Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ant Lie 17, 2018 7:11 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 3:56 pm 
Į viršų  
Kalėdos šiemet atėjo anksčiau. Angliškam forume užtikau skelbimą, kad žmogus dovanoja. Ne taip jau ir toli nuo manęs, tai šiandien nulėkiau ir pasiėmiau. Grįžęs namo konstravau :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Aišku sutampius ir normaliai pritvirtinus turėtų atrodyt neblogai. Priedo dar yra užuolaidų komplektas.


Pastebėjau kad pradėjo vėl pelyti stogas (nenuostabu kai tiek drėgmės). Tai ta proga nuėmiau brezentą sulopymui, ir geriau prieisiu viską išvalyt.
Paveikslėlis
Taip pat suruošiau partiją detalių smėliavimui ir milteliniam dažymui.
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 3:58 pm 
Į viršų  
Kaip tik gavau partiją dalių iš vokietijos. Labai gera parduotuvė, yra labai daug ko. Kai ko net jau nesitiki kad galima rasti. http://www.vwbusshop.de/
Kainos žinoma europinės, tačiau surinkau sąrašą smulkmenų kad siuntimas nesikandžiotų.

Taigi paėmiau medžiagos tentui sulopyti, tinkliuko nuo uodų (pas mane buvo suplyšęs), pilkos dirbtinės odos, juodas apdailas priekiniams statramsčiams, stoglangio mechanizmą ir rankenėlę, žarną vandens bako užpylimui, visokių plastmasiukų.

Paveikslėlis

Atsiėmiau nudažytas detales. Gražiai padarė.
Paveikslėlis

Taip pat pradėjau ištaisyti kai kuriuos nedadarymus. Pagaminau oro temperatūros daviklio vamzdį.
Buvo toks (golfinio vamzdyno nuopjova):
Paveikslėlis
Dalys:
Paveikslėlis
Po valandėlės pjaustymo ir šlifavimo gavosi toks:
Paveikslėlis

Pakeičiau daugumą šlangų juodomis silikoninėmis.
Naujasis uždaras oro filtras pagaliau bus pajungtas į originalų oro paėmimą statramstyje vietoj pigaus kuris ėmė orą (kartu su visom šiukšlėm) iš už galinio rato variklio skyriuje.
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 3:58 pm 
Į viršų  
Su turbinos keitimo darbais nepasisekė. Nuėmus turbiną paaiškėjo neatitikimas. Nors abi yra nuo to pačio AHU variklio, bet senoji nuo golf, naujoji nuo passat. Tvirtinimo prie kolektoriaus skylės yra atvirkščios.
Paveikslėlis

Pergręžti skylių adapteryje nesigauna, tad nusprendėm sukeisti karštas dalis. Prieš tai senoji keliaus smėlio procedūroms, matavimams ir galbūt tekinimui, nes kol kas centrinis diametras šiek tiek per mažas ir naujoji sparnuotė prasisuka, bet šiek tiek kabina korpusą.
Paveikslėlis

Šaltosios dalys taip pat ne visai vienodos, tad teks šiek tiek pamodifikuoti.
Paveikslėlis

O čia dalis turbinų kapinyno garaže :)
Paveikslėlis


p.s. turiu žinutę tiems kas tvirtina jog turbina kabo žemiau tepalo lygo. Tai yra visiška nesąmonė. Padarėm eksperimentą: variklyje tepalo pripylėm vos vos auščiau tepalo normos. Tada atsukom tepalo grįžtamą vamzdelį nuo turbinos. Siurprizas - niekas neišbėgo! Palenkus vamzdelį gerus 5-7 cm pradėjo lašėti tepalas. Taigi turbinos kelti nereikia. Ką reikia padaryti tai atleisti turbinos šaltos ir karštos dalių varžtus, atlaisvinti kasetę ir pasukti ją apie savo ašį taip, kad išleidimas atsirastų žemiausiame taške. Tada aišku nuvesti tiesią gražią žarną į karterį. Nuotraukas pateiksiu kai surinksim.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 4:00 pm 
Į viršų  
Sugrįžo turbinos karštoji dalis iš smėliavimo. To pakako kad sparnuotė tilptų laisvai. Taip pat išpjovė tarpines iš vario plokštės tarp kolektoriaus ir adapterio ir adapterio ir turbinos. Turbina surinkta ir užmontuota. Parsivariau busą namo.

Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 4:03 pm 
Į viršų  
Bandau remontuoti brezentą. Nusipirkau medžiagos, siūlų... Nusifotografavau visas siūles kad nepamirščiau kaip kas buvo. Tada išardžiau siūles ir išėmiau galinę dalį. Bandysiu pakeisti tik galą, nes visa kita kaip ir gerai išsilaikę.
Paveikslėlis

Bandžiau prisijaukinti siuvimo mašiną. Kokias geras dvi valandas vakare kankinausi kol sureguliavau, kad gautųsi gera siūlė, nes siūlas gerokai storesnis. Po to krapščiau pakaušį kaip atkartoti originalų medžiagos jungimą. Originaliai padaryta taip, kad abi pusės gerosios ir iš abiejų pusių jungimas atrodo lygiai taip pat. Nesigavo. Padariau labai panašiai, kas nežinos - nesupras :)
Paveikslėlis
Pirmosios, pačios sudėtingiausios kreivos siūlės.
Paveikslėlis

Pabaigiau siūti brezentą, montuosiu atgal.
Taip pat pasiuvau ir naują tinklelį nuo uodų. Per neapdairumą senąjį išskalbiau kartu su brezentu, o išėmus iš skalbyklės jame jau žiojėjo skylės.
Senasis:
Paveikslėlis
Ir naujasis. Pasirodo sekėsi geriau negu galvojau kad bus.
Paveikslėlis

Tinklelio dar liko, reiks kažką sugalvot ateity.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 4:03 pm 
Į viršų  
buvo proga pasibaigti oro filtra. Viskas savo vietose ir įvirtinta.
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 4:05 pm 
Į viršų  
Neapsisprendžiu ar sugadinau ar pagerinau brezento vaizdą. Kai išskalbiau, pastebėjau kad nublukęs. Tada šliūkštelėjau audinių dažų į skalbyklės būgną ir gavosi vos ne kamufliažas. Viena kas gerai, kad lopas gale nebeišsiskiria taip labai.
Paveikslėlis

Surinkau visą stogą. Pakeistas stoglangio mechanizmas, uždėta spyna. Taip pat brezentas jau savo vietoje.
Labai tiko posakis: "Surinkimo tvarka atvirkščia išardymui, tik keiksmažodžiai kitose vietose."

Pirma prisukamos juostelės viršuje priekyje ir gale
Paveikslėlis

Tada šonai. Apačioje irgi pradedama nuo priekio ir galo, tik stogas turi būti ne pilnai pakeltas. Kol viską surinkau tai ir sutemo.
Paveikslėlis

Na ir naujoji galinė dalis nelabai išsiskiria.
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Sek Sau 13, 2013 4:05 pm 
Į viršų  
Šventiniu laikotarpiu dviese su žmona šiek tiek pasivažinėjome po Europą. Nuo Londono nusigavome iki Monako, pakeliui aplankydami daugiau ar mažiau Prancūzijos, Belgijos, Liuksemburgo, Šveicarijos ir Italijos. Labiausiai mums patiko Šveicarija: Alpės, ežerai, gamtos grožis, švara - žodžiu super. Pasikėlėme keltuvu, pasivaikščiojom po Alpes. Su autobusėliu važiavome vaizdingais maršrutais kiek įmanoma vengdami didžiųjų magistralių ar tunelių. Tiesa Liuksemburgas nustebino kuro kainomis - gana stipriai pigesnis nei visų kitų lankytų šalių, brangiausias Italijoje. Monakas taip pat nustebino, nes tikėjausi kad bus sunkiau pasistatyti mašiną ir viskas bus brangiau, bet vėl gi restorane papietauti buvo pigiau nei Italijoje. Visumoje, Italija nelabai patiko dėl didelės taršos, didelių kainų, vairuotojų nekultūros ir daugybės kitų dalykų. Užtat ten žiauriai skanūs ledai. Naujųjų metų dieną nepaisant skaudančios gerklės suvalgiau tris porcijas. Labai nemaloniai pasitiko Prancūzija. Pirma naktį nakvojant autobusėlyje degalinėje, buvo įsilaužta per priekines dureles ir pavogta kuprinė su visa elektronika (taip pat ir mano nešiojamas kompiuteris ir viso gyvenimo foto), laimėj telefonai, dokumentai ir pinigai buvo atskirai. Apgadintos durelės, rankenėlė, spyna. Ne gana to grįžtant, pietų Prancūzijoje, vos vos pavažiavus iš Monako vėl tas pats. Vėl naktį, vėl miegant autobusėlyje pažadino užsideganti salono lempa. Šį kart nieko nepaėmė, nes nieko ir nebuvo palikta. Tačiau rankenėlė apgadinta dar labiau. Po to jau nebuvo įmanoma ramiai miegoti autobusėlije, tad sekančius 1400km iki namų nuvažiavom vienu prisėdimu. Tačiau gana brangiai, Prancūzijos magistraliniai keliai mokami, tad nuo Monako iki kelto Calais teko pakloti gerokai virš 100Eu vien tik už kelius. Kai palyginimui Šveicarijoje mokestis už kelius yra 40Fr t.y maždaug 33Eu metams.
Na ir pabaigai sausos statistikos kam įdomu. Keliavome 7 dienas. Nuvažiuota 3443km, sudeginta 292l dyzelino, vidutinės visos kelionės sąnaudos siekė 8,5l/100km. Kuras kainavo 425Eu. Keltų, mokamų kelių, tunelių ir t.t. kainas susivesiu kai atsinaujins kortelių balansas.

Maršrutas:
Paveikslėlis

Simplon pass:
Paveikslėlis

Riederalps:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kažkur Italijoj šalia Genojos
Paveikslėlis

Monte Carlo
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Šeš Kov 02, 2013 9:42 pm 
Į viršų  
Žiūriu seniai beatnaujinau temą. Ogi atsitiko vieną dieną taip:
Paveikslėlis
Mažiausiai jau tris kart taisytas, tad nemanau kad pavyks kažką jau iš jo padaryti. Buvo paieškomas sveikas...

Laikinai važinėjau taip. Čia iš serijos "there I fixed it" (Va sutaisiau) :)
Paveikslėlis

Nepavykus paieškoms užsakyta iš Vokietijos kalnas detalių. Nauja svirtis ir visi įmanomi remkomplektai.

Tada parėjo pirma porcija detalių. Originalios :) Geriau neklauskit kiek tai kainavo.
Paveikslėlis

O po to ir antra porcija naujų dalių. Galima jau kostruoti tą bėgių mechanizmą.
Paveikslėlis

Ir paskutinis, bene svarbiausias akcentas, užbaigiantis visą kolekciją:
Paveikslėlis

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Šeš Kov 02, 2013 9:44 pm 
Į viršų  
Kadangi chebrytė garaže užsiėmus, visi keltuvai užimti klientų mašinomis dvi savaites į priekį, o aš turiu laisvo laiko, tai pasiskolinau rampas ir meistravau ant kiemo.
Paveikslėlis
Ilgai netrukau. Vos per porą valandėlių išardžiau ir surinkau bėgių lazdos mechanizmą. Va kaip man sekėsi:
Pirmiausia nuimamas atsarginis ratas ir ratą vietoje laikantis gaubtas. Atsiranda labai geras priėjimas. Vos 10 varžtelių ir mechanizmas jau rant žemės.
Paveikslėlis
Išardomas bėgių lazdoje esantis stūmoklis ir kadangi šių dalių nėra remkomplekte, viskas išvaloma. Į nuotrauką nepapuolė dar viena spyruoklė, kurią maniau pakeisiu, bet pasirodė kad teks naudoti senąją
Paveikslėlis
Na ir kaip atrodo surinkta. Apsauginių gumų ant senojo buvo likę tik skuteliai.
Paveikslėlis
Kadangi viskas nauja, tai išvaliau, prašveičiau ir greitai padažiau visą mechnizmo dėžę.
Paveikslėlis
Štai detalės kurias reikės surinkti į krūvą viską gausiai sutepant. Senasis "obuolys" turėjo labai daug laisvumo.
Paveikslėlis
Ir štai viskas paruošta dėti atgal. Surinkimo procesas atvirkščias išrinkimo. Salone taip pat surenkamos gumos, užsukamas bumbulas ir valio.
Paveikslėlis
Nors ne viskas dar pabaigta, nes laukia tolimesni remontai iki pat greičių dėžės, tačiau skirtumas akivaizdus. Jungiasi bėgiai kaip priklauso, lengvai ir tiksliai lyg bet kurios kitos mašinos. Lazdos eiga ryškiai sumažėjo. Seniau krumpliais kartais perjundavau stotį ant radijos, o dabar iki radijos kokie geri 15cm įjungus antrą bėgį.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 75 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007