Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ant Sau 16, 2018 7:14 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » SKELBIMŲ SKILTIS » Paslaugos

Forumo taisyklės


Forume talpinti temas susijusias su paslaugomis

Temos rakinamos



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Lap 11, 2015 4:05 pm
Pranešimai: 6

Standartinė Parašytas: Tre Lap 18, 2015 8:41 pm 
Į viršų  
Sveiki.
Truputį esu susipažinęs jau su dyzelkiukiniais atmosferiniais ir turbininiais siurbliais, turiu šaltinius pigesniems remontiniams komplektams, bet pagal pageidavimą galiu dėti ir originalius Bosch. Rinkdamas keičiu visas siurblio gumines sandarinimo dalis ir beveik visas metalines (žalvaris, bronza, aliuminis). Be viso to, keičiu ir siurblio ašies riebokšlį, gazo svirtelės įvorę, kurių nėra originaliam Bosch komplekte, bei turbinos kuro didinimo ašytės manžetuką (kurį ne kiekvieni randa ir ne kiekvieni moka pakeist :) ).
Sureguliuoju pagal pageidavimus iš klausos arba pagal tachometrą (jei yra) laisvas apsukas, sutvarkau rankinius mechaninius (dažniausiai pas vokietukus) bei termostatinius (dažniausiai pas prancūzus) šalto variklių apsukų sukelėjus. Jei praeiti meistrai, lindę prie siurblio, praknisę avarinio gesinimo funkciją, taip pat ją sutvarkau. Termostatinio (jei dar yra dalių, daugumai nebe) ar rankinio įpurškimo kampo šaltam varikliui ankstinimo atstatymas.
Degimo kampo idealiai pastatyti neturiu įrankio, o ir seną sudilusį siurblį statant - patys žinot, kad indikatorius ne visai teisybę rodo. Galiu pareguliuoti pagal užsivedimą, dūmo kiekius ir panašiai.
Turbinos ir kuro didinimo kiekį reguliuojam iš akies (t.y. pagal tiek, kiek paskui mašiną akis mato dūmų arba kiek eurų mato kuro pirkimo kvito sumoje :) ) arba pagal TA rezultatus, jei netenkina reikalavimų arba per daug tenkina.
Prie bendro kuro kiekio nemėgstu lįst ir dažniausiai palieku gamyklinį nustatymą. Bet pasukinėt ir uždidint bendrą dūmo kiekį ir trauką ten nesunku, tik tuomet jau už rezultatą, dūmingumą bei kuro sąnaudas nebeatsakau, nes sunkoka suvest su kitais parametrais, tik teoriškai žinau, kaip tas daroma, o imtis nenoriu.
Žodžiu nesu užkietėjęs specas ir užsimerkęs dar nesurinkčiau (išardyt galiu), bet surinkta gera krūvelė ir mašinos važiuoja sausai ir gerai.
Siurbliai tik Bosch, dar Zexel'inės jų kopijos. Su Rotodiesel, Lucas, Denso dar kolkas neprasidėjau ir ko gero neprasidėsiu.

Turiu purkštukų (mechaninių ir kai kurių commonrail) remontui žmogų, kuris padaro patikimai ir kokybiškai, tik dažniausiai ilgiau trunka. Keičiami antgaliai ir sureguliuojamas slėgis nominalui arba pagal pageidavimus aukštesniam (šiek tiek kyla galia, bet vėlinasi įpurškimo kampas, tad reikia pareguliuoti siurblį).

Siurblio pilno sandarinimo/perrinkimo darbas nuo 100eur, priklauso nuo nuėmimo lengvumo ir ar galima nuimti nepasileidus dirželio, kas ne pas visus bolidus pavyks... Kiti darbai pagal susitarimą.

Tuo pačiu ir keičiu dirželius daugumai senesnių motorų, kuriem turiu arba galiu nesunkiai pasidaryti ar prisitaikyti kaiščiavimo ar žymėjimo įrankius. Su baltukais ir markeriais nedirbu (nebent naudoju kaip kontrolinį įrankį), nes per daug jau teko pertaisyti servisuose keistų dirželių, žymint markeriais, kai praknisamos ne tik reguliuojamų žvaigždučių padėtys, arba neteisingai įtempiami diržai ir pametamos fazės ar įpurškimo/degimo kampai, bet ir nepataikyt sugebama per dantį ar net kelis... Jei yra reikalas, keičiu ir riebokšlius, senoliams, jei dar nekeisti, dažniausiai jau būna reikalas.
Galiu pakeisti ir naujesniam motorui, bet dirbu pagrinde su prancūzais, tai visokių naujų pasatų, audinių, opelių ir japoniukų nelabai noriu imti, nes man įdomu dirbti arba su prancūzais, arba su daugumos markių senoliais. O šiaip darbas kažkur nuo 20-30eur, nebent pamatyčiau dar paprastesnį dirželį, negu yra tekę matyti.

O šiaip mano rimčiausias arklys yra XUD7 ir XUD9 visų rūšių motorai, juos galiu ir surinkti užsimerkęs :) Buvo montuojami ne tik Peugeot/Citroen, bet ir visokiuose itališkuose, japoniškuose, angliškuose automobiliuose, bei netgi Nivoje :)
Taip pat XUD11 bei DW10 motorų remontas nutrūkus ar peršokus dirželiui be galvos ėmimo (ne visada pavyksta, retai, bet būna ir užlenkia).
Na ir daugelis kitokių Peugeot/Citroen remonto paslaugų. Turiu neblogą ar netgi gerą supratimą apie citroen hidropneumatines važiuokles, nemažai praktikos tame, dokumentacijos. Šiek tiek trūksta įrangos pilnam remontui, bet yra žmonės, kurie užsiima tik komponentų remontu, o nenori ardyti, tai susikombinuojame :) Yra elektrikai, kurie tvarko seną XM pirmos ir antros kartos Hydroactive važiuoklės elektroniką, turiu vietą, kur gamina varinius trumpus ir ilguosius vamzdelius tinkamais antgaliais (su taip vadinama alyva) ir šiek tiek praktikos juos keičiant.
Žodžiu kreipkitės, ir jums bus atsakyta.

Kreipkitės privatan, viską papasakosiu :)

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007