Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Sek Vas 18, 2018 9:17 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Šeš Geg 21, 2011 11:43 am 
Į viršų  
Paskaičiuota dujų sanauda :D Mieste išvažinėtas pilnas balionas, mišriu rėžimu, labai netaupant gavos 14,42l/100km ;([]

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Šeš Geg 21, 2011 7:08 pm 
Į viršų  
Šiandien pasiryžau vėl vakuumą pasižiūrėti. Taigis, prieš metus buvo pastebėta, kad nulužęs vienas vakuumo vamzdelis, taigi dabar atradau tokį daiktą, tad pakeistas sveiku:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Tik įdomu, šalia esanti anga liko užglušinta metaliniu vamzdeliu, taip turi būti ar nelabai?

Paveikslėlis

Taip pat prieš metus iš Kostės gavau gofrą nuo penkiacilindrės, kadangi reikėjo šiek tiek perdarymų, tai vis neprisiruošiau padaryti :D

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Bet deja, reikalas su apsukų svyravimu nepasikeitė, plius surinkus viską atgal, nebedirba ant benzo, neina užkurti net, nors jokių pakeitimų ir nedariau :-?

Plius žiūrėjau, kad tie visi vakuumai ir alsuokliai ne taip sujungti kaip pagal schemas rodo, bet kadangi dujos pajungtos, tai net nežinau kaip visa sistema turėtų būti teisingai sujungta (happy)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Sek Geg 22, 2011 12:34 pm 
Į viršų  
Netikras alermas :mrgreen: Vis dėlto penkiacilindrės gofros ta vieta kur maunasi ant krabo, yra per didelė ir su chamutu neina tiek sandariai sutemti, dėl to ir nedirbo po to ant benzo, kol kas atgal vėl uždėjau savo senają gofrą :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Sek Geg 22, 2011 2:27 pm 
Į viršų  
Tai va, gal kas nors tiksliai žino kaip turėtų būti teisingai sujungta vakuumo sistema? Nes niekur nerandu, kad būtų pilnai parodyta, dar plius duja..
Šiuo metu pas mane viskas sujungta taip (sorry, ant greitųjų pats papaišiau :mrgreen: ):

Paveikslėlis

Didesnis paveikslėlis:

http://images57.fotki.com/v80/fileaBgo/95352/8/1491458/7485951/Vakuumositema.jpg

Radau dar dvi schemas vakuumų, bet pagal mane jos skiriasi ir yra nepilnos, o pas mane dar treciaip pajungta, tad (happy)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Pir Geg 23, 2011 8:31 pm 
Į viršų  
Okey, šiandien vėl grįžau prie gofros. Taigi užsandarinimui panaudojau sandarinimo juostą, kaip ir buvo sakęs Kostia:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Iškart užkūrus ant benzino, išsivaikščiojus orui, dirba ne super gražiai, bet pakankamai normaliai, bet va perjungus ant dujų, tai visai ne kas:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x7X1y3uqgKY[/youtube]

Bet kai pašyla iki darbinės temparatūros, tada viskas lyg ir ok. Tai įtarčiau LEV arba elektrinę jo dalį, neteisingai pajungtą vakuumą.

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ket Geg 26, 2011 10:18 pm 
Į viršų  
Kadangi dar turėjau įtarimą, kad vis dėl to gali būti kaltas laisvos eigos vožtuvas, nusprendžiau uždėti kita:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Bet pasirodo, kad lyg ir maniškis tvarkoje, nebarška kaip aš galvojau, kaitinimo spyralė veikia abiejų vožtuvų, taip pat ir į fyškę ateina srovė, gal čiut mažesnė anga orui šaltoje būsenoje.

Nuėmus sklendę, pavyko apžiūrėti kai kuriuos vamzdelius, prie kurių nėjo prieiti anksčiau, ir radau pora nedidelių įtrūkimų ant vamzdelio einančio iš galvutės į trišakį ir ant vamzdelio iš kolektoriaus, kuris taip pat eina į trišakį:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sklendė prieš metus valyta tad atrodė dar visai gražiai:

Paveikslėlis

Bet vis vien išvalyta iš naujo ir ant hermetikos pastatytas maišytuvas, užsandarinti ir pakeisti įtrūkę vamzdeliai, visur kur ėjo sudėti chamutai, viskas surinkta:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Bet deja, reikalai kaip ir nepagerėjo... Kol šalta ant dujų negražiai dirba, po gazo paspaudimo šokinėja apsukos, bet pašilus virš 70laipsnių, dirba gerai, tolygiai, nieks nešokinėja. Jei būtų kaltas vakuumas, tai neturėtų išlikti simptomai varikliui esant ir šiltam? Jau atsibodo žaist, nieks nesikeičia po vienų ar kitų perdarymų, jaučiu kad sliekai slypi kažkur anapus :D

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ant Geg 31, 2011 10:26 pm 
Į viršų  
Šiaip keliatas foto iš savaitgali:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 16, 2011 5:22 pm 
Į viršų  
Kolegos jau tikriausiai pakeliui į meetingą, o aš truputi atsinaujinu.

Kaip minėjęs esu, sekantys darbai turėjo būti traverso lupimas lauk, visų sailentblokų kietimas, karterio tarpinės keitimas, pagrindinio veleno užpakalinio riebokšlio keitimas, sankabos keitimas ir kitos dėžės uždėjimas.

Dėl laiko stokos gan ilgai užtrukau, darbai daromi pirmą kartą (beveik pirmą), + abi kairės rankos, tai gan gerokai prasip**** :mrgreen:

Aišku iš pradžių kažką sulaužiau :D nulūžo lažkoks vandens pompos varžtas, net nelabai žuinau kokia jo paskirtis:

Paveikslėlis

Prieš nuimant traverso teko pagalvot kaip pasiremti mašiną ir variklį, kadangi variklis kabo prieky ant traverso. Pavyko pasiskolinti pora ožiukų, po varikliu lentą ir domkratais prisilaikiau variklį:'

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dėžės galą parėmiau paspraudęs medinę kaladėlę:

Paveikslėlis

Tas traversas nėra jau toks lengvas vienam nusiimti ir užsidėti :mrgreen:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sailentblokai šiaip iš pažiūros dar lyg neblogai atrodė, bet jau kai kur buvo pradėję atsisluoksniuoti:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Apsiprekinta:

Paveikslėlis

Šakių sailentblokai:

Paveikslėlis

Traverso priekiniai sailentblokai:

Paveikslėlis

Traverso galiniai sailentblokai:

Paveikslėlis

Viktor reinz riebokšlis:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Viktor reinz tarpinių hermetikas:

Paveikslėlis

Imamas karteris:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Į ką jums tai panašu? :mrgreen:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Senoji karterio tarpinė jau buvo medinė, užtrukau kol nuskutau ją:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Tuo pačiu ir išplautas karteris:

Paveikslėlis

Dedama nauja Vitor reinz tapinė:

Paveikslėlis

Nuploviau šiaip ne taip traversą, buvo visas apaušęs tepalo ir purvo mišiniu. Šiaip visai geros būklės, neperpuvęs dar:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kraštinės stabilizatoriaus gumos buvo įtrūkusios, tai nupirkau kitas, vidurinių nejudinau, nes mačiau vienas varžtas užvirintas buvo:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Žadėjau traversui ir šakėm nieko nedaryt, bet draugas užlipo ant sąžinės, tai apdažiau traversą, šakęs ir karterį:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Toliau judėjimas link dėžės nuėmimo:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vis dėlto reikia nusiimti kelnes, nes dėžė pasispraudžia ant dusliko ir gali ten pi**** iki negaliu:

Paveikslėlis

Taip pat patartina vairo traukes atsikabyti ir kilstelėti aukščiau. Pro jas gal ir eina prasprausti, bet uždedant tai žiauriai trukdo, dėžės kraštas įsiremia į jas ir tikrai nepadeda.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

[img]http://images55.fotki.com/v268/photos/8/1491458/7485951/IMGP6834-vi.jpg[img]

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Smagratis šiek tiek pasidėvėjęs:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Senasis salnikas:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Buvau pasiruošęs dėti Victor Reizo salniką, bet sugadinau, vienoj vietoj kraščiukas pasiliko pasipraudęs:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paskui dėjau RPH ar kažkokios panašios firmos salniką, tai vėl užsirietė ir pasispraudė visas kraštas.

Tada nupirkau Erlingo salniką, nusiėmiau ta flanšą kuriame stovi salnikas, po šios procedūros jau gavos kažkas panašaus:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nuplautos skardos:

Paveikslėlis

Nupirkta naują kolektoriaus ir kelnių tarpinė ir varinės kelnių veržlės (tikiuosi nebus čia klaida):

Paveikslėlis

Senoji tarpinė:

Paveikslėlis

Išmetimo sistemos tarpinių hermetikas, tik nafik pakaitus labai dūmai iš jo virto ir smirdėjo:

Paveikslėlis

Taip pat smagračio varžtam spec klijai:

Paveikslėlis

Bėgių perjungimo sitemos dalys nušveistos ir suteptos:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Salnikų kolekcija :mrgreen:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Smagratį buvau pasižymėjęs, kad nepamest balanso kitaip uždėjus, bet ištikrųjų vienos vietoj tarp varžtų yra mažesnis tarpas, tad kitaip smagračio neuždėsi nei jis buvo prieš tai:

Paveikslėlis

Sankabai centruoti buvau pasidaręs iš galvučių tokį įrankį:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Bet nafik, tris dienas bandėm uždėti, nieko nesigavo, paskui iš akies atsileidęs pastačiau ir įlindo :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Viskas surinkta, užpilti Castrol tepalai, pakeistas tepalo filtras ir oro filtras:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ir šiandien jau savo eiga išriedėjo iš garažo:

Paveikslėlis

Pavaros jungias lengvai ir sklandžiai, sankaba smagesnė, dar manau turėtų prasidirbti, o tas ūžesys deja nedingo, matyt ne dėžėje slypi jis (clap) Pažiūrėsim kaip kuro sąnaudos pasikeis ar nepasikeis.

Ant dujų padirbo kokias 5min, paskui tik sunkyn sunkyn ir užgeso, ir nedirba dabar. Įdomu kas pasidarė, nuo oro filtro pakeitimo negalėjo manau? Gal reiks pareguliuot :|

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Tre Lie 27, 2011 9:02 pm 
Į viršų  
Judam prie vandens pompos keitimo:

Paveikslėlis

Dar šiek tiek norėjau prasiplauti aušinimo sistemą, nupirkau kažkokio ploviklio:

Paveikslėlis

Nežinau kiek ten vandens litrų supyliau, bet vanduo vis vien tamsiai rudos spalvos bėgo:

Paveikslėlis

Nuimant generatorių, pakliuvo ilgas varžtas kurio nepavyko atsukti, ir galvutės skylė pasidarė apvali:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Teko nuimti radiatorių ir kalti didesnę žvaigždutę:

Paveikslėlis

senasis generatoriaus dirželis:

Paveikslėlis

Senasis termostatas:

Paveikslėlis

Ir senoji pompa:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ir savo vietoje:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Užpilta naujo antifryzo ir nuorinta:

Paveikslėlis

Pompos škyvas netolygiai sukasi, ar gali būti kaltas pats škyvas? :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Šeš Sau 07, 2012 11:12 pm 
Į viršų  
Žiauriai seniai atnaujinau savo temą, nes iš tikrųjų nieko nevyksta naujo :) Nuo vasaros nieko nenuveikiau, o ir laiko dabar visai nėra. Automobilis eksploatuojamas kiekvieną dieną, šiandien ištaikiau akimirką pasitikrinti visų skysčių lygį ir truputi apmazgoti šonus, nes jau baisu po tokių orų.

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007