Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Pir Vas 19, 2018 11:27 pm


Pagrindinis diskusijų puslapis » MŪSŲ AUTOMOBILIAI » Mūsų old school automobilių ir projektų aptarimas

Forumo taisyklės


Temas automobiliams aptarti kūrti tokiu pačiu pavadinimu kaip ir skiltije "Mūsų old school automobiliai ir projektai" su prierašu "aptarimas"

---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Rgs 07, 2009 8:15 pm
Pranešimai: 119
Miestas: Panevezys
Auto/Moto: Audi 80 quattro 84'
Audi 90 quattro 85'
Merida TFS 500

Standartinė Parašytas: Tre Bal 13, 2011 7:37 am 
Į viršų  
kostia rašė:
Nagi, Justinai, pas tave patį gi hydrikai stovi :wink:
Hydrogalva-tai kompensatorinė galva, kitaip.Vožtuvai reguliuojami ne 5 lt monetom :mrgreen: o hydrikuose yra spyruoklės ir jos kompensuoja tą privalomą tarpelį tarp kumštelių ir vožtuvo.
Nors aš taip pasiilgau mechaninių galvų ir to tylaus kle kle kle, kad nieko nelaukęs pas labai gerą ir patikimą meistrą tokią ir užsisakiau O-[ Bus naujam varikliui
Beje, privalumas tas, kad su tokiom galvom keisdamas valikus gali išgaut maksimalų efektą, kas hydrogalvoms ne visada pasiteisina (weld)

tai hydrogalva pati automatiskai pasireguliuoja voztuvo tarpelius ir tokie varikliai nekleksi ? o 5 cilindru galvos irgi turi toki finta ? tarkim 2.2 KV ar 2.0 JS :) :)

_________________
Darbas meistrą giria.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis

Užsiregistravo: Tre Lie 02, 2008 6:17 pm
Pranešimai: 50
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Tre Bal 13, 2011 8:27 am 
Į viršų  
Voztuvai nebeklaksi, bet tada dazniausiai tarska tie kompesatoriai. o anus naujus sudet vel apie stasiuka padet reikia :)

 Aprašymas  

Atsijungęs
Karbiuratorių labaratorija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 14, 2009 10:47 am
Pranešimai: 857
Miestas: Vilnius/Jūrė
Auto/Moto: VW Passat B2
ir viskas tuo pasakyta.

Standartinė Parašytas: Ket Bal 14, 2011 12:38 pm 
Į viršų  
taip, tokį fintą tie varikliai turi, apie KV negaliu garantuot, bet JS-100 proc.
Hydrokompensatoriai kleksi tada, kai prigaudo kako, tada ta spyruoklytė nedirba, ir gaunasi kietas hydrikas, va kaip mechaninis, ir tada jis kala.Keist reikia geriausia visus, apie 15-20 lt vnt, arba pasižiūrėt, jei jis rankomis spaudžiasi-geras, jei ne-blogas.Kartais padeda įstatymas ir suspaudimas spaustuvais

_________________
Blogiau nei 'amen' jau nebūna...

Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Rgs 07, 2009 8:15 pm
Pranešimai: 119
Miestas: Panevezys
Auto/Moto: Audi 80 quattro 84'
Audi 90 quattro 85'
Merida TFS 500

Standartinė Parašytas: Ket Bal 14, 2011 4:35 pm 
Į viršų  
turejau audi 90 JS 2.0 tai ji man smarkiai klaksedavo ypac kol salta. :)

_________________
Darbas meistrą giria.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 04, 2008 1:22 am
Pranešimai: 61

Standartinė Parašytas: Ket Bal 14, 2011 8:24 pm 
Į viršų  
kostia rašė:
taip, tokį fintą tie varikliai turi, apie KV negaliu garantuot, bet JS-100 proc.
Hydrokompensatoriai kleksi tada, kai prigaudo kako, tada ta spyruoklytė nedirba, ir gaunasi kietas hydrikas, va kaip mechaninis, ir tada jis kala.Keist reikia geriausia visus, apie 15-20 lt vnt, arba pasižiūrėt, jei jis rankomis spaudžiasi-geras, jei ne-blogas.Kartais padeda įstatymas ir suspaudimas spaustuvais

Visi VAG pagaminti iki 1985 07 yra 100% saibinem galvom, jei pagamintas (neregistruotas) iki sios datos bus saibine galva

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Ket Bal 14, 2011 11:23 pm 
Į viršų  
Na va naujienu is GTE. Issilupau purkstukus. Kaip jie sunkiai issitraukia...1.2 ir 4 tai dar dar, o prie trecio prieit nepatogu, iremt neina, tai kol visko nenurinkau ir nenusiteikiau, kad arba istraukiu, arba istraukiu sulauzyta, tol nieko nesigavo :D bet viskas gerai baiges, tos gumytes buvo kiestesnes uz plasmase ir turejo betkokia forma, tai nupjausciau jas, purkstukus su 646 nuvaliau, ivores isvaliau, patepiau tepalu ir atgal sukisau. Zodziu su vienu atsuktuvu ir replem jie nenusiima :) O pacios ivores visgi sukiojasi tai nzn ar taip turi but ar ne... Beje vienas purkstukas buvo slapias, kai istraukiau, paskui apdziuvo.. Gal jis man uzpila zvake, tai blogai kurias silta, bet dar nepatikrinau sito... Rezultatas: uzsikuriau an salto sumazejo sukiai iki 1500, pilnai susilus liko 1150 kazkur... Variklis nebesipurto, apsukos nesokineja!!!! (nu nebent jei su lupa i taxometra ziuretum, gal kazka ir iziuretum :D ) Dekui "dogzila" (beer) Rekomenduoju visiem nuo to pradet pas ka panasios bedos.
Ant neuzvestos "naglai" pakaisiojau rakteli ir pavyko pataikyt i CO varzteli. Matyt ten s visokio nuo senumo prisikaupe buvo... Dekui "WazZuP" (beer) Kolkas nieko nesukau dar, nes klausimas dabar: Apsukas mazdaug iki 950 sumazint su varztuku ant droselines sklendes, su CO varztuku ar su paskirstytoju pazaist? Ar improvizuot su visais trim pradzioj CO padidinus puse apsisukimo?
Foto: purkstukai "pries" ir "po". Ir kodel paskirstymo veleno tas krumplio galiukas padeges? As pries menesi viena nuvaliau (nusivale nesunkiai), o kitus palikau stebet, tai patys zodziu irgi nenusivale (rofl)
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nu ir dar pasikeiciau abu kuro filtrus, beto kad nenormaliai uzpuvusios savarzos ateme daug laiko, tai dar ir uzdejus ta mazyti permatoma filtriuka, pradejo kitaip zirgzt siurbliukas... Gerai, kad tevas nezinia is kur istrauke tokio tipo nauja metalini ir du kart didesni. Uzdejau, siurblys vel dirba kaip dirbes. Kaip supratau tas maziukas permatomas trukde srautui, nes iki tol stovejes senas permatomas buvo irgi apie du syk didesnis, o ant jo puikavosi uzrasas "West Germany" O-[
O del to variklio kaitimo kolkas dar stebiu ir renku informacija :D

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis

Užsiregistravo: Tre Lie 02, 2008 6:17 pm
Pranešimai: 50
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ket Bal 14, 2011 11:34 pm 
Į viršų  
tu apie ta plastmasiuka kalbi kur pries siurbli stovi ? tai ten nzn ar galima pavadint filtriuku, nes ten tik plastmasinis korpusas o viduj kaip keurasamtis labai daznas, jis ten man regis del to kad kuras eitu be oro burbuliuku. jei apie tapati kalbam, ir tie visi papildomi filtriukai yra nesamone, jie skirti visokiek karbam, yra vienas metalinis filtras ir jo perakis, kam ten det papildomai visokiu bairiu, nebent benza pilat su zemem...

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 04, 2008 1:22 am
Pranešimai: 61

Standartinė Parašytas: Pen Bal 15, 2011 12:47 am 
Į viršų  
narkevic rašė:
Na va naujienu is GTE. Issilupau purkstukus. Kaip jie sunkiai issitraukia...1.2 ir 4 tai dar dar, o prie trecio prieit nepatogu, iremt neina, tai kol visko nenurinkau ir nenusiteikiau, kad arba istraukiu, arba istraukiu sulauzyta, tol nieko nesigavo :D bet viskas gerai baiges, tos gumytes buvo kiestesnes uz plasmase ir turejo betkokia forma, tai nupjausciau jas, purkstukus su 646 nuvaliau, ivores isvaliau, patepiau tepalu ir atgal sukisau. Zodziu su vienu atsuktuvu ir replem jie nenusiima :) O pacios ivores visgi sukiojasi tai nzn ar taip turi but ar ne... Beje vienas purkstukas buvo slapias, kai istraukiau, paskui apdziuvo.. Gal jis man uzpila zvake, tai blogai kurias silta, bet dar nepatikrinau sito... Rezultatas: uzsikuriau an salto sumazejo sukiai iki 1500, pilnai susilus liko 1150 kazkur... Variklis nebesipurto, apsukos nesokineja!!!! (nu nebent jei su lupa i taxometra ziuretum, gal kazka ir iziuretum :D ) Dekui "dogzila" (beer) Rekomenduoju visiem nuo to pradet pas ka panasios bedos.
Ant neuzvestos "naglai" pakaisiojau rakteli ir pavyko pataikyt i CO varzteli. Matyt ten s visokio nuo senumo prisikaupe buvo... Dekui "WazZuP" (beer) Kolkas nieko nesukau dar, nes klausimas dabar: Apsukas mazdaug iki 950 sumazint su varztuku ant droselines sklendes, su CO varztuku ar su paskirstytoju pazaist? Ar improvizuot su visais trim pradzioj CO padidinus puse apsisukimo?
Foto: purkstukai "pries" ir "po". Ir kodel paskirstymo veleno tas krumplio galiukas padeges? As pries menesi viena nuvaliau (nusivale nesunkiai), o kitus palikau stebet, tai patys zodziu irgi nenusivale (rofl) http://images56.fotki.com/v773/photos/7 ... 002-vi.jpg
http://images59.fotki.com/v111/photos/7 ... 008-vi.jpg
http://images29.fotki.com/v1014/photos/ ... 004-vi.jpg
Nu ir dar pasikeiciau abu kuro filtrus, beto kad nenormaliai uzpuvusios savarzos ateme daug laiko, tai dar ir uzdejus ta mazyti permatoma filtriuka, pradejo kitaip zirgzt siurbliukas... Gerai, kad tevas nezinia is kur istrauke tokio tipo nauja metalini ir du kart didesni. Uzdejau, siurblys vel dirba kaip dirbes. Kaip supratau tas maziukas permatomas trukde srautui, nes iki tol stovejes senas permatomas buvo irgi apie du syk didesnis, o ant jo puikavosi uzrasas "West Germany" O-[
O del to variklio kaitimo kolkas dar stebiu ir renku informacija :D

Jei niekur oro netraukia, visi vakuumai tvarkingi, tai sukiai pasikeicia sureguliavus misini, arba laisvu sukiu varzteli pasukyt, as daryciau 1000. O tas vienas purkstukas neuzsidaro, tdl varva is jo benzinas (pas mane taip buvo siltas kures gerai). Ivores isisuka i galva 10 arba 12 sesiakanciu, jos neturi sukiotis. O del velenelio nesuk galvos ;) cia normalu

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Pen Bal 15, 2011 10:11 am 
Į viršų  
Nedasigalvojau, kad galima pamegint tiesiog prisukt :D maniau ivores turi ratu sukiotis :) reiks koki syki dar ilist, db jau gal lengviau issitrauks purkstukai.. o ka su tuo slapiu purkstuku galima padaryt? jei juos nuvezciau praplaut, tai susitvarkytu varvejimas ar ne?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu

Užsiregistravo: Sek Kov 27, 2011 12:05 pm
Pranešimai: 21

Standartinė Parašytas: Pen Bal 15, 2011 10:21 am 
Į viršų  
WazZuP rašė:
tu apie ta plastmasiuka kalbi kur pries siurbli stovi ? tai ten nzn ar galima pavadint filtriuku, nes ten tik plastmasinis korpusas o viduj kaip keurasamtis labai daznas, jis ten man regis del to kad kuras eitu be oro burbuliuku. jei apie tapati kalbam, ir tie visi papildomi filtriukai yra nesamone, jie skirti visokiek karbam, yra vienas metalinis filtras ir jo perakis, kam ten det papildomai visokiu bairiu, nebent benza pilat su zemem...

Joa apie plasmasini. Nu nzn gal sutapo,kad siurblys pradejo ten viduj kazkaip springt, bet idejus didesni vel viskas ok. Tipo kaip ir turetu mano siurbli apsaugot tas papildomas. Sename tai daug brudo buvo. O as pats tai benza pilu kolonelej, bet bako nuemes dar nebuvau ir nzn kokia ten situacija...

 Aprašymas  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007