Visų senų automobilių gerbėjų forumas
Dabar yra Sek Bir 24, 2018 1:12 am


Pagrindinis diskusijų puslapis » AUTOMOBILIŲ REMONTO DARBAI » Pakaba / Važiuoklė


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius
Ieškoti:
Žinutė

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 17, 2009 6:01 pm
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Sek Lie 19, 2009 6:00 pm 
Į viršų  
visokiu himiju teko daryt su ivairiais amortikais, ir spyruokliu lekstes pervirinti zemyn, ir ant stoko galo pagal poreiki tiesiog privirinti kitokia ausi ar sriegi be jokiu ten tekinimu, amortikas paprastas dalykas, trumpinti stoka is viso praktiskai bereikalingas dalykas, todel kad dazniausiai jei jau nori tikrai stipriai susodinti masina tai beveik visada iskyla problema del to kad pats amortikas per ilgas o ne stokas, jei kada teko ciupineti amortikus tai stokas i amortika sisistumia beveik iki galo, tokiu atveju tenka perdarineti pati amortika o cia jau kita kalba, tenka pritaikyti kitokio automobilio vadinamas "ampoles", tada ir stokas automatiskai gaunasi trumpesnis ir pats amortikas sutrumpeja.

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2009 5:39 pm
Pranešimai: 294
Miestas: Ariogala-Vilnius
Auto/Moto: 84' VW golf mk1 cabrio 1.6l
bmw e39 3.0d m-paket
bmw e34 2.5tds individual
Yamaha FZR1000

Standartinė Parašytas: Sek Lie 19, 2009 8:54 pm 
Į viršų  
Mirtingasis rašė:
visokiu himiju teko daryt su ivairiais amortikais, ir spyruokliu lekstes pervirinti zemyn, ir ant stoko galo pagal poreiki tiesiog privirinti kitokia ausi ar sriegi be jokiu ten tekinimu, amortikas paprastas dalykas, trumpinti stoka is viso praktiskai bereikalingas dalykas, todel kad dazniausiai jei jau nori tikrai stipriai susodinti masina tai beveik visada iskyla problema del to kad pats amortikas per ilgas o ne stokas, jei kada teko ciupineti amortikus tai stokas i amortika sisistumia beveik iki galo, tokiu atveju tenka perdarineti pati amortika o cia jau kita kalba, tenka pritaikyti kitokio automobilio vadinamas "ampoles", tada ir stokas automatiskai gaunasi trumpesnis ir pats amortikas sutrumpeja.


tai gal apsiemi tokiais darbais dazniau? gal ir man padarytum? (think)

_________________
VW golf mk1 cabrio '84 ;)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 17, 2009 6:01 pm
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pir Lie 20, 2009 7:03 pm 
Į viršų  
Salvijus rašė:
Mirtingasis rašė:
visokiu himiju teko daryt su ivairiais amortikais, ir spyruokliu lekstes pervirinti zemyn, ir ant stoko galo pagal poreiki tiesiog privirinti kitokia ausi ar sriegi be jokiu ten tekinimu, amortikas paprastas dalykas, trumpinti stoka is viso praktiskai bereikalingas dalykas, todel kad dazniausiai jei jau nori tikrai stipriai susodinti masina tai beveik visada iskyla problema del to kad pats amortikas per ilgas o ne stokas, jei kada teko ciupineti amortikus tai stokas i amortika sisistumia beveik iki galo, tokiu atveju tenka perdarineti pati amortika o cia jau kita kalba, tenka pritaikyti kitokio automobilio vadinamas "ampoles", tada ir stokas automatiskai gaunasi trumpesnis ir pats amortikas sutrumpeja.


tai gal apsiemi tokiais darbais dazniau? gal ir man padarytum? (think)

na dazniau tai neapsiemu :), tik kartais :D, padaryt gal ir galeciau bet po mazdaug 2 savaiciu, nes savo auto noriu greiciau kebula dasibaigti ir nusidazyt tai mazai dirbu siuo metu :)

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Kov 06, 2009 4:21 pm
Pranešimai: 151
Miestas: Vilkaviškis
Auto/Moto: VW Golf Mk1

Standartinė Parašytas: Pir Lie 20, 2009 8:11 pm 
Į viršų  
Mirtingasis rašė:
Salvijus rašė:
Mirtingasis rašė:
visokiu himiju teko daryt su ivairiais amortikais, ir spyruokliu lekstes pervirinti zemyn, ir ant stoko galo pagal poreiki tiesiog privirinti kitokia ausi ar sriegi be jokiu ten tekinimu, amortikas paprastas dalykas, trumpinti stoka is viso praktiskai bereikalingas dalykas, todel kad dazniausiai jei jau nori tikrai stipriai susodinti masina tai beveik visada iskyla problema del to kad pats amortikas per ilgas o ne stokas, jei kada teko ciupineti amortikus tai stokas i amortika sisistumia beveik iki galo, tokiu atveju tenka perdarineti pati amortika o cia jau kita kalba, tenka pritaikyti kitokio automobilio vadinamas "ampoles", tada ir stokas automatiskai gaunasi trumpesnis ir pats amortikas sutrumpeja.


tai gal apsiemi tokiais darbais dazniau? gal ir man padarytum? (think)

na dazniau tai neapsiemu :), tik kartais :D, padaryt gal ir galeciau bet po mazdaug 2 savaiciu, nes savo auto noriu greiciau kebula dasibaigti ir nusidazyt tai mazai dirbu siuo metu :)


Kiek cia kainuotu visu 4 amortiku perdarymas? :)

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 17, 2009 6:01 pm
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Tre Lie 22, 2009 10:09 pm 
Į viršų  
sunkoka kalbeti apie tikslia kaina, ziurint ka reiktu daryti, ar reiks perdaryti pacius amortikus, ar reikia coilu tik tam kad galetum auksti reguliuoti, ar norisi masinos kietos ar ne ir dar priklauso kokiam auto reikia perdarineti, klausimu yra ir dar daugiau bet cia kaip ir reiktu konkreciau derintis kas ir kaip, ir ar norisi pigiai ar kokybiskai ? :)

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2009 5:39 pm
Pranešimai: 294
Miestas: Ariogala-Vilnius
Auto/Moto: 84' VW golf mk1 cabrio 1.6l
bmw e39 3.0d m-paket
bmw e34 2.5tds individual
Yamaha FZR1000

Standartinė Parašytas: Tre Lie 22, 2009 10:40 pm 
Į viršų  
Mirtingasis rašė:
sunkoka kalbeti apie tikslia kaina, ziurint ka reiktu daryti, ar reiks perdaryti pacius amortikus, ar reikia coilu tik tam kad galetum auksti reguliuoti, ar norisi masinos kietos ar ne ir dar priklauso kokiam auto reikia perdarineti, klausimu yra ir dar daugiau bet cia kaip ir reiktu konkreciau derintis kas ir kaip, ir ar norisi pigiai ar kokybiskai ? :)


man reiktu normalaus rezultato,,noreciau nuleisti ja zemiau, bet ne taip, kad jau nepavaziuociau,,kietumo aisq reikia ir kad reguliuotus kazkiek,,nezadu ten jos kilnoti kaip karuseles, o cia butu golf mk1 cabrio ;)

_________________
VW golf mk1 cabrio '84 ;)

 Aprašymas WWW  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 17, 2009 6:01 pm
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Ket Lie 23, 2009 10:09 pm 
Į viršų  
Salvijus rašė:
Mirtingasis rašė:
sunkoka kalbeti apie tikslia kaina, ziurint ka reiktu daryti, ar reiks perdaryti pacius amortikus, ar reikia coilu tik tam kad galetum auksti reguliuoti, ar norisi masinos kietos ar ne ir dar priklauso kokiam auto reikia perdarineti, klausimu yra ir dar daugiau bet cia kaip ir reiktu konkreciau derintis kas ir kaip, ir ar norisi pigiai ar kokybiskai ? :)


man reiktu normalaus rezultato,,noreciau nuleisti ja zemiau, bet ne taip, kad jau nepavaziuociau,,kietumo aisq reikia ir kad reguliuotus kazkiek,,nezadu ten jos kilnoti kaip karuseles, o cia butu golf mk1 cabrio ;)


tiksliai nepamenu mk1 amortiku o siaip tai veiksmas toks, atvezi amortikus kurios nori perdarineti, jei nori daugiau kietumo reikes dujiniu amortiku, jei geru ar nauju tokiu negauni tada galima senus bet kokius kad ir mirusius perdaryti i dujinius, tada reikes senu amortiku, perdaryti juos ir i vidu sudeti dujinius (visa tai gaunasi gana nebrangiai ir patikimai), paskiau lieka keli klausimai del spyruokliu, neskaitant amortiku kainos ir jei nereiks perdarineti paciu amortiku vienam amortikui kainuos mazdaug 50-100 lt, jei reiks amortiko perdarimas kainuos apie 60 lt.

 Aprašymas  

Atsijungęs
Forumo dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Kov 06, 2009 4:21 pm
Pranešimai: 151
Miestas: Vilkaviškis
Auto/Moto: VW Golf Mk1

Standartinė Parašytas: Ket Lie 23, 2009 10:25 pm 
Į viršų  
Tai jei taip tiesei sviesei,jei amortikus is paprastu y dujinius(kiek suprantu,kad butu kietesni) perdaryt,ir juos padaryt,kad butu reguliuojamas aukstis.Kokia viso sio burimo kaina.
MK1 Golf,(priekiniu ir galiniu) amortiku kaina kokia gautusi?

 Aprašymas  

Atsijungęs
Susipazines su forumu
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 17, 2009 6:01 pm
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas

Standartinė Parašytas: Pen Lie 24, 2009 10:11 pm 
Į viršų  
erodazzz rašė:
Tai jei taip tiesei sviesei,jei amortikus is paprastu y dujinius(kiek suprantu,kad butu kietesni) perdaryt,ir juos padaryt,kad butu reguliuojamas aukstis.Kokia viso sio burimo kaina.
MK1 Golf,(priekiniu ir galiniu) amortiku kaina kokia gautusi?


man reikia rankose tureti tuos golfo amortikus, issimatuoti ka reikia ir tada susirasti ka galima i juos istatyti kad padaryti dujinius, taip kad tikslios paciu amortiku kainos pasakyti negaliu siaip dujiniai mazdaug tinkantys amortikai kainuoja mazdaug nuo 50 iki 100 lt, o perdaryt i reguliuojamo aukscio irgi kaip kas nori, jei nori pigiai tada visos reikiamos dalys daromos is paprasto "rudijancio" metalo bet po kurio laiko prades rudyti sriegis ir kita, geriausiai dauguma daliu daryti is nerzaveikos, cia ir susidaro kainos skirtumas, bet kol neturiu amortiku negaliu suzinoti tikslios medziagu kainos, siaip jei yra noras siam reikalui atvezkit bent po viena priekini ir galini amortikus o tada po keletos dienu pasakysiu poros litu tikslumu kiek visa tai kainuotu.

 Aprašymas  

Atsijungęs
OSA fanas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 17, 2009 5:39 pm
Pranešimai: 294
Miestas: Ariogala-Vilnius
Auto/Moto: 84' VW golf mk1 cabrio 1.6l
bmw e39 3.0d m-paket
bmw e34 2.5tds individual
Yamaha FZR1000

Standartinė Parašytas: Šeš Lie 25, 2009 12:47 am 
Į viršų  
o cia dujiniai tik del kietumo? nes pas mane tepaliniai ir jie katik atrestauruoti,,tai man gautusi veltui pinigai leisti, jei juos perdarineti i dujinius... (think)

_________________
VW golf mk1 cabrio '84 ;)

 Aprašymas WWW  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Pereiti į:  


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume


Draugai

ndc.lt

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group :: Style based on FI Subice by phpBBservice.nl :: Visos datos yra UTC + 2 valandos
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007