Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Šeš Rgp 18, 2018 8:02 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas

Forumo taisyklės


Temas automobiliams aptarti kūrti tokiu pačiu pavadinimu kaip ir skiltije "Mūsų old school automobiliai ir projektai" su prierašu "aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Sek Bal 10, 2011 11:57 pm 
Į viršų  
Sveiki, pries pora menesiuku isigijau "perexoda". Jauciu nostalgija siem auto (tevas kazkada turejo 1.6 pierburga 2E2 ir lb daug vargo:)). Teko siek tiek paieskot, kad rasciau padoresne gte, o dar vln. Aude turejo du seimininkus: viena vokieciuos, kita-cia. Pastarasis senyvo amziaus vyriskis isigijes ja 97m. Sake, kad per metus nuvaziuodavo tik po kelis tukstancius, o visa kita laika stovedavo garaze (is tu geruju skardiniu garazu ja ir issitraukiau:D). Pirkau, nes net ir "trajilindama" ejo puikiai, kebulas nors kiek ir baisokas, bet lb daug zudziu nesimate, dugnas, slenksciai ir arkos tradiciskai nuteplioti bituku, salone pilki kailiai :DD Kaip veliau supratau jos nieks nedroze, bet po kapotu daznai irgi nelindo...
Taigi: 1) vienu ypu buvo pakeistos naujos zvakes NGK (stovejo USSR vieno kontakto, angliukas tas buvo net uzsmailejes), naujas skriejikas ir paskirstytojo dangtelis-BERU, laidai nauji vokiski - pav. nepamenu (senieji kibirksciavo, vienas net nutruko nuiminejant). Siaip stebejausi, kaip isvis ji vaziavo :) Rezultatas akivaizdus - nustojo "trajilint", pradejo lengviau vestis. Tiesa apsisukimai ant laisvu ir liko biski siubuoti.
2) Uzpylus E95 40l. ir ipylus injector cleaner po 200km. apsilygino laisvi sukiai (nzn ar pravale purkstukus ar tiesiog ji gavo BENZINO). Itariau, kad lietuviskose degalinese ji nesimaitindavo. Suzinojes, kad reik E98 prisoviau 98:D ( velgi nzn ar sutapimas, bet variklio darbas ir dinamika toliau gerejo (clap) )
3) Buvo baimes, kai pamaciau, kad nupucia tepalo dangteli! Iskart matuot kompresija, o ten 12.6-12.8bar. Pradzioj norejau dar daugiau, bet manuale radau, kad sitam varikliui ir turi but 10-13bar.! Nusiemiau dangteli, o alsuoklio sietukas praktiskai aklinai uzsikises-vos eina prapust. Per gera valanda, su variklio plovikliu, 646 ir dantu sepetuku viskas buvo kaip nauja :) Prie to pacio pasikeiciau ir tarpine, nes ant isiurbimo kolektoriaus telksojo tepalu bala. Rezultatas-tepalo kamstelis nebeskraido.
4) Nuvariau TA, nepraleido del murzino variklio ir gabaritu (pats kaltas).... CO 0.1, CH 36. Irgi lb dziaugiausi, kad nauja masina, kol manuale neperskaiciau, kad sitam varikliui CO norma 0.5-1.5. Cia maza beda maniau pasuksiu atsuktuvu (taip esu sukiojes karba), bet netiko. Issiaiskinau kad reikia zvaigzdutes an 3mm-netiko ir ta, nesuprantu kas ten yra, kraba dar kolkas bijau ardyt, taip ir vazineju su beveik baltom zvakem. Turiu itarimo, kad viena is priezasciu, kodel siek tiek dar vis pasipurto varikliukas, gali buti liesas misinys..
5) Keisdamas voztuvo dangtelio tarpine pastebejau, kad gerokai laisvas pagrindinis dirzelis. Keiciau pas meistriuka, kartu su itempeju. Degimo kampa is naujo nustate pgl. zymas. Pakitimu po keitimo nepastebeta.
6) Toliau nedave ramybes prastas kurimasis ant vidutiniskai silto variklio ir periodiski pasipurtymai ant laisvu sukiu. Buvo nuimta oro matuokles lekstute (viskas buvo apsinese juodu gan storu sluoksniu, bet nesusikraipiusi ir gerai slankioja) nuvalyta iki blizgesio su carb cleaner (ir ten kur ji gulasi, zodziu visur). Buvo uzmatyta prasitrynusi i akuma kazkokia vakumine slanga, uzsukau konkreciai su izoliacija, apziurejau visas kitas, sudejau savarzas, gofra nekiaura, oro filtra nauja idejau, sutvarkiau kiaura trisaki, kur alsuoklis jungias. Nuemiau droseline sklende (radau tiek pat degesiu kiek ir ant lekstutes) vel viskas buvo isvalyta iki blizgesio, prapusta, pravalyta skylute (kur vakumine zarnele ateina is paskirstytojo), nes lb sunkiai ejo oras. Viskas surinkta i vietas. Uzkurus ant salto pasidare per daug apsuku (2100), primazinau su ant droselines sklendes esanciu varztuku iki 1700 ( nes tiek buvo iki mano remonto). Susilus sakyciau pradejo dirbt tolygiau, bet prasto kurimosi ant vidutininkai siltos neitakojo. Siuo metu yra "laimes akimirku", kai varikliukas dirba idealiai lygiai, o siaip toliau sekmingai pasipurto karts nuo karto ir vis dar taxometras pajuda per kokiu 30sukiu i virsun-zemyn. Taip pat netycia pastebejau, kad variklis nereaguoja visiskai i vakumines zarneles nuemima-uzdejima, tuo tarpu pas kolega (perexodas pierburg 2E2)-reaguoja ir pas ji is paskirstytojo iseinancio vamzdelio pucia oras, o pas mane-ne. Dar prisiskaiciau, kad LEV gali but kaltas del laisvu sukiu, bet dar nerandu, kur jis stovi :) Vienas meistriukas sake, kad kazkoks adateles laisvumas krabe galejo but atsirades per tiek metu, bet sitos teorijos irgi nemoku patikrint :D
7) Nusipirkau benzino filtra, bet ilindes duoben pamaciau, kad pastatytas dar vienas toks maziukas skaidrus filtriukas pries siurbli. Manuale tokio neradau. Ar jis butinas? Ar nekliudo srautui? Jei ka abu pakeisciau vienu kartu. Prie to pacio idomu, ar keiciasi tas kuro kaupiklis, kur salia kuro filtro stovi ir ar jis gali but atsakingas uz prasta kurimasi vidutiniskai siltos, nes neva pastovejus prarandamas slegis sistemoj ir ilgai sukt starteri reikia...
8) Paskutinis klausimas siam kartui ar reiketu susirupint del tepalo slegio, nes siltam varikliui ant laisvu apsuku (apie 950aps prie 80C tepalo temp.) lieka tik 1.2bar. Manuale sitam varikliui min 2bar. prie 2000aps prie 80C tepalo, o geras slegis skaitosi 3-4bar. Pas mane prie 2000aps 2.3bar. Kaip ir netoli tas minimumas. Kaip pas jus? Idomu, nes saltai voztuvai garsiai dirba, paskui prityla. Tai juos pareguliuot uztektu ir pamirst ta slegi ar tepalo siurbli lupt?
Nepykit, kad cia tiek pripyliau, bet daug darbo jau ideta ir noriu iki galo pabaigt. Istikro tai vaziavimui netrukdo niekas, eina puikiai, bet kad vistiek lb idomu. Servisu su diagnostikom nesiulyti, nes visi vengia tokiu masinu ir plesia be proto, nebent kazka konkretaus, koki garaziuka ar meistriuka. Rasykit, kas ka zinot arba vaistu kokiu rekomenduokit... (think) Kada nors bus fotkiu.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 04, 2008 1:22 am
Pranešimai: 61

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 7:17 pm 
Į viršų  
Pasiimk arba nusipirk ilga sesiakanti 3mm, pasuk 1/4 apsisukimo arba 1/2 pagal laikrodi pariebes misinys, ir sukiai turetu sumazet ir kurtis gal geriau. Paskui issitrauk purkstukus, pakeist gumytes naujom, netrauks oro (nelieses misinys)

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Lap 04, 2007 9:23 pm
Pranešimai: 1122
Miestas: Jurbarkas
Auto/Moto: Past: Audi 80 1.8l 1985m (dead)
ZaZ 968m {ZaZikas} [>>by OSracing<<]
Audi 80 GTE

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 10:03 pm 
Į viršų  
Sveikas įstojęs į gte klubą, matau jau susipažinai su vienu kitu jos kaprizu (devil)

_________________
Paveikslėlis

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Pir Bal 11, 2011 10:18 pm 
Į viršų  
nu kad bandziau, neuzkabina, stipriau paspaudi tai lekstute jau lenki... ir pasisviest ten neina, paziuret ar nesuvaryta varzto galvute... nu meginsiu dar syki, nes jau buvo minciu pripjaut ta vamzduka, kad pamatyt kaip kas... purkstuku dar isvis neteko isiminet niekada, bet irgi meginsiu :) jie db taip gana laisvai sukinejasi su kuro vamzdeliu kartu. Tai kaip supratau ant toks gumeles sukiojasi ir ji gali but pasidevejus?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 04, 2008 1:22 am
Pranešimai: 61

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 1:06 am 
Į viršų  
narkevic rašė:
nu kad bandziau, neuzkabina, stipriau paspaudi tai lekstute jau lenki... ir pasisviest ten neina, paziuret ar nesuvaryta varzto galvute... nu meginsiu dar syki, nes jau buvo minciu pripjaut ta vamzduka, kad pamatyt kaip kas... purkstuku dar isvis neteko isiminet niekada, bet irgi meginsiu :) jie db taip gana laisvai sukinejasi su kuro vamzdeliu kartu. Tai kaip supratau ant toks gumeles sukiojasi ir ji gali but pasidevejus?

Jie sunkiai issitraukia su senom gumytem, gumytes sandarina, nesisukiot turi :)

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 10:36 am 
Į viršų  
o yra pas mane sitaip: http://www.youtube.com/watch?v=Qk_WPKNxioc Kaip nuimt purkstuka? su dviem raktais i skirtingas puses sukt? skaiciau, kad kitiem purkstukam laikiklis kazkoks yra, bet cia lyg ir nieko nematau... Ar man isiminejant turetu nukrist purkstuko antgalis ant voztuvo?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis

Užsiregistravo: Tre Lie 02, 2008 6:17 pm
Pranešimai: 50
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 12:32 pm 
Į viršų  
Teisingai sako, as kai savo susirinkau meistriokas tipo irgi prisuko kura ant ekonomijos sako, tai karstos poto nejo uzvest, ir nesmagiai dirbo, pats pasukau puse rato pagal laikrodzio rodykle ir viskas super, del tepalo spaudimo nesuk galvos geras jis, kritinis yra 0.5baro ant karsto prie laisvu apsuku, kas del garsaus darbo, tai abejoju ar tu ten voztuvus pareguliuosi kadangi cia sakiai perechodas man regis kompensatorine galva, gal tepalus pasikeist reikia ? Beje ta varzciuka bandyk pasukt ir ant uzkurtos ir ant uzgesintos, kazkuriuo metu tikrai pataikysi nes, kai uzgesinta ir kai uzkurta lekstute kitaip stovi ir gal nepataikai ;)

 Aprašymas  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 2:06 pm 
Į viršų  
tepalo spaudimas yra padorus, neieškok sliekų ten....Ir išvis, CH ar CO-mažiau dėmesio į manualus, daugiau-variklio darbui ir važiavimui ;)
Jei kokios bėdos su varikliu, ar šiaip neaiškumai-kreipkis, pažiūrėsim (nod) ir neapiplėšim, Justinas gali paliudyt :D

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 3:12 pm 
Į viršų  
WazZuP rašė:
Teisingai sako, as kai savo susirinkau meistriokas tipo irgi prisuko kura ant ekonomijos sako, tai karstos poto nejo uzvest, ir nesmagiai dirbo, pats pasukau puse rato pagal laikrodzio rodykle ir viskas super, del tepalo spaudimo nesuk galvos geras jis, kritinis yra 0.5baro ant karsto prie laisvu apsuku, kas del garsaus darbo, tai abejoju ar tu ten voztuvus pareguliuosi kadangi cia sakiai perechodas man regis kompensatorine galva, gal tepalus pasikeist reikia ? Beje ta varzciuka bandyk pasukt ir ant uzkurtos ir ant uzgesintos, kazkuriuo metu tikrai pataikysi nes, kai uzgesinta ir kai uzkurta lekstute kitaip stovi ir gal nepataikai ;)

o cia gal ir gerai sakai.. nebandziau dar ant neuzkurtos:) Vel gi manuale raso, kad tie hidrokompensatoriai nuo 85 liepos nuejo, o pas mane 84 lapkrtis rodos.. kaip ir saibom turetu reguliuotis, bet nesigincyju, nes nlb suprantu... :|

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Ant Bal 12, 2011 3:26 pm 
Į viršų  
kostia rašė:
tepalo spaudimas yra padorus, neieškok sliekų ten....Ir išvis, CH ar CO-mažiau dėmesio į manualus, daugiau-variklio darbui ir važiavimui ;)
Jei kokios bėdos su varikliu, ar šiaip neaiškumai-kreipkis, pažiūrėsim (nod) ir neapiplėšim, Justinas gali paliudyt :D

jau arteju link to, kad kazkur reiks kreiptis :) buvau jau susiruoses termostata pasikeist, nes uzsyla normaliu greiciu (tai pompa atmeciau) iki 90, tada nesustoja ir toliau syla iki 97kokiu, kol ventiliatorius isijungia, atausina iki 95kokiu ir taip be galo... (tiesa trasoj apie 95 stovi ir lyg neisijungia ventiliatorius) virsutine zarna karsta, apatine saltesne, bet radiatorius visas tikrai karstas, o atsukus isssipletimo bakeli ne tik kyla skystis (ir begtu jei leisciau), bet kyla su burbulais... tai db jau svarstau ar cia del to kad uzvires ar galvos tarpine greit keisiu... per daug gedimu an sykio cia man susimete :D

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
cron

Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007