Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Šeš Bal 21, 2018 2:10 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Garažo įranga


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 11:25 pm
Pranešimai: 204
Miestas: Šiauliai

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 8:02 pm 
Į viršų  
Sveiki,
prireikė pasigaminti keletą žalvarinių dalių, jas žadu pats lietis, kadangi liejimo patirties jau turiu žinomas visas tech. procesas, tai pradėjau gamintis tokį vakuuminį liejimo įrenginį.
Tai kas galit patarti kaip padaryt staigų momentinį vakuumo slėgį? Ar įmanoma padaryti taip, kad resyveryje sukuriamas tam tikras vakuumas ir atidarius sklendę jis siurbtų ora į save (balioną) pabandysiu nupiešti kad aiškiau būtų. Manau pasiteisintų toks įrenginys nes atsirastų kam reiktų vienokios ar kitokios detalės i moto-auto techniką, juolab kad man yra žinomas visas liejimo procesas. Ji kas patarsit kaip pasidaryt manau galėsiu pasiūlyt savo paslaugas :)
Reikšmės pav.
1- resyveris kuriame būtų vakuumas.
2- vakuumo siurblys
3- liejimo vieta
4- vamzdžiai.

Taigi labiausiai mane domina kaip padaryt ta staigų vakuumo slegį kuris einuo nuo 3 vietos vamzdžiais į balioną. Aš manau balioną prikočiot su vakuumo siurbliu iki tam tikro slėgio ir atidarius rankeną (raudonai pažymėtą) būtų sukuriamas vakuumas nr3 vietoj? Svarbiausia yra staigus momentinis vakuumas ties nr. 3. KAs kokių pamastymų?
Paveikslėlis

 Aprašymas  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 9:03 pm 
Į viršų  
Visu pirma tai ne prikočiot o labiau iškočiot :wink:
Cituoti:
Aš manau balioną prikočiot su vakuumo siurbliu iki tam tikro slėgio


Na ir manau nieko gudresnio čia nesugalvosi negu pats pateikei, tik, kad rankena būtu kuo arčiau liejimo vietos , kad gautu kuo mažiau oro atidarius sklende.

Na ir dar priklausomai kokio diametro vamzdžiai.

Kaip kad kompresoriams kurių galingumas apie ~500l/min ir daugiau - smėliavimui rekomenduojama išvedžioti oro linija ne mažesne ir ne didesne(aišku jei virš 1000 tai ir didesnio diametro) nei 3/4 kad būtu kuo didesnis naudingumo kooeficientas. Tai tavo atveju manau prie liejimo vietos iki čiaupo mažesnio diametro o už - jau gal didesio.

Tokie vat mano teoriniai pamąstymai sėkmės :wink:

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 11:25 pm
Pranešimai: 204
Miestas: Šiauliai

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 9:40 pm 
Į viršų  
o kompresoriaus resyveris tinkamas kaip vakuumo indas? Ta prasme jame būtų "atvirkštinis" slėgis nei normaliam kompresoriui.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 9:55 pm 
Į viršų  
Geras klausimas, kompresorių resyveriai "apvalūs" į išore, kad nesideformuotu esant spaudimui(kvadratinių ne veltui nebūna), o čia atvirkščiai, bet neteko kitokių ir matyt, nors manau neturėtu turėt kokios įtakos, vistiek slėgis nebus kažkoks didelis ?

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 31, 2007 11:25 pm
Pranešimai: 204
Miestas: Šiauliai

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 10:09 pm 
Į viršų  
reik kuo didesnio, bet kažkaip reiktų nustatyt indo gniuždimo ribas tuomet

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Lap 06, 2007 2:56 pm
Pranešimai: 951
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: Pontiac Fiero 1985 (reproject)
Porsche 944 1989 2.7
UAZ 3303 1989

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 10:05 am 
Į viršų  
pasieskok bent pirmines info http://www.freepatentsonline.com/ tik zinau kad su vakuumu daug daugiau knisliavos ir didesnes kainos, nei su slegiu

_________________
Pontiac Fiero GT 1985 (Re-project)
Porsche 944 2.7 1989
Kawasaki zx6-r G2 1999

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 7:47 pm 
Į viršų  
FieroGT rašė:
su vakuumu daug daugiau knisliavos ir didesnes kainos, nei su slegiu

Visiska tiesa. Pigiausias vakuuminis siurbliukas 1000Lt ka cia jau ir kalbet...

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007