Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ant Bir 19, 2018 4:09 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobiliai ir projektai

Forumo taisyklės


Tema skirta TIK OLD SCHOOL automobiliams ir jų projektams.
Aptarinėti temose draudžiama.
Temų aptarimas: "Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas   [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Sek Lap 14, 2010 3:43 pm 
Į viršų  
Mazas update. Mini pasiruosimas ziemai.

Kadangi valcuojant arkas, nubyrejo nemazai spakliaus ir apyplikis parudijes metalas, tad baiminantis, kad per ziema visai nesuputu iki tragisko lygio, bandyta padengti vasku. Pries tai pazeistos vietos nuvalytos, automobilis ilgokai stovejo garaze, kad isdziutu visa dregme.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Naudojau vokiska permatoma vaska:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Padanga buvusi su guzu pakeista nauja padanga, visi ratai perbalansuoti. Taip pat zieminiai ratukai truputi atsveisti nuo preitu sezonu baisumu. Ant stendo patikrintos dujos. Padarytas ratu suvedimas.

Paveikslėlis

Ir ka cia viskas kainavo:

Ratu suvedimas - 40Lt
Duju "reguliavimas" - 20Lt
Padanga 70Lt + permontavimas ir balansavimas - 40Lt
Ratu valiklis - 14Lt
Apsauginis vaskas - 20Lt
Zieminis vokiskas langu ploviklis 10Lt.

Viso: 214Lt :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Pir Gru 13, 2010 1:03 am 
Į viršų  
Prasidėjo žiemos džiaugsmai ir kartu vargai :)

Atsirado vibracija priekyje. Prasisukant priekiniams ratams posūkyje ar šiaip kartais snieguose toks momentinis lyg drebėjimas ir vibracija į vairą. Vibracija į vairą atsiranda važiuojant 90-100km/h ir daugiau, bet pavažiavus didesnį atstumą ta vibracija sumažėjo. Tai tokių aiškių ir pastovių simptomų lyg ir nėra, kad reiktų verstis per galvą. Savaitgalį palindau po mašiną, patampiau vairo traukes, tai nei kliba, nei garsus leidžia. Vairo traukių antgalių, šarnyrų gumos irgi sveikos, kaip naujos beveik:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pakėlus ant domkrato vieną ir kitą pusę, nepastebėtas joks pakabos elementų didesnis laisvumas, ratai taip pat nekliba, nesikerta, tad nepanašu ir į guolius.

Antra sezoną, važiuojant nelygiu paviršium žiemą girdimas bildesys iš dešinės pusės pr. rato (vasarą cypimas). Panašu į amortizatoriaus defektą, dabar matosi išlindusi pertrūkusi kažkokia guma ir lyg tepalu apibėgęs amortizatorius:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Taip pat iškilo klausimas, ar turi būti toks tarpas tarp lėkštutės ir stakano? :

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Buvo iškilęs klausimas, koks yra pavarų dėžės gamyklinis kodas, jei kam svarbu, jis yra 2 P 11076 ir jį galima rasti ant greičių dėžės virsšaus, netoli kur jungiasi prie variklio, žiūrint iš viršaus:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Aišku jis būna apaugęs purvais ir nešvarumais, tad reikia gerai pasidarbuoti kokiu skuduru ir valikliu/benzinu.

Šiek tiek norėčiau grįžti prie temos:

http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=20&t=3160

Pridusimas ant benzino. Mažų sūkių diapazone, arba kai numynus gazą, ant benzo truputi pridusta. Pakėlus apsukas dirba normaliai, važiuoja netrūkčioja. Galvojau gal čia dėl rusiško 92 markės benzino, bet dabar į tuščią baką įpylus 95 lietuviško (nes iš 4 mūsų miete esančių degalinių, nei vienoje nėra 98 markės benzino :D ), nieko nepasikeitė. Čia gal sutapimas, bet šį nesklandumą pastebėjau pakeitus kuro filtrą.

Tai va, atsirado mieste 98 markės benzino, bet užtat panaikino E85 :x Kaune teko ne vieną degalinę aplankyt, kol gavau E85. 10ltr A95 maišiau su 10ltr E85 + pora litrų likusio A95 bake. Tai darbas ant benzo nepagerėjo, o gal net dar pablogėjo :|

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A5xUPdKiHPY[/youtube]

Video galima matyt kaip paspaudus gazą variklis pradžioj suburbuliuoja/pridūsta kol pradeda normaliai rinkti apsukas, tas pridusimas labiau jaučiasi važiuojant. Ant dujų perjungus viskas čiki.

Aukštos apsukos. Būna pavažinėjus, įjungus į laisvą apsukos gerokai virš 1000 aps/min, kartais net netoli iki 2000aps/min. Pradžiai užkūrus jos net ir žemesnes būna nei turėtų būti kol prasidirba ir biški pašyla. Paskui biški pavažiavus arba jau net užšilus varikliui jos sukyla. Sukyla ir ant benzo ir ant dujų. Bet būna ant rytojaus vėl lyg gerai, kitą dieną vėl aukštos.

donciuz rašė:
Pasitiklink ar nėra nesandarumo kažkur, nes pagal simptomus tai tikrai pro kažkur orą siurbia. Gal "gofra" vėl įplyšo? O gal kai ardei kokio vakuumo vamzdelio neuždėjai į vietą? Plius jei pridūsta pagazavus tai degimas gali būt blogas. Bet pirma pašalink nesandarumus.


kostia rašė:
Kiek pamenu, degimas nebuvo sukinėtas nuo tada, kai Erikas jį sutvarkė> :) Tai ši problema atkrenta.
Orą gali siurbt tikrai,keisk gofrą tinginy, juk turi gerą :D


Degimas prieš metus reguliuotas, tad turėtų būti ok. Kad vakuuminių kaip ir neardyti ir tikrintas jų sandarumas, viskas savo vietose. O gofra tai ir galėčiau lažintis, kad neleidžia oro niekur :D bet ją uždėsiu, kadangi reikia kai kurių perdarymų ir nepalankios kol kas oro sąlygos, tad palauks šiltesnių orų.

Per šalčius nukentėjo mano lipalas ant galinio lango, tad teko pašalinti:

Paveikslėlis

Taip pat neatlaikė durų rankenėlė :D (ji palauks šiltesnių orų taip pat. Kaina - 6Lt):

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kadangi po kapotu neaudringas akumuliatorius, tad laukiant šalčių įsigytas pakrovėjas (120Lt):

Paveikslėlis

Ir keletas foto šiaip žiemą:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Jei kas kokių minčių, prašom pasireikšti aptarimų temoje:

http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=47&t=3193&start=330

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Sek Gru 19, 2010 12:28 pm 
Į viršų  
Nu truputis statistikos :D

Nuo pirkimo dienos 2009.04.28, užpylus kuro degalinėje, kiekvienas čekutis buvo kaupiamas, ir čia per pusantrų metų jų gerokai prisikaupė, tad nusprendžiau pasiskaičiuot kiek litų išmesta į orą :)

Štai sekančioje lentelėje matyt bendras užpiltų dujų kiekis, suma ir t.t.:

Paveikslėlis

Čia benzino statistika, bet kadangi garažuose neišmuša kvito, tai..:

Paveikslėlis

Čia vidutinės reikšmės:

Paveikslėlis

Toliau bus pateikta statistika pagal degalines, kuriose kiek kiek kartų, kiek ir už kiek pilta:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Aptarimas

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Sek Gru 26, 2010 3:38 pm 
Į viršų  
Šiandien vėl apturėta nuostabi žiemiška diena pusnyse su smirdančia sankaba ir kitais nuotykiais (clap) Buvo galima šokt džiaugsmo šokius kai audelė nepavedė net apgailėtinoje situacijoje []-i8[] Puiki diena su daug emocijų ir ekstremalių situacijų (DYRBK) :grin:

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 6:17 pm 
Į viršų  
Paveikslėlis

Iš pirmo karto, smagu :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ant Bal 19, 2011 7:14 pm 
Į viršų  
Na ką gi, reiktų atsinaujinti biški :)

Kaip žinia, žiemą ne iki galo atlaikė priekiniai amortikai ir turėjom trumpalaikį dropa:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kxuBqcMG7Xg[/youtube]

Taip pat TA į pabaigą, tai buvo pradėta ruoštis pavasario darbams:

Spyruoklių suspaudėjai, Senukai, made in China - 21Lt. Kol kas atlaikė, tad manau pasiteisino:

Paveikslėlis

Nuspręsta pakeisti visus 4 amortikus. KAYABA EXCEL-G, priekiniai po 115, galiniai po 125, už pagalbą įsigyjant amortizatorius didelis dėkui Bratkai:

Paveikslėlis

Tiesa, norėjau pats prikišti nagus, tad į pagalbą teko įsigyti hidraulinį donkratėlį ~75 Lt, Force įrankių komplektą ~170LT ir Force kilpinių raktų komplektėlį ~ 95Lt.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pirmą kart daromi tokie darbai, tad kad ko neužmiršti:

Paveikslėlis

Iškart darbai kliuvo už granatos veržlės, niekaip nesekės atsukt, teko servise su pneumo įrankiais pasidarbuot:

Paveikslėlis

Šiaip visiem varžtam atsukt vietoj WD40 naudojau Brunox Turbo Spray, asmeniškai paliko neblogą įspūdį, reiks užsipirkti dar:

Paveikslėlis

Kaip matom stabdžių diskas bei kaladėlės gan netolygiai sudilusios:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kad stabdžių cilindras nekabotų ant stabdžių vamzdelių, buvo pakabintas ant vielos:

Paveikslėlis

Granata:

Paveikslėlis

Po ilgos kovos ištraukta stupica:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Keičiamas šarnyras Optimal ~30Lt:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Iš tepalo ištraukti senieji amortizatoriai buvo panašūs į gamyklinius:

Paveikslėlis

Štai kas liko iš originalių apsauginių gumų ir taip pat nupirkta neaiškios firmos naujos apsaugos ~14Lt:

Paveikslėlis

Kadangi jau viskas išlupta, ir stebulė turėjo laisvumo, tad buvo keičiamas ir guolis, taip pat Optimal ~50Lt:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jqiu_5jb3t4[/youtube]

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atraminė guolį laiko įdomios formos veržlė, tad teko su bulkarke patobulinti galvutę:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vairo traukę išiminėjau vamzdžiu vairo traukę spausdamas į viršų ir su plaktuku daužydamas į stupicos vietą kur įsistato traukė, ganėtinai lengvai išsidaužė. Vairo traukė taip pat keičiama į Ruvilės firmos ~35LT:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prieš išsukant seną traukę neprošal pasižiūrėt ties kuria vieta ji stovėjo, kad naująją būtų galimą pastatyti į tą pačią vietą, nors gal didelės esmės nėra, nes kadangi viskas buvo ardomą, tad reikės vis vien daryti suvedimą:

Paveikslėlis

Senasis atraminis guolis kairėje ir naujasis Swag guolis ~35LT dešinėje:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Senasis atraminis:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8MOqzsuG9zk[/youtube]

Senasis amortizatorius vs naujasis:

Paveikslėlis

Stupica, apsauginė lėkštutė buvo apšveistos, padengtos Brunox gruntu ir nudažyta su antikoroziniais dažais:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Priekinės spyruoklės buvo pažymėtos orandžiniu ir baltu tašku, neaišku ką tai reiškia:

Paveikslėlis

Plastikines/gumines dalis supruškiau silikonu, tikintis kad kažką jis apsaugos ar prailgins tų dalių gyvavimo laikotarpį:

Paveikslėlis

Surinkinėjam atgal:

Paveikslėlis

Stuff esantis prie naujųjų amortų, pagaliau kapsulės veržlę sugalvojo padaryti neapvalią:

Paveikslėlis

Rasta sutrūkinėjusi granatos guma, tad būtų negerai nepakeisti jos:

Paveikslėlis

Nupirkta kažkokia vokiška guma 14Lt:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prie gumos rastas stuffas:

Paveikslėlis

Pagal rastą schemą:

Paveikslėlis

Taip ir surinkau:

Paveikslėlis

Bet aš tai nei vienoje nei kitoje pusėje neradau to auksinio fiksavimo žiedo, tad pasimečiau ir nedėjau jo visai, nes pvz prie Swago gumos jo net ir nebuvo.

Nepagailėta šviežio tepalo į vidų:

Paveikslėlis

Įdomiausia tai, kad pakutėse prie gumų esantys chamutai visi buvo per maži, tad teko dasipirkti naujų didesnių chamutų po 3LT:

Paveikslėlis

Dedamos seniai nupirktos priekinės kaladės:

Paveikslėlis

Ir ruošiami stabdžiai surinkimui. Reikėjo suspausti priekinių suportų cilindrus, tad teko nusipirkti spaustuvėlius, aišku prieš spaudžiant nepamiršti atsukti stabdžių skysčio rezervuaro kamštį:

Paveikslėlis

Kreipiančiosios gan neblogai atrodo:

Paveikslėlis

Vietos kur statosi kaladėlės kiek eina apšveistos nuo rudžių. Gaila nepavyko rasti silikono pastos ir vario tepalo stbdžių dalim sutepti:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EsXGDlF6nyk[/youtube]

Ir pagaliau viskas savo vietose:

Paveikslėlis

Lekiam žiūrėt kas dedasi kitoje pusėje:

Gumos kas sau, apsaugų nerasta, tepalas liejasi laisvai:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dešinės pusės kaladės išvis kai naujos:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Taip pat keičiamas Optimal guolis ~50Lt, Swag granatos guma 20LT, Ruvilės vairo antgalis 30LT ir Šarnyras 35LT:

Paveikslėlis

Renkam viską atgal, prieš tai apvalę ir sutepę ką galima:

Paveikslėlis

Po test draivo pasistebėjo šiokia tokia staigmena:

Paveikslėlis

Teko vėl ardyt.. Nenorint su plaktuku bemosuojant sugadyti naujas dalis, įsigytas nuėmėjas, kurs pasitarnavo gražiai išimti vairo traukią:

Paveikslėlis

Suplyšusi guma pakeistą į Swag gumą 20 + 3 Lt:

Paveikslėlis

Buvo atsiradęs keistas džiaržgesys bevažiuojant, pasirodo stabdžių apsauga lietėsė į stabdžių diską.

Antrą pusę išrinkau ir surinkau gal dešimt kart greičiau nei pirmąją :mrgreen: Visi darbai daryti pirmą kartą, tad atėmė daug laiko, daug klaidų padaryta ir pan, dirbta vakare po darbo, kartai iki vėlyvos nakties, bet buvo labai įdomu ir smagu (nod) Ir ačiū visiem už pagalbą ir konsultacijas, kur strigau lygiose vietose :mrgreen:

Ką gi, aptvarkius priekinę važiuoklę, buvo galimą užsiimti ir kitom makliorkėm prieš TA.

Buvo nemažai strioko kai po dujų kvapo atrastą pertrūkusi dujų vamzdelio veržlė:

Paveikslėlis

Pasirodo naujų jau seniai niekur nėrą, o šrote tai pat nepavyko rasti tinkamo dydžio, bet kaip teleloto pasisekė, servise atrado dar vieną užsilikusią tokią veržlią :) Ateity teks mastyti apie olandiškos dujų įrangos keitimą į itališką.

Taip pat kadangi per TA žiūri, kad dačikas esantis ant baliono rodytų dujų baliono užpildymą daugiau nei 50%, tad teko į pagalba pasikviesti moment klijus:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Nebuvo laiko ieškoti naujo duslintuvo ar šito lopyti, tad teko vieną kitą skylutę užtaisyti su duslintuvų hermetiku 10Lt :

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Aišku ją pro tokią skylę greitai išspjovė :D :

Paveikslėlis

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1pFpEw_iwTw[/youtube]

Reikėjo kokio tai tinklelio ar ko, bet neturėjau, tai ėmiau ką turėjau po ranka:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Buvo pakeistą galinių durelių rankenėlė, kuri buvo žiemą nulūžusi. Viskas išvalyta, sutepta ir surinkta atgal:

Paveikslėlis

Per TA nepažymėjo jokių trūkumų, viskas normos ribose :)

Paveikslėlis

Ir aišku nieko nelaukiant keičiama ir galiniai amortikai. Labiausiai kliuvo tai amortiką laikanti viršutinė veržlė. Kurią sukant sukasi ir amortiko štokas, o ta vietą už kurios reiktų prisilaikyti greitai pasidaro apvali. Tai teko pasinaudoti bulkarkės ir kalto pagalba:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prie galinių amortikų buvo apatinė lėkštutė ir dvi veržlės, tik nežinau kam jos dvi:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Galinės spyruoklės pažymėtos dviem mėlynais taškais:

Paveikslėlis

Gale stovėjo Boge amortizatoriai:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pirmasis darbų etapas kaip ir baigės. Dabar planuojami kiti darbai, renkama info, detalės ir laukiama palankios progos jiems pradėt :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Tre Bal 20, 2011 7:51 pm 
Į viršų  
Taisom fieles ir apverčiam lėkštutes kaip ir turi būti :)

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ant Bal 26, 2011 7:59 pm 
Į viršų  
Paveikslėlis

Šitie nelabai (shake) :

Paveikslėlis

Ruošiam vasarinį apavą:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Po pakabos remonto buvo smarkiai pabėgęs suvedimas:

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ket Bal 28, 2011 8:36 pm 
Į viršų  
Vieną žiemos šeštadienį buvo suorganizuota išvyka į Panevėžį (didelis dėkui Justui už kelionę):

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Parsivežtas manau pilnas komplektas, dėžė su pusašiais, variklis su įsiurbimu, pravodkė, vakumai berods, krabas, generatorius, stateris ir pan:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Dėkui kieszai už dalis, tikėkimės daugelis jų bus tokios geros kaip sakei :mrgreen: Paskui tik pamačiau iš ko jos ištrauktos:

Paveikslėlis

Nuostabi spalva, ir registracijos vieta jos yra Jurbarkas, nors dalis jos grįžo čia :mrgreen:

Gaila skydelį su borto kompu anksčiau paėmė whydoes4x4 :)

Ant šios GTE dar stovėjo dar tada ėjusi 3 M pavarų dėžė, kurios 4 ir 5 pavara yra ilgesnės už maniškės 2 P, o tai turėtų būti ekonomiškesnė šiek tiek. Beto iš maniškės sklinda kažkoks užesys. Nupirktas sankabos komplektas Sachs:

Paveikslėlis

Tad bus bandoma dėti nauja sankaba ir parsivežta dėžė.

Palindus po mašina, pastebėjau tepaliuko pabėgusio ties ta vieta kur jungias dėžė su varikliu:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Tai ko gero galinis salnikas panašu ane? :)

Taip pat ir aplink priekinį salniką ir karterį apsišikioje:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Taigi, ant parsivežtinės dėžės vienas pusašis laikėsi ant vieno varžto, kuris jau turėjo apvalią skylę :x Tik bulgarkės pagalba pavyko sutvarkyti šitą reikalą:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atšilus orams buvo galima iš arčiau apžiūrėti parsivežta dėžę:

Paveikslėlis

Kitos pusės pusašio varžtai sėkmingai užakę, tad buvo pravalomos varžtų galvutės:

Paveikslėlis

Nors tu ką trūko poros papildomų rankų atsukant pusašį, nes reik prisalaikyt, kad nesisuktų aplink ir kad raktas neklyptų, varžto galvutei reikia 12-akampės žvaigždutės (8M):

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Tokią sistema naudojant gan lengvai viskas atsisuko :)

Dėžės varpas apibėgęs tepalu, mat buvo stovėjus apversta, tai lyg išbėgo tepalas pro viršutinę skylę, nes neatrodo, kad būtų išbėgę pro jos priekinį salniką:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Galinė dėžės dalis tokia neaiški, ar tepaluota ar šiaip purvais tik apaugus:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kam reikalingi šitie du kontaktai dėžės gale? Pas maniške jie irgi nepajungti, atbulinės eigos šviesos pajungtus ant viršuje esančių tokių dviejų kontaktų:

Paveikslėlis

Tepalas į dėžę pilasi pro šitą angą dėžės viršuje?

Paveikslėlis

Ir kam reikalingas dėžės šone esantis guminis kamštis?

Paveikslėlis

Nusuktas greičio trosas ir skylutė užkišta su vinuku, kad valant nepribirtų šiukšlių:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Čia irgi neaiškios kilmės varžtas ar kamštis esantis dėžės viršuje, arčiau galo:

Paveikslėlis

Dar vienas neaiškus varžtas dėžės šone berods:

Paveikslėlis

Čia dėžės apačioje esantis varžtas. Pro jį išsileidžia tepalas ane? Pamiršau pasimatuoti skersmenį, gal kas žino? Tikriausiai vėl jam atsukti teks pirkti įrankį:

Paveikslėlis

Ką dar reiktų atsilikti, prieš dėžę kišant į mašiną neskaitant, kad reik apsivalyt ir pakeisti tepalą? Reik supilt 2,01 ltr 80W90 transmisinės alyvos?

Būtų puiku, jei kas nors galėtų atsakyti ar patikslinti klausimus, išdėstytus aukščiau aptarimų temoje:

http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=47&t=3193&start=360

Paveikslėlis

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Ant Geg 03, 2011 11:00 pm 
Į viršų  
Taigi. Po nedidelį žingsnelį tęsiam dėžės ruošimą. Kadangi buvo matyt apsitepalavęs dėžės galas, ko priežastis tikriausiai yra galinis bėgių perjungimo veleno salnikas, OEM nr: 085301227, matmenys - 15x24x7

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Galvojau bus bėdų atsakant varžtą, kuris laiko detalę nežinau kaip vadinas, bet atsisuko labai lengvai:

Paveikslėlis

Buvo daug sunkiau nuimti tą detalę, kurią turėjo laikyti anksčiau minėtas varžtas, buvo gerokai užpuvus:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Pats bėgių perjungimo velenas pavargęs jau, pakorėjęs ir šiaip jau gyvenimo matęs, tad kaži ar padės to salniko keitimas:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Šiaip apie šio salniko keitimo neradau jokios info niekur, bet pavyko šiek tiek info rasti čia, tad dalinuosi nuoroda:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-Shift_Bushings/E36-Shift_Bushings.htm

Bet bandant išimti senąjį sąlniką, teko susidurti su gan nemalone staigmena, salniko viduje pasirodo yra paltus metalinis žiedelis, tad teko ilgai pavargt kol jį iškrapščiau lauk:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Parduotuvėje mano nustebimui pavyko iškart gauti naują salnikėlį, ko nelabai tikėjau, kaštavo 10Lt:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atgal įpresuoti naująjį salniką pasinaudojau ilgesnę galvutę, kurios skersmuo buvo toks pat kaip salniko:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Labai tikiuosi, kad bent jau labiau nebėgs tepalas pro šią vietą :)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas   [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007