Dupont dažai ir Dupont lakas su smulkiu geltonu perlu :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

O dabar prasideda surinkimo darbai. Išardyt buvo lengva, užtrukom tik porą dienų, užtai surinkt prireikė mėnesio, nes viską stengėmės atlikti kuo geriau, nepraleidžiant net menkiausių smulkmenų.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Perklijuota atsilupusi stogo garso izoliacija. Hermetiku Den-Braven užpūsti tarpai tarp stogo skardų ir standumo briaunų. Viskas dėl geros akustikos :)

Paveikslėlis

Visa galinė palangė, galinių ratų arkos, vidinės arkų dalys ir vidinės šoninės skardos išklijuotos bitumu, kad gesintų vibracijas ir nuo jų atsirandantį triukšmą.

Paveikslėlis

Suriku išteptos įtartinos dugno vietos

Paveikslėlis

Labai daug vargo buvo kol buvo sudėti stiklai ir surinktos stiklų išorinės apdailos detalės kurios laikosi ant, dabar nuo senatvės jau sukietėjusių, plastmasiukų kurie juos ne taip palenkus iškart nulūžinėdavo. O jų pasirodo nebėra iš kur nusipirkti...

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Surūdijęs bagažinės dugnas nušveistas nuo rudžių ir sutaisytas panaudojant tėvo dar nuo kolchozo laikų turėtą audinį kuris suvilgius jį acetonu ir leidus jam išdžiūti gerai sulimpa su bet kokiu paviršiumi ir sukietėja.

Paveikslėlis

Wurth vidinių ertmių antikorozinis vaškas. Juo buvo išpūstos visos automobilio vidinės ertmės.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dugnas išklotas dviem sluoksniais techninio veiloko.

Paveikslėlis

Visos panaudotos Wurth medžiagos vienoje vietoje :)

Paveikslėlis

Ir štai, po viso rekonstrukcijos periodo 2010 08 17 į gatves išriedėjo naujai gimusi Audi Coupe GT (clap)
Nuprikti ir atnaujinti ATS CUP R15 ratlankiai (pas vieną forumietį ratlankių atnaujinimas parodytas gan išsamiai) :wink:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sudėtas iš donoro išimtas ir atnaujintas recaro salonas. Buvo nupirkti 2 veliūriniai audi salonai ir iš jų pagamintas vienas.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Bendrai paėmus, šis auto pagrinde surinktas iš dviejų automobilių ir papildomai panaudotos įvairios smulkios detalės iš dar kokių 5-7 audi automobilių. Sudėti nauji stiklai, vairo stiprintuvas, šildomi galinio vaizdo veidrodėliai, perlakuotas galinis atšvaitas su coupe užrašu (buvo tiek nubraižytas, kad to užrašo nebesimatė), užhermetinti visi plyšiai, persukti ir sutepti beveik visi automobilyje esantys varžtai. Automobilis rekonstrukcijos metu nei vienoje vietoje nebuvo virinamas ir viskas tam, kad išlaikyti nesudegintas automobilio skardas ir apsaugoti jas nuo galimos korozijos. Visas automobilio dugnas padengtas Wurth bitumu. Yra dar begalės nepaminėtų smulkmenų tačiau iki jų neišsiplėsiu.
Už šį projektą turiu padėkoti dviem man labai daug padėjusiems žmonėms, be kurių techninių žinių ir kompetencijos viskas būtų užtrukę daug ilgiau ir neaišku ar viskas būtų taip gerai gavęsi :) Ir galiu pasakyt, kad toks projektas be donoro yra pražūtingas piniginei arba pačiam projektui :D
2010 08 27 Praeita techninė apžiūra iš pirmo karto.
2010 09 20 sudėtos koni kietintos ir viena vija trumpesnės spyruoklės.
2010 10 31 žiemai užkonservuota ir neeksplotuojama laukia 2011 balandžio pirmosios :)
Šią žiemą nupirkti bilstein B4 serijos (priekiniai PNE-3040 ir galiniai BNE-1968) dujiniai amortizatoriai, 195/50 R15 BF Goodrich G-Profiler padangos ir Shell Helix Ultra 5W-40 tepalai 2011 metų sezonui (clap)
Kol kas paieškose ir gan nesėkmingose jau ilgą laiką yra keleivio pusės durų moldingas...

to be continued...

_________________
GT


Paskutinį kartą redagavo Aurimakas Sek Lap 03, 2013 6:31 pm. Iš viso redaguota 13 kartus.
 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 31, 2010 2:11 pm
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius/Anykščiai
Auto/Moto: Audi coupe GT/Iž PS

Standartinė Parašytas: Pen Bir 24, 2011 7:59 pm 
Į viršų  
Pavasario darbai atlikti kaip buvo numatyta. Pradedam nuo amortizatorių keitimo.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Padangų keitimas.

Paveikslėlis

Bilstein B4 amortizatorių, koni spyruoklių ir BF Goodrich padangų derinys veikia puikiai. Stabilumas važiuojant dideliais greičiais tiek tiesiai tiek posūkiuose užtikrintas, automobilis žymiai geriau valdomas lyginant su standartine važiuokle.

Kadangi manęs visiškai netenkino priekinių garsiakalbių darbas buvo nuspręsta juos pakeisti kitais. Nenorėjau papildomų garsiakalbių montuoti į priekines duris, nors akustiškai tai būtų žymiai geriau, nes norėjau išlaikyti saloną kuo artimesnį originalui ir stengiausi jo nesudarkyti. Taigi nuspręsta modifikuoti senuosius garsiakalbius, juos praskerdžiant ir į jų vidų įstatant kitus garsiakalbius. Dėl itin ribotų matmenų buvo ilgai ieškota koks garsiakalbis ten tiktų. Po ilgų paieškų iš 5 galimų variantų pasirinktas garsiakalbis MB QUART DKG 110

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Modifikavimo koncepcija labai paprasta. Pirmiausia nuo senojo garsiakalbio nuimamos grotelės. Jos gana tvirtai įklijuotos į korpusą todėl reikia labai atsargiai dirbti, nes galima labai greit nulaužyti garsiakalbio kraštus, todėl vėliau atgal uždėtos grotelės nebesilaikys.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nuėmus groteles išpjaunama garsiakalbio membrana ir išpjaunamos magnetą laikančios plastmasės

Paveikslėlis

Po to reikia praplatinti skylę ir išlupti standumo briaunas, kad naujas garsiakalbis gražiai gultų.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Primatuotas ir įdėtas naujas garsiakalbis prisukamas 4 savisriegiais

Paveikslėlis

Uždedamos grotelės ir garsiakalbis įdedamas ten kur jam ir priklauso būt

Paveikslėlis

Šie garsiakalbiai buvo dedami su mintimi, kad gros tik vidutinius ir aukštus, rezultatas pranoko lūkesčius. Garsas detalus, išraiškingi vidutiniai ir neįkyrūs aukšti, tai ko ir norėta (clap)

Praradęs viltį surasti keleivio pusės durų moldingą, nusprendžiau dėt tai ką turiu. Kadangi buvau nulupęs moldingų nuo audi 90, tą nuskilusį kampą gražiai užtaisiau ir vizualiai viskas atrodo tikrai neblogai.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Automobilis papildomai padengtas teflono danga. Pakeistas vairuotojo pusės priekinio rato guolis, įdėtas naujas FAG. Padarytas kompiuterinis ratų suvedimas. Iki pilnos laimės dar liko pasikeist purkštukus ir manau tobulinimo darbai bus baigti :)
Aptarimas

_________________
GT

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 2 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007