Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Pir Vas 19, 2018 11:51 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas

Forumo taisyklės


Temas automobiliams aptarti kūrti tokiu pačiu pavadinimu kaip ir skiltije "Mūsų old school automobiliai ir projektai" su prierašu "aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Vas 09, 2013 1:56 pm
Pranešimai: 15

Standartinė Parašytas: Ant Spa 29, 2013 3:33 pm 
Į viršų  
nuemant kolektoriu, nereikėjo nuimt greičiu dežės reduktoriaus, kad prieit atsukt apatinius varštus? pas mane greičiausiai tokia pati bėda, nes lauke dirbant labai pliurpia, atsirado didelis garsas ir virpėsys salone

_________________
VW Golf 2 Syncro

 Aprašymas  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Ant Spa 29, 2013 4:26 pm 
Į viršų  
dogzila rašė:
As buciau dejes kita kolektoriu 4-2 nuo GTI, kuris perfomance gatves atzvilgiu daug geresnis. Pagal dyno +5 ag iki 5000.

ir tu net nepajustum savo užpakaliu tų 5 AG. Kad šitas kolikas geriau-sutinku
aurismk2 rašė:
Visi šitie tokio tipo kolektoriai mano galva yra niekam tikę, jau geriau paimt kokį ABF arba KR 4:2:1 koliką ir nesukt sau galvos, aišku dar geriau jeigu susivirint tokį kokio reikia :)

ir kodėl gi jie niekam tikę, argumentuot gali? Nemanau, kad pas patį yra tiek ilgametės patirties kolektorių pralaidumo skaičiavime ir gaminime, kad galėtum kažką drąsiai teigti. Ir išvis, kartais per daug performanco veda į aklavietę,tenka grįžt prie paprasčiausių dalykų

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Tre Spa 30, 2013 5:06 pm 
Į viršų  
pauliko_th rašė:
nuemant kolektoriu, nereikėjo nuimt greičiu dežės reduktoriaus, kad prieit atsukt apatinius varštus? pas mane greičiausiai tokia pati bėda, nes lauke dirbant labai pliurpia, atsirado didelis garsas ir virpėsys salone


Nusiemiau tik isiurbimo kolektoriu. Kad nuimt paskirstymo dezute biski daug reikalu, per apacia traversas trukdo isimt, pusasi, kardana atsukinet...kruva reikalu. Tiesa atsukinet reikejo su paprastu verzliarakciu, terkslei nera vietos kad atsukt apatinius vidurinius varztus.


Del pasiulymu det kitokius kolektorius tai galiu pasakyt kad buvo ir tokiu minciu tik yra keli niuansai: nuo 2wd netinka, nnorint det nuo kr ar kazko jei ir atitiktu skyles galvoj tai reiktu lipdyt kelnes. Nerzaveikinio kolektoriaus virinimas su kelnem kartu 1500lt. Beto kaip Kostia ir sake neaisku kiek vaziuosiu su tuo motoru. Beja syncro ismetimas ir yra 4-2-1 (bent jau 1p motoro).

Siandien ir pats turiu naujienu, bet kiek veliau kartu su fotoreportazu :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Ket Spa 31, 2013 5:33 pm 
Į viršų  
tai jau ir lizdus prareiberiavai, ir vožtuvus pritrynei, ir net tarpelius sureguliavai? nes kitaip nesuprantu tavo frazės atrinkt kompensatoriaus vietą, jam giliai dzin kur yra stovėti, šaibos storis svarbiausia

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Ket Lap 28, 2013 10:35 am 
Į viršų  
Galva sudeta, vaziuoja geriau :) liko oil catch tanka primontuot ir kolkas bus tiek su motoru. Pajungtos gauges tik truksta tepalo temperaturos senderio.

Toliau linksmiau: arteja apziura, kazkas vaziuoklej kazkas barska, ieskomas galinio siauro buferio balkis su tvirtinimais ir syncro pravodkes schema, arba zmogus zinantis kaip uzsidega atbulinio sviesos ant syncro. Daviklio kaip paprastoj dezej nera, yra tik 5 kontaktu fyske prie perjungimo mechanizmo. Kam tiek daug laidu net neisivaizduoju, gal yra zinanciu? :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 23, 2010 3:41 pm
Pranešimai: 201
Miestas: vilnius
Auto/Moto: vw jetta A2 1.8 66kw
vw jetta A1 1.8 66kw
vw golf mk2 1.6 51kw

Standartinė Parašytas: Ket Lap 28, 2013 5:55 pm 
Į viršų  
Me6kius rašė:
Galva sudeta, vaziuoja geriau :) liko oil catch tanka primontuot ir kolkas bus tiek su motoru. Pajungtos gauges tik truksta tepalo temperaturos senderio.

Toliau linksmiau: arteja apziura, kazkas vaziuoklej kazkas barska, ieskomas galinio siauro buferio balkis su tvirtinimais ir syncro pravodkes schema, arba zmogus zinantis kaip uzsidega atbulinio sviesos ant syncro. Daviklio kaip paprastoj dezej nera, yra tik 5 kontaktu fyske prie perjungimo mechanizmo. Kam tiek daug laidu net neisivaizduoju, gal yra zinanciu? :)


Nu jo del atbulinio pajungimo ten ydomiai pas mane ant scirocco 84-uju m. buvo toks, bet keiciant pavaru deze perdaryta i 2 kontaktus. Buvau kazkada issiemes ta davikli tai kaip supratau jis turi kiekvienai pavarai po kontakta , cia gal elektroniniam prietaisu skydeliui tokie ejo :|

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Ket Lap 28, 2013 6:44 pm 
Į viršų  
Velnias zino. Kadangi ir i galini reduktoriu ateina keletas laidu tai galvoju kad gal ir jo blokavimas kazkiek priklauso nuo begiu...

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Sek Gru 22, 2013 12:27 pm 
Į viršų  
Įvertinta donoro komplektacija, patiko :wink:
Pats golfukas dabartinis jau truputį rūdelės lenda, bet manau, Audrius suras laiko viską susitvarkyt :wink:

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Sek Sau 05, 2014 9:27 pm 
Į viršų  
Gavau daliu.

Paveikslėlis

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 01, 2010 10:06 pm
Pranešimai: 670
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: VW Golf '88 SYNCRO
Lexus IS200 '99

Standartinė Parašytas: Pir Sau 06, 2014 10:36 am 
Į viršų  
Mintys del stabdziu: i prieki b3 passato 256mm ventiliuojami diskai su suportu ir tuo kas priklauso, gal ir stupica. I gala standartiniai berods 235mm priekiniai golfo stabdziai su suportu (tiesiog perkelt is priekio). Pradzioj buvo minciu nuo to paties passato galinius i gala sudet 226mm, bet tuomet reiktu modifikuot ir diska, todel variantas atkrito.

Ka manote kolegos apie toki varianta? Problema lieka tik rankinis, bet manau galima padaryt hidraulini su atskiru suportu, idomu tik kaip TA sureaguotu... :)

_________________
SYNCRO.

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 86 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007