Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Ket Geg 24, 2018 5:48 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas

Forumo taisyklės


Temas automobiliams aptarti kūrti tokiu pačiu pavadinimu kaip ir skiltije "Mūsų old school automobiliai ir projektai" su prierašu "aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 21, 2009 11:32 pm
Pranešimai: 44
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ant Bal 19, 2011 8:22 pm 
Į viršų  
Be abejo skyles there ;)

_________________
ex BMW 735iA 89m.
ex VW Golf II 1.6D 89m.
BMW E39 Touring 525d 2002m.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 31, 2008 11:38 pm
Pranešimai: 1404
Auto/Moto: Ford Galaxy 2.3 16v 1997
Opel Zafira 1.6 16v 2000

Standartinė Parašytas: Sek Geg 01, 2011 9:25 pm 
Į viršų  
Labai gerai, nes daugelis galvoja kad sandarumas yra kliutis rūdim veistis, bet per stiklus bėgantis vanduo patenka ir į durelių vidų.

_________________
OSA grupė: facebook ir google
OSA Galerija: google +
EX VW Golf mk1

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 05, 2008 2:23 am
Pranešimai: 1167
Miestas: Garliava
Auto/Moto: Audi 80 CL 2door '82
Audi 80 Quattro '84
VW Passat GT Syncro '86
Audi 100 Avant Quattro '89
VW Vanagon Westfalia California '90

Standartinė Parašytas: Pir Geg 02, 2011 2:06 pm 
Į viršų  
Kiek teko matyti golfų, tai jų visų gumos prie stiklo nuo senumo yra sukietėję ir susitraukę, tad to vandens ten pakliūna labai daug.

_________________
Audi 80/100 quattro - VW Passat syncro
VW T3 Vanagon Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 21, 2009 11:32 pm
Pranešimai: 44
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Šeš Geg 14, 2011 5:10 pm 
Į viršų  
Taip ta guma budavo neprisispaudus prie stiklo ir begdavo i vidu nemenkai. Jei plevele atsilupus gali ir apsifkes sugadint. Manau problema galima salint pakisant saibas po langu pakeleju tvirtinimais ir taip pastumiant stikla i isorine puse kartu su begeliu. Bet man si problema issisprende idejus el langus O-[

_________________
ex BMW 735iA 89m.
ex VW Golf II 1.6D 89m.
BMW E39 Touring 525d 2002m.

 Aprašymas WWW  


Standartinė Parašytas: Tre Lie 06, 2011 10:21 pm 
Į viršų  
Po apklijavimo veiloku triuksmas stipriai sumazejo salone?

  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 21, 2009 11:32 pm
Pranešimai: 44
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 23, 2011 11:46 am 
Į viršų  
Tikrai viskas daug tyliau, dusliau ir pan. Jei ne triuksmingas senas dyzelis, butu isvis pasaka.

_________________
ex BMW 735iA 89m.
ex VW Golf II 1.6D 89m.
BMW E39 Touring 525d 2002m.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 21, 2009 11:32 pm
Pranešimai: 44
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Sek Rgp 07, 2011 4:20 pm 
Į viršų  
Gal kas patartu, koki varikli build'int golfui? Daug skaitineju uzsienio forumuose ir neapsisprendziu.
Galvoju tokius variantus:
1.6 GTD, det 1.9 tarpine po galva(nes ji stipresne), pust kokius 1.2bar per IC
1.6 GTD ir maut 1.9 galva del pralaidesniu portu + turbo slegio kelimas + IC (weld)
Ar pilnas 1.9 GTD AAZ su IC ir kazkiek sukelt turbinai slegi.

Rasykit nuomones, kritikuokit ir pan. P.S. jokiu TDI nesiulom. :P

_________________
ex BMW 735iA 89m.
ex VW Golf II 1.6D 89m.
BMW E39 Touring 525d 2002m.

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 04, 2008 11:15 pm
Pranešimai: 376
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Sek Rgp 07, 2011 4:26 pm 
Į viršų  
sukisi kruva babkiu ant tokiu [nesamonių] ir paskui pamatysi kad uz ta pacia kaina iseina dvigubai daugiau kw turintis tdi.

_________________
MegaSquirt assembly, installation and tuning.
http://www.facebook.com/ekperformance

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Administratorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 10:32 pm
Pranešimai: 1403
Miestas: Vilnius
Auto/Moto: *****
Lancia Delta 2 1,9TD
Golf II 1.6D
Izh planeta 3

Standartinė Parašytas: Sek Rgp 07, 2011 9:38 pm 
Į viršų  
Man rodos eik dar paskaityt, prieš porą mėnesių skaitinėjau tai 1,6 + 1,9 dar ir stumoklius nuo kažkokio 1,5(jau nepamenu) deda ir t.t.

O šiaip tai yra būrimas iš kavos tirščių, be jokios garantuotos naudos, jau geriau tikrai imt tdi, tas pats jei ne pigiau bus ir iškart žinosi kiek realiai turi o ne kiek galbūt gal bus

_________________
FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI!
R13 5
╚╬╬╝
. 2 4

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgp 21, 2009 11:32 pm
Pranešimai: 44
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pir Rgp 08, 2011 3:19 pm 
Į viršų  
Na jau... Ilgai ziurinejau skelbimus tdi, ir pasiskaiciavau, kad be 3-4k nesurinksiu nieko. Ir dar begales darbo ir kitu niuansu + variklio dalys trigubai brangesnes + lambdos, oro srauto matuokle, kompai, pravodke. Jau matau kaip cia pigiau gautus ta TDI isidet :mrgreen: O del seno td nelabai matau kur cia galima kist. Pigus tie 1.6 motorai. Pilni su deze TD 300-500lt, 1.9 irgi nedaug brangesni. Viskas butu daroma savo rankomis, ne viena motora esu surinkes. Be to dar nemaciau nei vieno tdi variklio swapo skelbimuose. Visi tik dalimis juos skerdzia, o pilnos masinos 66kw nuo 3k prasideda seatai. 81kw dar daugiau. O kilo ideja sena susirinkt is keliu youtube klipuku, pamacius kaip vaziuoja tie 1.6. Pvz: http://www.youtube.com/watch?v=SMB0FCtn7QY&feature=related Aisku 1.7 nebutu puciama, bet 0.8-1.2 manau realu, turint galvoje, kad tie motorai kantrus, ir daug kas sako, neuzmusami. O del 1.9 galvos ant 1.6 bloko, turiu visa projekta su nuotraukomis, kaip buvo daroma, tai lyg stumokliu grupe nebuvo lieciama. I sporta nevaziuosiu, bet 1.6D uzmiesty tikrai yra man per silpnas ir kelia daug nepatogumu. Reikia vilktis paskui koki duminanti savivarti 90km/h ir laukt kol pakilimo takas bus visiskai laisvas, kad galetum bent pagalvot apie lenkima :mrgreen:

_________________
ex BMW 735iA 89m.
ex VW Golf II 1.6D 89m.
BMW E39 Touring 525d 2002m.

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007